Nasze Mi¶ki - CJ4A Cyborg RS 
						
												 rosomak1983 - 15-06-2011, 20:35
  jak to w cejotce jedna podłuznica z tyłu do roboty   
												 summitsvift - 15-06-2011, 20:55
  Nie jest z ni± tak Ľle tylko rdza na wierzchu , wystarczy zdrapac papierkiem , tylko zapsikałem to jakim¶ woskiem i się ¶wieci , generalnie się tym zajme jak go troche rozbiorę , juz jak go kupiłem byl taki rudy pod spodem ale przynajmniej widac co jest a nie dziury pod masa tego czarnego .... no wiecie musze uwazac na wulgaryzmy       
												 Hugo - 15-06-2011, 21:14
  Musisz zrobić konserwację   
												 summitsvift - 15-06-2011, 22:21
  Nie przesadzaj    
 
 
Finalnie udało mi się ogarnać przpustnice, jakie¶ godz polerowania papierkiem 1000 potem 2000 potem pasta polerska i trzyma obroty idealnie 1320 na zimnym , 900 na ciepłym , przełożyłem też mocniejsz± spręzyne od RS-a. Zdecydowanie najlepszy mod do CYborga !! Jeżdzi niesamowicie     a jak teraz ryczy    , jeszcze przydało by sie ustawic AFR ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi tak jak radz± go¶cie na mivec.co.nz  
 
 
 
 
 
 
wyczyscilem troche przewody od klimy też , troche ale bez przesady 
 
  
 
 
												 Ja_good - 24-06-2011, 13:36
  czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT          
												 Kleju - 24-06-2011, 14:18
 
  	  | summitsvift napisał/a: | 	 		  | ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi | 	  
 
 
W PL jeste¶, pisz po naszemu     
 
38 psi = 2.62 bar 
 
 
To jakie jest seryjnie ci¶nienie? Ja my¶lałem że wła¶nie w granicach 2-3 bar 
 
Pompa Walbro HP działa pod max ci¶nieniem +-5,7bar
 
 
I co aż taka różnica względem ori przepustnicy?
 
Wszystkie mody na seryjnym ECU?
 
 
 
 	  | Ja_good napisał/a: | 	 		  | czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT | 	  
 
 
Dawać skany   
												 summitsvift - 24-06-2011, 20:58
 
  	  | Kleju napisał/a: | 	 		   	  | summitsvift napisał/a: | 	 		  | ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi | 	  
 
 
W PL jeste¶, pisz po naszemu     
 
38 psi = 2.62 bar 
 
 
To jakie jest seryjnie ci¶nienie? Ja my¶lałem że wła¶nie w granicach 2-3 bar 
 
Pompa Walbro HP działa pod max ci¶nieniem +-5,7bar
 
 
I co aż taka różnica względem ori przepustnicy?
 
Wszystkie mody na seryjnym ECU?
 
 
 
 	  | Ja_good napisał/a: | 	 		  | czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT | 	  
 
 
Dawać skany     | 	  
 
 
no cali nie lubie ale PSI dokładniejszy niż bary , seryjnie 36 PSI jest jak pożycze sonde to bede regulował bo nie mam czym stroić na razie. 
 
To jest ci¶nienie na listwie paliwowej , pompa daje wiecej. 
 
 
Róznica jest ogromna je¶li chodzi o przepustnice     
 
 
GT tak    ale jeszcze nie czytałem  
 
 
												 rosomak1983 - 24-06-2011, 22:45
  Alez te CYBORGi sa medialne            
												 macieekg - 25-06-2011, 08:29
  Czytałem artykulik, szkoda że taki krótki   
 
p.s. masz gdzie¶ jak±¶ obszerniejsz± galerię fotek cyborga?
												 summitsvift - 26-06-2011, 16:09
  mam mam kilka jest tutaj www.picasaweb.com/summitsvift 
 
a tych z sesji jeszcze nie mam niestety
												 LEWY - 27-06-2011, 18:47
  a te przewody Panie kochany po prostu..........
 
Tylko papier i pasta?
 
 czy jeszcze jaki¶ magiczny eliksir.
 
Swoja drog± to odskoczyli¶cie (Ty i Kleju), z tymi przekładkami 
 
że już Was nawet nie widzę     
												 summitsvift - 28-06-2011, 20:30
  tak papier i  pasta ta ..   
 
minie troche czasu zanim sie wezme za przekladke bo na razie pracuje na hond±, a Coltem jeżdze    ale spoko potem przyjdzie jego pora    
 
 
Pasta jest spoko wypolerowałem ni± głowice od Hondy    oczywiscie nie chciało mi sie za bardzo bo jestem leniem ... 
 
 
												 summitsvift - 12-07-2011, 09:08
  Z nowo¶ci Borgowi też wypolerowałem kolektor i wkreciłem nwoe szpileczki      nie moge tylko dostać tych wiekszych 10 M x 1.25 nierdzewnych     i tylny wydeszek    
 
  
 
 
 
 
												 summitsvift - 21-08-2013, 16:17
  dawno mnie tu nie bylo na forum i w kraju  więc zapodam mały up //    
 
  
 
  
 
 
												 major - 21-08-2013, 17:01
  POCISK      
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |