To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] bardzo dziwny objaw

mitsu00 - 22-04-2010, 18:10

ZbigniewD napisał/a:
ale przecież jak masz bixenon to jest też zwykła żarówka która sie zapala w momencie przełaczania na długie


Nic podobnego. Ta żarówka halogenowa służy tylko i wyłącznie jako "klakson świetlny". Mam bixenony w BMW wiec wiem jak to działa. A równocześnie nie sądzę żeby zasada działania bixenonow była inna u innych producentów:-)

ZbigniewD - 22-04-2010, 18:41

czekaj cykne ci zaraz fotkę jak to wygląda w MY2010
tomko - 22-04-2010, 19:28

W Outku wersja Glonojad sa bixenony czyli na mijania z klapka, a na dlugich klapka idzie w gore, wewnetrzne reflektory na zwykle zarowki sluza do doswietlania zakretow
mitsu00 - 22-04-2010, 19:47

tomko napisał/a:
W Outku wersja Glonojad sa bixenony czyli na mijania z klapka, a na dlugich klapka idzie w gore, wewnetrzne reflektory na zwykle zarowki sluza do doswietlania zakretow


A więc analogicznie do tego co u mnie w 5-tce. Halogeny na długich mrygaja pewnie jak sie retardera chce pogonic z lewego pasa :D

tomko - 22-04-2010, 20:10

a wiec:
w glownym reflektorze sa 2 lampy :
1- swiatla mijania i tzw. dlugie na ksenonach czyli sygnal dlugimi odbywa sie za pomoca "przyslony" unoszonej z przed palnika
2- lampy doswietlajace zakrety (i tylko zakrety, nie ma mozliwosci wlaczenia ich inaczej niz poprzez skret kierownicy)

sa tez ponizej glownych reflektorow umieszczone w zderzaku swiatla przeciwmgielne zalaczane poprzez przekrecenie wlacznika kierunkowskazow

Mam nadzieje ze teraz jest "jasniej" :wink: :D

mitsu00 - 22-04-2010, 20:20

tomko napisał/a:
a wiec:
w glownym reflektorze sa 2 lampy :
1- swiatla mijania i tzw. dlugie na ksenonach czyli sygnal dlugimi odbywa sie za pomoca "przyslony" unoszonej z przed palnika
2- lampy doswietlajace zakrety (i tylko zakrety, nie ma mozliwosci wlaczenia ich inaczej niz poprzez skret kierownicy)

sa tez ponizej glownych reflektorow umieszczone w zderzaku swiatla przeciwmgielne zalaczane poprzez przekrecenie wlacznika kierunkowskazow

Mam nadzieje ze teraz jest "jasniej" :wink: :D


Innymi słowy glonojad nie ma odrębnych reflektorow dla długich i dla mijania. W BMW tak jest i halogeniki na dlugich slużą tylko i wyłącznie do poganiania retarderków. Nie załączają się wogóle przy zmianie ustawienia przeslony z mijania na długie.

ZbigniewD - 24-04-2010, 10:57

a w volvo załaczają się i pozostają zapalone mimo bixenonu ,jak widać każdy producent inaczej o sobie wymyślił
jak bede miał samochód pod ręką to zrobie zdjecie jak to wygląda i wydaje mi się że w X5 też tak jest ale tego nie jestem pewien bo auto mam miesiąc i przejechałem tylko parę km
sprawdziłem w tych autach które mam w tej chwli pod reką i jak zawsze japońska myśl techniczna rządzi :lol:

Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

mitsu00 - 24-04-2010, 16:40

To 2-gie zdjęcie rozumiem jest z twojej nowej X5M?
KowaliK - 24-04-2010, 19:33

To X3...
mitsu00 - 24-04-2010, 19:46

KowaliK napisał/a:
To X3...

Doskonale o tym wiem :wink: Pytalem troche podchwytliwie bo Zbychu chwalił się że zakupil nową X5M a ta fotka reflektora nie jest z tego auta :wink:

ZbigniewD - 25-04-2010, 03:42

mitsu00 napisał/a:
KowaliK napisał/a:
To X3...

Doskonale o tym wiem :wink: Pytalem troche podchwytliwie bo Zbychu chwalił się że zakupil nową X5M a ta fotka reflektora nie jest z tego auta :wink:
czytanie ze zrozumieniem się kłania ,przeczytaj jeszcze raz powoli co napisałem
i niczym się nie chwałe bo jakbym miał robinsona to może to byłby powód do zwórcenia na siebie uwagi a suv to tylko suv

mitsu00 - 25-04-2010, 10:46

ZbigniewD napisał/a:
teraz kupiłem x5M bo mam wszystko w jedym aucie co do tej pory rozbijało sie na dwa właśnie paskudną e61 z xdrivem i e90 w emie


Co tu źle zrozumiałem.....?

13zbyszek13 - 25-04-2010, 10:58

ale to jest forum o outlanderze II a nie o bmw


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group