To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Andrew - 28-04-2011, 15:08

Koło mnie regeneracja głowicy koszt ok 600-650 zł. Robił tam jakiś czas temu user z forum i narazie sobie chwali... Ale to już Twoja decyzja. A z przekładką to już też nie jest to wg mnie. co fabryka zrobiła to człowiek nie zrobi chyba...
Andrew - 28-04-2011, 15:09

Podejrzewam, że już kawałek czasu tak miałeś...
Owczar - 28-04-2011, 15:11

andrew84 napisał/a:
Koło mnie regeneracja głowicy koszt ok 600-650 zł. Robił tam jakiś czas temu user z forum i narazie sobie chwali... Ale to już Twoja decyzja. A z przekładką to już też nie jest to wg mnie. co fabryka zrobiła to człowiek nie zrobi chyba...


No masz racje, oryginał V6 to już nie będzie ;) Ale jak się przyłożę to źle nie będzie :)

Cytat:

Podejrzewam, że już kawałek czasu tak miałeś...


Myślę, że od ostatniej naprawy. Ale dziwne, że jakiś czas nie dmuchało...

Andrew - 28-04-2011, 15:13

A jakie masz świece żarowe??? Może chcesz sprzedać???
Wszyc - 28-04-2011, 15:15

Owczar napisał/a:
A za tą kasę mogę mieć silnik 2,5 ze skrzynią.


Niechaj bóg ma Cie w swej opiece w tej ciężkiej przeprawie :P to nie będzie miłe doświadczenie wierz mi :P

Już zaczynam się za Ciebie modlić :D wiem co mam i jak to wygląda więc boska pomoc na pewno się przyda no chyba że ktoś będzie Ci to robić w profesjonalnym warsztacie a to wtedy worek pieniędzy przygotuj :P

Owczar - 28-04-2011, 15:21

Cytat:

A jakie masz świece żarowe??? Może chcesz sprzedać???


Nie mam pojęcia co tam jest ;) Póki co wolałbym sprzedać cały dół razem z turbiną i osprzętem.

Wszyc, w tym wypadku to jest pnp. Ty wrzucasz silnik z innej generacji. Rozmawiałem z Bartkiem i to on mnie w sumie namówił, więc jak coś będzie na niego ;)

Wszyc napisał/a:
e ktoś będzie Ci to robić w profesjonalnym warsztacie a to wtedy worek pieniędzy przygotuj :P


Mam zaplecze warsztatowe. Wyciągarkę, kanał więc jakoś pójdzie :)

A żeby było ciekawiej to będzie AT :P

Andrew - 28-04-2011, 15:22

Świecami byłbym zainteresowany, bo moje jakieś nie bardzo... A silnika szuka kungfumiszcz...
Owczar - 28-04-2011, 15:25

Napisałem do niego. Ale on chciał cały. Jeśli jego głowica jest ok, to w sumie nie byłoby problemu bo mam wszystkie graty do założenia głowicy.
robertdg - 28-04-2011, 15:25

Wszyc napisał/a:
to nie będzie miłe doświadczenie wież mi :P
po tym tekście :?: :P
Owczar napisał/a:
Myślę, że od ostatniej naprawy. Ale dziwne, że jakiś czas nie dmuchało...
Znajomy mi opowiadał, podobny efekt miał w Fordzie, 6 razy mu ściągali i zakładali głowice, ostatecznie okazało się jakies małe pęknięcie gdzies w kanale głowicy - nie do pospawania - znaczy spawanie bez gwarancji szczelności, więc po co wyrzucać pieniądze w błoto :?:
Owczar - 28-04-2011, 15:30

robertdg napisał/a:
znaczy spawanie bez gwarancji szczelności, więc po co wyrzucać pieniądze w błoto :?:


Amen.

Wszyc - 28-04-2011, 15:45

Cytat:
po tym tekście :?: :P


haha wygrałeś :P

Owczar napisał/a:
Wszyc, w tym wypadku to jest pnp. Ty wrzucasz silnik z innej generacji. Rozmawiałem z Bartkiem i to on mnie w sumie namówił, więc jak coś będzie na niego ;)


To że z innej generacji to najmniejszy problem ja nawet skrzynie z diesla zostawiłem po prostu widziałem jak ktoś na zagranicznym forum nawet jakieś wzmocnienia wspawywał bo V6 ma coś na podłużnicach jakieś wzmocnienia czy bóg wie co nie chciało mi się czytać bo to było EA a te samochody mnie nie interesują zbytnio :P

Ale luz jak Bartek namawiał to najwyżej sam będzie kończył tego swapa haha :D :D :D

Owczar - 28-04-2011, 16:17

Wszyc napisał/a:
To że z innej generacji to najmniejszy problem


Ale ile problemów z wiązką... Podobno jeśli jest do 2go liftu to nie ma wielkich różnic.

Wszyc - 28-04-2011, 16:54

E tam elektryka to tak naprawdę zerowy problem :P przynajmniej u mnie bo nie mam gadżetów jak klima, tcl czy tempomat

Więc w zasadzie wszystko sprowadza się do podłączenia wszystkich wtyczek na wiązce silnika, dorobieniu wiązki do pompy paliwa podłączenie check engine, podłączenie układu rozruchowego u Ciebie chyba tutaj zero przeróbek bo masz kompa w EA u mnie nie było i trzeba polutować by zrobić zasilanie kompa i co tam jeszcze jedynie poprowadzić kabel z cewki na obrotomierz bo w dieslu był czujnik rotacji i chyba wszystko :P Przynajmniej ja nic więcej nie podłączam :P
Proste jak budowa cepa tym bardziej dla mechatronika :P

Ja nie mam problemów z wiązką nawet nie próbuje się podłączyć pod wiązke kabinową nie mam potrzeby :P

Rafal_Szczecin - 28-04-2011, 18:31

czyli jednak bedzie benyzynka :)
jaki przewidywany czas operacji :

Owczar - 28-04-2011, 18:47

Jeszcze nawet nie mam silnika. A jak będzie to trochę to potrwa, bo czasu nie mam :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group