Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 2.0 4WD]Problem z GTi (nie jezdzi)
Anonymous - 07-03-2007, 18:31
Takie auto to ciekawostka i nie tuzinkowy samochód. Skromny, ale ma kopa.Skóra,ABS,AWS,4x4 ,mini klima,tempomat,pełna elektryka, ale najlepszy bajer to automatyczne pasy--- AMERYKA---. Auta super jak działa.............
Spalanie skromnie 15L na 100km. Dobra zasada ile wlejesz tyle spali....
Serek - 07-03-2007, 19:39
Rozumiemy, że go nie sprzedajesz?
Anonymous - 07-03-2007, 21:07
@andrzej1
twój VR-4 jest seryjny czy masz coś dłubnięte?
Bartek - 07-03-2007, 21:49
sebi napisał/a: | dłubnięte |
Dłubnięte....i to jak - od miesiąca nie mogę zdobyć potrzebnych części, ale jestem na dobrej drodze
TommiCrazy - 07-03-2007, 21:58
andrzej, a czy ty mozesz podac jaki numer vin widnieje na twoim galancie?
mnie auta z olsztyna zawsze przerazaly.....tyle tam jest holowczycow na ulicach ze balbym sie zapytac czy czasem.... ten twoj gal niema jakiejs rajdowej przeszlosci
Anonymous - 08-03-2007, 00:46
andrzej1 napisał/a: | Koledzy , bardzo zainteresowani Galantem VR4 (E39A) , takie cudo jest fajne do czasu. Części mechaniczne ok , ale elektronika (ECU) to jest wyzwanie. ECU to rarytas (MD165810). Jak by ktoś, usłyszał o możliwości dostania ecu (używany) to poproszę o info.
P.S. skromny posiadacz VR4 |
jeśli tak ciężko znaleźć seryjne ECU to może spróbujesz takie coś:
opis ze strony www.sklep.pws.com.pl
AEM EMS Plug & Play komputer standalone zmieni twój sposób myślenia o strojeniu samochodu i o jednostkach standalone. Do tej porty by uruchomić taki komputer potrzeba było całkowitej przeróbki wiązki samochodu i skomplikowanych ustawień map bazowych. Teraz wypinasz seryjny komputer, wpinasz AEM’a, wgrywasz dostarczony software i możesz jechać na wakacje. Ten komputer wpina się dokładnie tam gdzie był twój seryjny komputer, korzysta ze wszystkich czujników które posiada twoje auto.
AEM EMS posiada przygotowany software pod system Windows który umożliwia strojenie jednostki do indywidualnych potrzeb użytkownika. Umożliwia on prace na wielu parametrach silnika, a wszystko dostępne w prosty sposób klikając myszką. Proste menu konfiguracyjne i konfigurowalne okna podczas pracy umożliwiają bardzo szeroki zakres przystosowania oprogramowania dla potrzeba własnych. AEM EMS pozwala na konfiguracje wszystkich możliwych parametrów silnika oraz posiada bardzo bogatą ilość map korekcyjnych.
Dzięki funkcji Fuel Automapping można wystroić swoje auto w ciągu kilkudziesięciu minut. Potrzeba tylko szerokopasmowej sondy lambda podłączonej do EMS. Zdefiniuj oczekiwane parametry AFR przy danym obciążeniu/obrotach, a komputer zrobi za ciebie resztę. Fuel Automapping jest bezpłatny i dołączany jest z każdym AEM EMS bez żadnych dodatkowych kosztów.
- Łatwość montażu
- Plug & Play - nie trzeba zmieniać wiązki
- Używa seryjnych czujników auta
- Dołączone mapy bazowe auta
- Całkowicie programowalna mapa paliwa
- Programowalny system kontroli trakcji
- 512kb na logowanie pracy silnika
- Obsługuje do 10 cylindrów jednocześnie
- Aż 16 wyjść programowalnych
- Aż 7 definiowalnych wejść sygnału
- Elektroniczna kontrola doładowania
- Soft Cut Rev Limiter
- Podtrzymanie Turbo
- Procedura startu
- Flat Shift - zmieniaj biegi z gazem w podłodze
- Kontrola Nitro
- Programowalny czujnik spalania stukowego
- Kontrola wolnych obrotów
- 4 wejścia dla czujników EGT
- Bardzo szybki procesor 16/32 bitowy sterujący EMS
Hubeeert - 08-03-2007, 02:12
sebi, pracujesz w VTG?
A poza tym pytaniem jeszcze pare
1. Ile to kosztuje - jak mniej niz 3000 to zjem ekran LCD
2. Sonda szerokopasmowa tez kosztuje
3. Strojenie to "zabawa" dla osob wyszkolonych Szkolenie kosztuje. A poza tym - Skoro w VR4 jest programowalne ECU to po co AEM EMS? Skoro nie widac roznicy to po jaka cholere przeplacac
No offence - ja juz mialem do czynienia z tunerami w Polsce - nie sadze zebym jeszcze do jakiegos polskiego tunera zawital.
TommiCrazy - 08-03-2007, 10:17
wracajac do numeru VIN
widac ze numer VIn seby jak i vin tego galanta z holandii jest bardzo podobny, wrecz identyczny, znaczy to ze oba galanty to zwykle gti na jednotloczkowych przednich zaciskach hamulcowych
( taki sam vin byl jeszcze w jednym galancie ktory stal do sprzedania w pl z przeswapowanym silnikiem turbo w bardzo niezadowalajacym stanie)
jakie roznice w numerze vin powiny byc zeby wynikalo z niego ze jest tam silnik turbo albo ze przynajmiej jest to dynamic4 z 2tloczkowymi hamulcami?
Anonymous - 08-03-2007, 12:41
Hubeeert napisał/a: | sebi, pracujesz w VTG? |
no
Hubeeert napisał/a: |
A poza tym pytaniem jeszcze pare
1. Ile to kosztuje - jak mniej niz 3000 to zjem ekran LCD |
cene masz na stronie PWS. Dokładnie tu: click,click
Hubeeert napisał/a: |
2. Sonda szerokopasmowa tez kosztuje |
no click, click
Hubeeert napisał/a: |
3. Strojenie to "zabawa" dla osob wyszkolonych |
zgadzam się w 100% ba nawet powiedziałbym wyszkolonych i z doświedczeniem..
Hubeeert napisał/a: |
Szkolenie kosztuje. |
owszem, ale nie trzeba otwierać kliniki dentystycznej, tylko dla tego, że boli Cię ząb..
Hubeeert napisał/a: |
A poza tym - Skoro w VR4 jest programowalne ECU to po co AEM EMS? Skoro nie widac roznicy to po jaka cholere przeplacac |
z tego co czytałem, problem polega na tym, że seryjnego ecu nie ma, jest popsute, cokolwiek.. i nie ma jak kupić innego, naprawić czy cuś.. AEM jest od ręki w wawie.. i zgadza się że w tym przypadku jest to jak strzelanie z działa do muchy, ale jak napewno przeczytałeś w texcie który wkleiłem powyżej ma sporo fajnych funkcji.. tak na przyszłość Co do przepłacania się nie wypowiem, bo według mnie taka nieruchomość bez ecu też troche kosztuje..
Hubeeert napisał/a: |
No offence - ja juz mialem do czynienia z tunerami w Polsce - nie sadze zebym jeszcze do jakiegos polskiego tunera zawital. |
Są to twoje doświadczenia i nie bede Cię na siłę namawiał, żebyś je zmieniał.. na brak pracy nie nażekamy;)
Hubeeert - 08-03-2007, 13:00
sebi, nie zrozum mnie zle - nie atakuje tylko wyjasniam. To, ze pracujesz w VTG mi sie skojarzylo po lekturze sr.pl I nie jest to zarzut - nie slyszalem narzekan na ta firme.
Co do AEM EMS - to jest strzelanie z dziala do komara
ECU o ktorym pisze Kolega jest zdekompletowane ale moim zdaniem BARTEK da sobie rade - nie po to od kilku lat je (rozne ECU) reanimuje zeby sie poddac
A standalone to koszty blizej 10000 z montazem - mysle, ze warto zaczekac na wynik roboty Bartka.
Co do moich doswiadczen z polskimi firmami tuningowymi - w wiekszosci zostalem zlany cieplym moczem bo nie chcialem zostawic wora kasy. Chcialem zeby zrobiono mi wodny IC. Zlewka. Sugestie zebym wycial belke pod zderzakiem. Chcialem poprawic hamulce - zlewka. Chcialem zmienic zawieszenie - zlewka.
Czesciowo wynika to z nietypowosci mojego samochodu. Czesciowo z tego ze nie jest to 1,8T z VAG lub TDI. Nawet nie 4G63T.
Jedyna powazna propozycja zmian w moim samochodzie (wraz z wycena) pochodzila od osoby ktora chciala namowic mnie na zmiane silnika na TDI i napedu na 4x4. No ale to moj Kolega wiec moze dlatego.
AAA - jeszcze cos - sa firmy na ktora nigdy narzekal nie bede - www.tdi-tuning.pl czyli Master's i www.el-tec.pl czyli P. Wojtek - obaj profesjonalni i obaj zrobili dokladnie to o co mi chodzilo nie probujac mnie zbyc, olac, potraktowac jak natreta ani dac mi do zrozumienia ze to co zamawiam/chcialbym zamowic jest gowno warte bo tanie/za tanie.
No ale jakby temat nie o tym ma byc
Przed swapem sprawdz napedy. To znaczy oznaczenia polosi, walu, mechanizmow roznicowych - zeby sie nie okazalo, ze sa za slabe. Z tego co pamietam numery w CAPSie sa inne niz w VR4.
TommiCrazy - 08-03-2007, 19:07
zawsze czytam wypowiedzi ludzi ktorzy poddali swoje auto tuningowi.... i z tego co wynika w polsce wszystkie te tuningowane fury dobrze wygladaja z daleka lub na zdieciach, z bliska wychodza straszne niedociagniecia.
ja sie na tuningu dobrze nieznam ( co najwyzej w grach ) ale Hub ma racje i niedziwie mu sie.
Naszczecie jest w polsce pare wyjatkow ..... ale tylko nielicznych stac na ich uslugi
Anonymous - 08-03-2007, 20:55
TommiCrazy napisał/a: | andrzej, a czy ty mozesz podac jaki numer vin widnieje na twoim galancie?
mnie auta z olsztyna zawsze przerazaly.....tyle tam jest holowczycow na ulicach ze balbym sie zapytac czy czasem.... ten twoj gal niema jakiejs rajdowej przeszlosci |
Spokojnie zakup z Polski --VIN JA3CX56U9MZ0121......
Pozdrawiam.
[ Dodano: 08-03-2007, 21:02 ]
Hubeeert napisał/a: | sebi, pracujesz w VTG?
A poza tym pytaniem jeszcze pare
1. Ile to kosztuje - jak mniej niz 3000 to zjem ekran LCD
2. Sonda szerokopasmowa tez kosztuje
3. Strojenie to "zabawa" dla osob wyszkolonych Szkolenie kosztuje. A poza tym - Skoro w VR4 jest programowalne ECU to po co AEM EMS? Skoro nie widac roznicy to po jaka cholere przeplacac
No offence - ja juz mialem do czynienia z tunerami w Polsce - nie sadze zebym jeszcze do jakiegos polskiego tunera zawital. |
Dzięki za wsparcie, zakup nowego ECU z USA to wydatek 3200,- AEM-proponuje skromne 5500,- ale dla mnie osobiście 220 KM wystarczy , z seryjnego ECU. Czekam ,czekam to i trochę poczekam:)
Bartek - 08-03-2007, 21:11
andrzej1 napisał/a: | Czekam ,czekam to i trochę poczekam:) |
Dawca brakujących płytek w drodze do mnie - jak tylko będą sprawne auto odzyska siły
TommiCrazy - 08-03-2007, 21:13
ne kumam czegos...... przeciez mozesz kupic ecu od eclipsa/talona turbo...takie co chwila sa na sprzedaz, uzywka powinna byc w cenie od 500-700zl chocby tu w uk, ostatnio byl ecu z evo za troche ponad 100 futnow kup teraz
licze zeby forumowy guru bartek ci to naprawil...ja wtym czasie dolaczam do kolekcji stariona.... na galanta nadal mam chrapke i poczekam na jakos okazje albo poprosze kiepucziego o pomoc w sciagnieciu z usa jakiegos.
Anonymous - 08-03-2007, 21:49
Cytat: | Dzięki za wsparcie, zakup nowego ECU z USA to wydatek 3200,- AEM-proponuje skromne 5500,- ale dla mnie osobiście 220 KM wystarczy , z seryjnego ECU. Czekam ,czekam to i trochę poczekam:) |
a dlaczego nie kupicie takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
albo takiego:
http://cgi.ebay.com/ebaym...1QQcmdZViewItem
myślę że ceny są do przyjęcia jak na seryjnej mocy chcecie jeździć
|
|
|