To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Psikus - 28-04-2011, 20:03

Nie ma co dramatyzować, każdy swap wiąże się z masa roboty - jak się da wsadzić bebechy z vr4 to swap z diesla na v6 nie powinien przynieść większych problemów. A co do tego że nie będzie to samo - w fabryce też składają ludzie, i jakoś to jeździ :mrgreen: A jeśli osoba która będzie robiła swapa się przyłoży to nie będzie problemów w późniejszej eksploatacji, problemy są wtedy jak się ludzie druciarstwa dopuszczą.
Owczar - 28-04-2011, 20:21

Dokładnie. Ale w tej sytuacji będzie to najracjonalniejsze rozwiązanie ;) No i jeszcze jedna ważna rzecz. Gdybym miał naprawiać ten silnik to raczej z przymusu, a SWAP na 2,5 to tak z serca :D
Wszyc - 28-04-2011, 20:28

Psikus co do VR4 swapa jedna robota tak naprawdę to czy zakładasz 2,5 Twin turbo czy N/A to bez różnicy jeżeli chodzi o nakład pracy :P tylko koszta znacząco inne i dostęp części sam nakład pracy to naprawdę pikuś :)

Ale bez względu co byś nie robił Owczar trzymam kciuki ( ale z tym AT to mam nadzieje że sobie jaja robisz :? )

A nie myślałeś nad 4G63? takim jak na robertdg? tańsze koszty łapy zostają z diesla skrzynia biegów też może zostać z pół osiami :P Jak Ci mało mocy można głowice wymienić na DOHCa :P
.... no dobra wiem że i tak na to nie pójdziesz jak bym Cie nie znał wolisz bardziej dostojny samochodzik niż budować JDMową szlifierkę tak jak ja :P

To chociaż bądź oryginalny wrzuć 3,5 litra z diamante haha :D nie no żartuje teraz hehe :D

Owczar - 28-04-2011, 20:38

Wszyc napisał/a:
Psikus co do VR4 swapa jedna robota tak naprawdę to czy zakładasz 2,5 Twin turbo czy N/A to bez różnicy jeżeli chodzi o nakład pracy tylko koszta znacząco inne i dostęp części sam nakład pracy to naprawdę pikuś


Nie, nie :) Myślałem nad tym Anglikiem 2,5 4x4 ale po dyskusji z Bartkiem odpuściłem. DUŻO więcej pracy.

A z AT nie żartuję... Ja już się najeździłem manualem. Do miasta nie ma nic lepszego, a ścigać się tym nie zamierzam. :) Zresztą jak sprawdzili chłopaki ze Szczecina, AT niewiele ustępuje w dynamice manualowi :)

Wszyc - 28-04-2011, 20:46

Owczar napisał/a:
Nie, nie :) Myślałem nad tym Anglikiem 2,5 4x4 ale po dyskusji z Bartkiem odpuściłem. DUŻO więcej pracy.


a z Ciekawości można wiedzieć z czym niby tak dużo pracy nie że wątpię w wiedzę Bartka wręcz przeciwnie z chęcią sam bym się dowiedział z czym tyle pracy bo byłem przekonany że tylko koszty większe no chyba że Ty chciałeś 4x4 montować to wtedy dobry świr jesteś :P myślałem nad FWD 2,5 twin turbo ;P

Owczar napisał/a:
A z AT nie żartuję... Ja już się najeździłem manualem. Do miasta nie ma nic lepszego, a ścigać się tym nie zamierzam. :) Zresztą jak sprawdzili chłopaki ze Szczecina, AT niewiele ustępuje w dynamice manualowi :)


Ale ja nic nie mam do automatu ja bym nie chciał ale np. dla Ciebie może jest lepszy mnie raczej chodzi o nakład pracy związany z automatem nie wiem jak tam wygląda sprawa z tą całą elektryką i czy sprawa jest warta poświęcenia :P

Owczar - 28-04-2011, 21:22

Aaaa tylko FWD. No ja myślałem nad 4x4 i zwykłe 2,5. Ale po przemyśleniu uznałem, że trochę mało mocy na te 4 łapy. Bo po pierwsze automat, po drugie LPG.

No troszkę więcej będzie, ale wiązkę i tak przekładam, więc myślę, że warto.

Wszyc - 28-04-2011, 21:47

Owczar napisał/a:
No ja myślałem nad 4x4 i zwykłe 2,5


No ja myślałem FWD sam myślę nad 4x4 i wiem ile to roboty to już nie jest tak hop siup ale na szczęście da radę bez przeróbek podłogi przynajmniej u mnie tylko gorzej z wałem napędowym u mnie :? z każdego Mitsu wał jest za krótki do E5 nawet z EA z tego co się doczytałem

Rafal_Szczecin - 28-04-2011, 21:49

Owczar napisał/a:
Zresztą jak sprawdzili chłopaki ze Szczecina, AT niewiele ustępuje w dynamice manualowi :)

ostatnio robilismy test kombi 2,5v6 z tipem na 15' kontra Bandyta.
Kombi zostalo w tyle jakas dlugosc, moze ciut wiecej.


natomiast 2,5v6 ze zwyklym automatem dostaje srogie lanie.


wniosek jest jeden, jak 2,5V6 z automatem ,to tylko z tipem

Owczar - 28-04-2011, 21:57

Rafal_Szczecin napisał/a:
wniosek jest jeden, jak 2,5V6 z automatem ,to tylko z tipem


I tylko taki biorę pod uwagę ;)

Wszyc - 28-04-2011, 22:56

Dużo się różni?



Jeszcze jej nie sprawdzałem na szczelność ale mogę jak by pasowała, mogę zrobić zdjęcie uszczelki pod głowicą

Krzyzak - 29-04-2011, 06:42

Wszyc napisał/a:
myślałem nad FWD 2,5 twin turbo

to zapomnij - prawie 300 KM na jedną oś? - już niejedna osoba na świecie próbowała i taki rozsądny max. dla FWD to 200 KM

Hugo - 30-04-2011, 10:59

Jakieś beznadziejne te diesle w Galantach. Owczar nie wsadzaj 2,5 tylko 3,0 z Galanta USA, albo 3,5 z Diamante.
Owczar - 30-04-2011, 19:09

Wlasnie wieziemy Galanta 2,5 V6 angielski Avance A/T z tiptronic. Z końca 2000 roku. 160kkm. : D
Anonymous - 30-04-2011, 19:12

przypadkiem nie srebrny ? dobry wybór A/T i 2,5 :)
fj_mike - 30-04-2011, 19:19

Derpin, ten srebrny ;)

Owczar, gratuluję :D czyli będzie swap



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group