To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast

Jaro1974 - 16-01-2020, 23:47

Dalszy ciąg rozmowy o stanie licznika i jego aktualizowaniu proszę przenieść do tego tematu:
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=110474&postdays=0&postorder=asc&start=15

Dziękuję ;-)

pawel253 - 29-01-2020, 10:22

Sprawdzali Gala wszystko trójkąt gaśnice, kazał mi maskę otworzyć, szukał na siłę wycieku, a te ich gadki o ich pięknych niemieckich Golfach z niskimi przebiegami i krajowych autach z salonu... :) Byłam wczoraj na Komendzie, zostawiłam stary licznik, spisał zeznania no i czekam co bedzie dalej...
Tomasz87 - 29-01-2020, 13:15

pawel253 napisał/a:
Sprawdzali Gala wszystko trójkąt gaśnice, kazał mi maskę otworzyć, szukał na siłę wycieku, a te ich gadki o ich pięknych niemieckich Golfach z niskimi przebiegami i krajowych autach z salonu... :) Byłam wczoraj na Komendzie, zostawiłam stary licznik, spisał zeznania no i czekam co bedzie dalej...

napisz proszę więcej o tym zdarzeniu w temacie do którego przekierowuje nas Jaro1974
ciekawe jak rozwiąże się ta sprawa...

a tutaj rozmawiajmy o zegarach HC, bo się offtop zrobił :)

grzesiopol - 24-11-2020, 13:23

Dobra czytałem temat ale może gdzieś przeoczyłem, dodatkowo nie można otworzyć obrazków ze schematami lub po prostu nie ma tego czego szukam. Nie bijcie tylko wytłumaczcie jak zrobić. Pomagam zdalnie więc muszę mieć to łopatologicznie podane aby przekazać dalej.
Sprawca to licznik High Contrast w aucie Galant 2003 2,5 V6, manual, ASC, TCL, Tempomat, zmieniona instalacja silnika plus ECU na EC5W automat, b.d.b. wtyczki przejścia do instalacji Galanta zrobione na schematach.

Problem - brak obrotów. Reszta raczej jest. Wg mnie powinien hulać.

Czy po prostu inny jest obrotomierz czy może coś sfajczone. Robić ten obrotomierz czy szukać HC od Legwana :lol: /Vr-4 i przerzucić tylko obrotek.

tomasek - 24-11-2020, 18:33

Grześ chyba w zegarach z GDI tak się działo :wink:
grzesiopol - 25-11-2020, 06:27

Tomasz ale wszystko to 2.5 V6 więc nie powinno, różnica tylko w wiazce silnika i ECU silnika bo z RHD, silnik oczywiście też z "Legwana". Sygnał do obrotomierza z tego samego pinu na przejściu, kostki licznika tak samo zostały więc zasilania są. To zmostkowanie 4 i 5 pinu wg mnie nie dotyczy tego licznika, świeci sie tylko kontrolka trakcji błąd 61 - brak komunikacji ASC z ECU automatu i kontrolka poziomu oleju bo nie ma czujnika poziomu. Reszta jest OK.
Jestem ciekaw czy sygnał obrotów jest ten sam bo tak mi na to wygląda.

[ Dodano: 27-11-2020, 18:12 ]
Czy niesprawny IFS może być przyczyną "braku" obrotomierza?

savagger995 - 31-03-2021, 18:51

Problem z zegarami HC. Po swapie okazało się ze niemiec przerabiał je i najprawdopodobniej to one uszkodziły alternator. Alternator ładuje normalnie natomiast pobór prądu ma postoju jest zbyt duży. Niemiec przerobił te zegary w taki sposób: . Czy usuwając te jego rzeźbę przerabiając zgodnie z wzorem Krzyżaka z v6 do v6 powinno działać normalnie.

[ Dodano: 04-04-2021, 18:06 ]

Zegary przerobione według wzoru krzyżaka tak to wygląda i wszystkie kontrolki działają :D

jacek11 - 04-04-2021, 23:23

Co z przebiegiem ?
savagger995 - 05-04-2021, 10:20

Wpisany większy przebieg niż w rzeczywistości podczas przeglądu z zegarow hc.
maroch - 08-04-2021, 14:27

potrzebuje schematu elektrycznego zegarów HC v6, linki z tego tematu nie działają już, any ?
Marcino - 08-04-2021, 14:43

maroch napisał/a:
potrzebuje schematu elektrycznego zegarów HC v6, linki z tego tematu nie działają już, any ?

Sciagnij mannual elektyczny tam sa schematy

maroch - 08-04-2021, 19:05

przeszukałem niestety nie mam, ale wygląda jakby nie było tak szczegółowego schematu.
generalnie jara mi bezpiecznik 10A w komorze nr 4, zaraz po samym włożeniu, bez przekręcenia kluczyka, po czym niedziała, podsiwetlanie, zegar, radio ITD>

wyjąłem zegary HC i jest ok, wiec myśle zegary, wsadziłem zegary od 2.0 z tym że nie HC i od razu spalony
eliminuje to licznik czy jak podłącze zwykłe do HC tak się może dziać ?

Krzyzak - 09-04-2021, 08:35

najczęściej problemem jest radio... nie było fabrycznych, więc tam może być jakaś wydmuszka od poprzednich właścicieli
Hugo - 09-04-2021, 19:44

maroch, jak masz fabrycznie zegary HC to po włożeniu zwykłego licznika spali się jakiś bezpiecznik na pewno, a nawet alternator może się uszkodzić.
maroch - 09-04-2021, 21:30

pierwsze co odłączyłem i oblatałem przewody to radio, nic nie dało,
dalej

jak wyciągne zegary i niewłoże żadnych, wszystko działa, oprócz brakujących zegarów



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group