To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Mi¶ki - CJ4A Cyborg RS

rosomak1983 - 15-06-2011, 21:35

jak to w cejotce jedna podłuznica z tyłu do roboty :(
summitsvift - 15-06-2011, 21:55

Nie jest z ni± tak Ľle tylko rdza na wierzchu , wystarczy zdrapac papierkiem , tylko zapsikałem to jakim¶ woskiem i się ¶wieci , generalnie się tym zajme jak go troche rozbiorę , juz jak go kupiłem byl taki rudy pod spodem ale przynajmniej widac co jest a nie dziury pod masa tego czarnego .... no wiecie musze uwazac na wulgaryzmy :mrgreen: :mrgreen:
Hugo - 15-06-2011, 22:14

Musisz zrobić konserwację :mrgreen:
summitsvift - 15-06-2011, 23:21

Nie przesadzaj :mrgreen:

Finalnie udało mi się ogarnać przpustnice, jakie¶ godz polerowania papierkiem 1000 potem 2000 potem pasta polerska i trzyma obroty idealnie 1320 na zimnym , 900 na ciepłym , przełożyłem też mocniejsz± spręzyne od RS-a. Zdecydowanie najlepszy mod do CYborga !! Jeżdzi niesamowicie :mrgreen: a jak teraz ryczy :badgrin: , jeszcze przydało by sie ustawic AFR ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi tak jak radz± go¶cie na mivec.co.nz




wyczyscilem troche przewody od klimy też , troche ale bez przesady


Ja_good - 24-06-2011, 14:36

czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT 8) :twisted: :?:
Kleju - 24-06-2011, 15:18

summitsvift napisał/a:
ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi


W PL jeste¶, pisz po naszemu :lol:
38 psi = 2.62 bar

To jakie jest seryjnie ci¶nienie? Ja my¶lałem że wła¶nie w granicach 2-3 bar
Pompa Walbro HP działa pod max ci¶nieniem +-5,7bar

I co aż taka różnica względem ori przepustnicy?
Wszystkie mody na seryjnym ECU?


Ja_good napisał/a:
czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT


Dawać skany :mrgreen:

summitsvift - 24-06-2011, 21:58

Kleju napisał/a:
summitsvift napisał/a:
ale na razie podbilem ci¶nienie paliwa do 38 PSi


W PL jeste¶, pisz po naszemu :lol:
38 psi = 2.62 bar

To jakie jest seryjnie ci¶nienie? Ja my¶lałem że wła¶nie w granicach 2-3 bar
Pompa Walbro HP działa pod max ci¶nieniem +-5,7bar

I co aż taka różnica względem ori przepustnicy?
Wszystkie mody na seryjnym ECU?


Ja_good napisał/a:
czemu sie pan nie chwali ze jest w najnowszym GT


Dawać skany :mrgreen:


no cali nie lubie ale PSI dokładniejszy niż bary , seryjnie 36 PSI jest jak pożycze sonde to bede regulował bo nie mam czym stroić na razie.
To jest ci¶nienie na listwie paliwowej , pompa daje wiecej.

Róznica jest ogromna je¶li chodzi o przepustnice :mrgreen:

GT tak :-) ale jeszcze nie czytałem

rosomak1983 - 24-06-2011, 23:45

Alez te CYBORGi sa medialne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
macieekg - 25-06-2011, 09:29

Czytałem artykulik, szkoda że taki krótki :P
p.s. masz gdzie¶ jak±¶ obszerniejsz± galerię fotek cyborga?

summitsvift - 26-06-2011, 17:09

mam mam kilka jest tutaj www.picasaweb.com/summitsvift
a tych z sesji jeszcze nie mam niestety

LEWY - 27-06-2011, 19:47

a te przewody Panie kochany po prostu..........
Tylko papier i pasta?
czy jeszcze jaki¶ magiczny eliksir.
Swoja drog± to odskoczyli¶cie (Ty i Kleju), z tymi przekładkami
że już Was nawet nie widzę :diabloanifire:

summitsvift - 28-06-2011, 21:30

tak papier i pasta ta ..
minie troche czasu zanim sie wezme za przekladke bo na razie pracuje na hond±, a Coltem jeżdze :-) ale spoko potem przyjdzie jego pora :mrgreen:

Pasta jest spoko wypolerowałem ni± głowice od Hondy :) oczywiscie nie chciało mi sie za bardzo bo jestem leniem ...

summitsvift - 12-07-2011, 10:08

Z nowo¶ci Borgowi też wypolerowałem kolektor i wkreciłem nwoe szpileczki :lol: nie moge tylko dostać tych wiekszych 10 M x 1.25 nierdzewnych :-X i tylny wydeszek :-)



summitsvift - 21-08-2013, 17:17

dawno mnie tu nie bylo na forum i w kraju więc zapodam mały up // :wink:



major - 21-08-2013, 18:01

POCISK :twisted: :!:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group