Galant - Ogólne - Co kupiłbyś po Galancie?
Marcino - 30-04-2018, 07:12
Qropatwa napisał/a: | U mnie są 2 kandydaci (a pod uwagę biorę tylko kombiaki)
-Subaru Legacy IV generacji 2,5 SOHC z automatem (chyba najlepsza i najmniej problematyczna konfiguracja z istniejących).
-Accord VIII z 2.4 pod maską, ale to jak nieco stanieją, bo obecnie bez 30 koła nie ma czego szukać. Accord VII jest co prawda spoko (godny następca Gala w sedesie), ale kombi jest okrutnie szpetne - wygląda jak karawan. |
Obie propozycje są dla mnie do zaakceptowania. Najchetniej prezekonał bym zonę zeby się przesiadła a ja moim galantem az do konca. No ale moja chce modnego Suva...
Szkorbutex - 07-05-2018, 08:42
Tak, o siódemce. Mój kumpel z pracy kupił takiego właśnie używanego tourera bez relingów za 40 tys. w salonie w Krakowie
Automat w Galu wcale nie zamula - jeżdżę teraz Superbem 2.8 AT 5 biegów i ten z Gala to jest rakieta przy tym volcwagenowskim.[/quote]
Ciekaw jestem czy ktoś się wypowie w temacie AT w Accordach 2.4
a co do Subaru , które wskazałeś to nie ma tam kosztownej regulacji luzu zaworowego na LPG?
Mnie to odstraszyło od Outbacka H6 3.0 i dlatego kupiłem Galanta.
_________________
Marcino - 07-05-2018, 09:00
Szkorbutex napisał/a: | a co do Subaru , które wskazałeś to nie ma tam kosztownej regulacji luzu zaworowego na LPG?
Mnie to odstraszyło od Outbacka H6 3.0 i dlatego kupiłem Galanta. |
Podobno da się to zrobić bez wyjmowania silnika.... ale nie wiem czy na pewno w tym silniku.
Szkorbutex - 09-05-2018, 09:17
Może w 2.5 o, którym pisał Qropatwa ?
Anonymous - 09-05-2018, 10:06
Szkorbutex, miałem okazje jechać ostatnio acordem z 2002r z AT wersja USA i powiem Ci, ze tamta skrzynia w porównaniu do naszych w galantach, to express. Szybsza reakcja na zbijanie biegów, ogolnie bardzo zrywna ta honda była. Moce podobne, ale jakiś taki jakby bardziej energiczny byl ten samochód.
Szkorbutex - 14-05-2018, 09:27
Czyli jednak te 30 koni robi robotę
Ciekawe jak z jej bezawaryjnością.
skobalt - 01-07-2018, 20:20
A co powiecie na Hyundai Sonata najlepiej po liftowa z lat 2008-2010 oczywiście 3.3 V6 w automacie. Ponoć silnik świetnie sprawuje się w gazie i pali w granicach 12-14 litrów LPG. Za dobre pieniądze można mieć niezłe auto. Z tym, że jest strasznie mało tych samochodów i pewnie ciężko będzie trafić coś w dobrym stanie. No i szkoda, że nie ma wersji kombi
misza116 - 17-09-2018, 21:52
Ładny Accord VII by mi w zupełności wystarczył, 8mka jeszcze trochę za droga.
Miał ktoś doświadczenia z Acurą TL 3ciej generacji?
bialyjayz - 18-09-2018, 16:23
misza116 napisał/a: | Miał ktoś doświadczenia z Acurą TL 3ciej generacji? |
też na to patrzyłem ale tyle mocy na przednich kołach,:/ do tego podobno dostępność części-----tragiczna
skobalt - 14-12-2018, 22:31
Odnośnie Accorda VII generacji to posiadam takie auto... Jak ktoś chciałby jakiś informacji o tym aucie to służę pomocą. Ogólnie uważam, że to super udany i solidny samochód. Mój egzemplarz to Accord z 2004 roku, sedan 2.2 iCtdi diesel 140km. Pozdro
Kaucz - 15-12-2018, 02:23
Jak Accorda to tylko 2.4 . Mam, polecam!
robertdg - 15-12-2018, 08:20
Kaucz napisał/a: | Jak Accorda to tylko 2.4 . Mam, polecam! | Trzeba przyznać że fajne i to bardzo, ale cena za ostatnia generacje z tym silnikiem to powyzej 45tys żł, w porównaniu do topowych konkurentów w swojej klasie ona jest najdroższa ze wszystkich, bo przecietnie x25%.
Kaucz - 15-12-2018, 13:16
Ja akurat mam VII gen. VIII Gen jest dla mnie zbyt napompowany. I oczywiście za drogi . Nawet VII gen bardzo dobrze trzyma cenę. Spokojnie mógłbym wystawiać swojego za kwotę za jaką go kupiłem 1,5 roku temu. Znając życie jednak sprzedam jak będzie wart 10 tyś
|
|
|