To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica

tresorex - 18-05-2013, 09:32

Polecam ściągnąć instrukcję obsługi w dziale download - tam masz wszystko ładnie opisane co do obsługi klimatyzacji :)
Jogurt - 22-05-2013, 22:20

fj_mike napisał/a:
Zobacz czy podłoga pod dywanikiem nie jest mokra. Woda może się wydostawać z obudowy i podciekać pod nogami pasażera.
zapomniałem napisać że pod nogami pasażera suchutko. gdzieś ta woda stoji bo odgrzybienie było 2 tyg temu a już czuć grzyba jak się puści klimę.
fj_mike - 22-05-2013, 22:41

Jogurt napisał/a:
zapomniałem napisać że pod nogami pasażera suchutko. gdzieś ta woda stoji bo odgrzybienie było 2 tyg temu a już czuć grzyba jak się puści klimę.

Wywal parownik i wyczyść go z liści :wink:
U mnie tylko to pomogło na smród. Pewnie ściek się od razu udrożni.

Krzyzak - 23-05-2013, 07:18

fj_mike napisał/a:
Wywal parownik i wyczyść go z liści :wink:
U mnie tylko to pomogło na smród.
a ja w zimie wyjąłem parownik, umyłem, popryskałem dodatkowo sprajem grzybobójczym (chociaż był czysty) i mimo tego obecnie przez 2-3 sek. czuję "skarpetę wieje sandałem" z nawiewu
filtr nowy
myślę, że może coś jeszcze być do czyszczenia

radamanthys132 - 23-05-2013, 12:48

Panowie pamietajcie iz w przewodach nadmuchowych rowniez osadza sie grzyb.
fj_mike - 24-05-2013, 21:08

Krzyzak napisał/a:
myślę, że może coś jeszcze być do czyszczenia

U mnie po tym zabiegu jest spokój z zapachami. Ale faktycznie namiętnie płukałem parownik, z domestosem :mrgreen:

niedzwiedz1025 - 25-05-2013, 00:21

Witam panowie mam taki problem że jak włączam klime to zaczynają wariować obroty góra duł i zaczyna strasznie kopcić z tłumika proszę o pomoc
Iron.Falcon - 11-07-2013, 09:14

Strasznie irytowała mnie konieczność ustawiania temp na 25-26 stopni aby przy włączonej klimatyzacji nie zamarzać w aucie. W każdym innym samochodzie zawsze ustawione miałem w przedziale 20-22.
Doczytałem już, że powodem może być "spadająca rurka"
Dostałem się do niej - siedziała na miejscu lecz trochę luźno... jednak co bardziej mnie zaniepokoiło to fakt, że leżała na radiu i którego obudowa miała min 40 stopni bo przyjemnie grzała w łapkę.
A więc do dzieła :
- fragment gazety BILD ( może być inny do wyboru wedle upodobań )
- folia aluminiowa
- taśma klejąca
- nożyczki
- mocna gumka recepturka


Wyciągnąłem dziada tak bardzo jak się da


czytałem kiedyś książkę w stylu "jak przeżyć w miejskiej dżungli" i dowiedziałem się, że gazeta jest świetnym izolatorem ciepła.... no to owinąłem rurkę zgodnie z zasadą, że im bardziej prowizoryczne rozwiązanie tym lepiej zdaje egzamin.


... to wszystko okrasiłem folią aluminiową którą zakosiłem babie z kuchni


Na końcówkę naplątana gumeczka


dalej nie ma opcji tego nasunąć... ale i też potrzeby nie było. Dzięki gumce równie ciasno wchodzi co i się zsuwa :mrgreen:


koniec :p teraz przy 23 stopniach jest idealnie.

Hugo - 11-07-2013, 12:35

Iron.Falcon, Ty ale kombinator jesteś. Jeszcze lepszy niż ja :mrgreen:
Tomii - 11-07-2013, 12:56

Iron.Falcon daj znać czy pomogło bo u mnie jest podobny problem
Iron.Falcon - 11-07-2013, 13:01

Tomii, pomogło - teraz mam ustawione 23°C i jest przyjemnie w aucie... wcześniej nie dałem rade wytrzymać poniżej 25 bo marzły mi stopy.
KucharZ - 11-07-2013, 18:51

U was wszystko ładnie, pięknie. Co prawda męczycie się ze spadającą rurką, a co ja mam powiedzieć jak zamiast niej mam dwa kable wychodzące z climatronika i biegnące .... hmmm no właśnie gdzie :P ?? Podejrzewam że do jakiegoś czujnika temperatury, ale nie zlokalizowałem.
Iron.Falcon - 11-07-2013, 19:11

to jeszcze lepsza rzeźba :-D no ale działa to wszystko razem ?
KucharZ - 11-07-2013, 19:20

Iron.Falcon napisał/a:
to jeszcze lepsza rzeźba :-D no ale działa to wszystko razem ?


Czy działa na 100% poprawnie to ręki sobie nie dam uciąć. Kiedy ma chłodzić to chłodzi, a kiedy ma grzać to grzeje :) Klima działa (fakt że przydało by jej się nabicie), ale to już inna sprawa.

tresorex - 12-07-2013, 08:20

Skoro dzięki "gwizdkowi" przy puszce z nagrzewnicą powietrze jest wciągane przez kratkę przy korbce od temperatury za którą jest czujnik temperatury w kabinie jaki jest sens izolowania rurki? Nie powinno to mieć żadnego znaczenia dla odczytów :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group