Nasze Miśki - Black DEVIL...
Krzyzak - 22-03-2011, 12:04
| luckyluck napisał/a: | | Pajero i Patrol z przewagą Patrola dzięki lepszym właściwościom przeprawowym |
jechałem jednym i drugim - starsze Pajero zadziwia ; Patrol bardziej spartański, głośny i nie do zajechania...
Patrolem miałem okazję pojeździć w prawdziwym terenie - na Gdynia Adventure Park - niewiarygodne, co tam wyprawialiśmy
natomiast swoim Pajero przewiózł mnie chudyone - masakra, ile adrenaliny było - też podziwiam to auto...
co do silnika 2.5 w subaru - zasłyszane, że paliwożerny i niezbyt udany, za to 2.0 jak najbardziej SI
najpierw jako następce Colta typowałem volvo V40 (bo ładny i dostępny), ale ostatnie 2 zimy skłoniły mnie w kierunku auta 4x4
Owczar - 22-03-2011, 15:55
No Panowie, ale Ci następcy o których piszecie to już kosztują trochę $. Ale przyznam, że Pajero fajna sprawa
luckyluck - 22-03-2011, 16:57
Ja wiem czy takie drogie? Raczej standardowa cena, tyle co bardzo dobry Gal + kilka tysi.
Jak zmieniać to na coś lepszego, prawda? Za Pajero przemawia cena, bo jest znacznie tańszy od Patrola a właściwościami wiele nie ustępuję. Wiadomo, że Patrol auto typowo w teren ale czy w aż taki teren, który nie pokona Pajero warto się pakować autem za 30k? Chyba nie.
Tutaj fajny filmik jak młóci Pajero Sport 2.5TD.
m6riano - 22-03-2011, 17:04
Na Białorusi takie drogi gminne...;-)
ps. a wiecie co znaczy pajero (pahero) po hiszpańsku? portugalsku?właśnie nie pamiętam w jakim języku ale ponoć....9nie wiem czy mogę tu napisać?)
Owczar - 22-03-2011, 17:05
No tak, ale jak zmieniać to już na coś sporo nowszego Pojarka chodzi mi też po głowie, bo w sumie co mi po szybkiej limuzynie jak w Polsce nie ma dróg, a jak są to z ograniczeniami
Andrew - 22-03-2011, 18:57
Pojarką można po dołach na naszych drogach spokojnie jeździć
luckyluck - 22-03-2011, 19:19
M6riano, wiemy!
Owczar, wyobraź sobie, że lecisz trasą max 120 ale jaki respekt na drodze.
Wyobraź sobie, że inne auta w zimę do Zakopanego nie pojadą a Ty sobie śmigasz i respekt na drodze.
Na obydwu mostach na Pilicy korki a ty zjeżdżasz na dół i przez rzekę. O tak! I co jest respekt na drodze?
Ale się rozmarzyłem...
deejay - 22-03-2011, 20:48
| Owczar napisał/a: | | Zdiagnozowałem też stuki. Prawdopodobnie zaciski. Tylko teraz jak zrobić, żeby nie stukały. Myślicie, że wymiana gumek na prowadnicach pomoże? |
Marcin nasmaruj pożądnie prowadnice specjalnym smarem , aż nadmiar będzie wychodził przez osłonki prowadnic i to na 99% zniweluje stuki zacisków , przerabiałem to u kilku osób i pomagało na 100%
Owczar - 22-03-2011, 21:32
A co to za smar?
deejay - 22-03-2011, 21:35
ja stosuje miedziany
ale polecam to , uzywamy go w serwisie http://moto.allegro.pl/wu...1483374819.html
Owczar - 25-03-2011, 00:08
deejay, dzięki za info.
Dzisiaj przyszły dekielki do felg i nie byłbym sobą gdyby nie przymierzył
Krzyzak - 25-03-2011, 06:40
uuuu - ale ta malutka tarcza wygląda bardziej niż bidnie, wręcz śmiesznie w stosunku do rozmiaru felunku
i to jeszcze przednia tarcza jest...
FTOrek - 25-03-2011, 07:58
Felgi ładne.
Andrew - 25-03-2011, 08:00
| Krzyzak napisał/a: | uuuu - ale ta malutka tarcza wygląda bardziej niż bidnie, wręcz śmiesznie w stosunku do rozmiaru felunku
i to jeszcze przednia tarcza jest... | Diesel Panie, diesel
Rafal_Szczecin - 25-03-2011, 08:01
jest ok
|
|
|