Nasze Mi¶ki - CJ4A Cyborg RS
rosomak1983 - 15-06-2011, 21:35
jak to w cejotce jedna podłuznica z tyłu do roboty
summitsvift - 15-06-2011, 21:55
Nie jest z ni± tak Ľle tylko rdza na wierzchu , wystarczy zdrapac papierkiem , tylko zapsikałem to jakim¶ woskiem i się ¶wieci , generalnie się tym zajme jak go troche rozbiorę , juz jak go kupiłem byl taki rudy pod spodem ale przynajmniej widac co jest a nie dziury pod masa tego czarnego .... no wiecie musze uwazac na wulgaryzmy
Hugo - 15-06-2011, 22:14
Musisz zrobić konserwację
summitsvift - 15-06-2011, 23:21
Nie przesadzaj
Finalnie udało mi się ogarnać przpustnice, jakie¶ godz polerowania papierkiem 1000 potem 2000 potem pasta polerska i trzyma obroty idealnie 1320 na zimnym , 900 na ciepłym , przełożyłem też mocniejsz± spręzyne od RS-a. Zdecydowanie najlepszy mod do CYborga !! Jeżdzi niesamowicie a jak teraz ryczy , jeszcze przydało by sie ustawic AFR ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi tak jak radz± go¶cie na mivec.co.nz
wyczyscilem troche przewody od klimy też , troche ale bez przesady
Ja_good - 24-06-2011, 14:36
czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT
Kleju - 24-06-2011, 15:18
summitsvift napisał/a: | ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi |
W PL jeste¶, pisz po naszemu
38 psi = 2.62 bar
To jakie jest seryjnie ci¶nienie? Ja my¶lałem że wła¶nie w granicach 2-3 bar
Pompa Walbro HP działa pod max ci¶nieniem +-5,7bar
I co aż taka różnica względem ori przepustnicy?
Wszystkie mody na seryjnym ECU?
Ja_good napisał/a: | czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT |
Dawać skany
summitsvift - 24-06-2011, 21:58
Kleju napisał/a: | summitsvift napisał/a: | ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi |
W PL jeste¶, pisz po naszemu
38 psi = 2.62 bar
To jakie jest seryjnie ci¶nienie? Ja my¶lałem że wła¶nie w granicach 2-3 bar
Pompa Walbro HP działa pod max ci¶nieniem +-5,7bar
I co aż taka różnica względem ori przepustnicy?
Wszystkie mody na seryjnym ECU?
Ja_good napisał/a: | czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT |
Dawać skany |
no cali nie lubie ale PSI dokładniejszy niż bary , seryjnie 36 PSI jest jak pożycze sonde to bede regulował bo nie mam czym stroić na razie.
To jest ci¶nienie na listwie paliwowej , pompa daje wiecej.
Róznica jest ogromna je¶li chodzi o przepustnice
GT tak ale jeszcze nie czytałem
rosomak1983 - 24-06-2011, 23:45
Alez te CYBORGi sa medialne
macieekg - 25-06-2011, 09:29
Czytałem artykulik, szkoda że taki krótki
p.s. masz gdzie¶ jak±¶ obszerniejsz± galerię fotek cyborga?
summitsvift - 26-06-2011, 17:09
mam mam kilka jest tutaj www.picasaweb.com/summitsvift
a tych z sesji jeszcze nie mam niestety
LEWY - 27-06-2011, 19:47
a te przewody Panie kochany po prostu..........
Tylko papier i pasta?
czy jeszcze jaki¶ magiczny eliksir.
Swoja drog± to odskoczyli¶cie (Ty i Kleju), z tymi przekładkami
że już Was nawet nie widzę
summitsvift - 28-06-2011, 21:30
tak papier i pasta ta ..
minie troche czasu zanim sie wezme za przekladke bo na razie pracuje na hond±, a Coltem jeżdze ale spoko potem przyjdzie jego pora
Pasta jest spoko wypolerowałem ni± głowice od Hondy oczywiscie nie chciało mi sie za bardzo bo jestem leniem ...
summitsvift - 12-07-2011, 10:08
Z nowo¶ci Borgowi też wypolerowałem kolektor i wkreciłem nwoe szpileczki nie moge tylko dostać tych wiekszych 10 M x 1.25 nierdzewnych i tylny wydeszek
summitsvift - 21-08-2013, 17:17
dawno mnie tu nie bylo na forum i w kraju więc zapodam mały up //
major - 21-08-2013, 18:01
POCISK
|
|
|