To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Carisma] Tulejki wybieraka, problemy z przełączaniem biegów

Matejko - 20-05-2007, 18:59

jezeli nie wymieniales wczesniej, a masz okolo 100tys przebiegu to warto sprobowac zawsze to 80zl a nie 800 zl za wyjecie i sprawdzenie co jest w skrzyni blee
Anonymous - 20-05-2007, 20:28
Temat postu: Carisma
Cześć jutro zaczynam działać szukam po serwisach tulejek z całą resztą muszę w tym tygodniu wiedzieć co z nim jest bo chce mi się nim jeździć a nie patrzeć na niego chciałem zamieścić zdjęcie ale nie bardzo wiem jak to się robi muszę chyba mieć trochę więcej cierpliwości...
Pozdrawiam Czarek[/quote][/list]

Matejko - 20-05-2007, 22:02

proponuje odwiedzic serwis volvo badz
FILIA SCANDICAR
0 693 VOLVO 3 [to nr telefonu]0693865863

UL. ŻYTOMIERSKA 5, 03-360 WARSZAWA

tel. 0 693865863 ; tel/fax 022 8143033

warszawa@scandicar.com.pl

tylko nowe części

wysyłka Poczta Polska

Anonymous - 22-05-2007, 16:42
Temat postu: Carisma
Cześć, dzisiaj wymieniłem te cholerne tulejki jadąc od mechanika nie mogłem uwierzyć w to że wchodzą teraz dobrze wymienił je oraz wyprostował drążek bo poprzedni właściciel wbijał biegi chyba na siłę , wymienił też olej i teraz jest ok. zostały do wymiany jeszcze klocki hamulcowe ale umówiony jestem na przyszły tydzień. Faktycznie w Volvo są te tulejki najtańsze bo kosztuje cały komplet przód i tył 81zł.
Pozdrawiam Czarek.

Anonymous - 25-05-2007, 14:33

Hey. Swieże ceny tulejek z salonów wrocławskich z dzisiaj:

Volvo
... u nich sprzedawany jest komplet (tzn. 2x tuleja plastikowa, 2x tuleja metalowa, 4x o-ring) - cena 80zł - dostępne od ręki...

... zastanawia mnie tylko fakt, że komplet, to tak jak pisał Matejko - 2x o-ring, 2x tuleja metalowa i 4x tuleja plastikowa, a u nich brakuje 2 tulejek plastikowych... :?:

Mitsu
tuleja metalowa - 27,51zł /szt.
tuleja plastikowa - 17,45zł /szt.
o-ring - 14,09zł /szt.

Moje pytanie do fachowców. Wszystkie tulejki czyli wg schematu matejko'wskiego zmienia sie od spodu auta (czyt. potrzebny kanał, czy podnośnik) :?: I gdzie pod spodem szukać tych wszystkich tulejek :?: Zaraz jadę po tulejki i chciałbym jutro je powymieniać wszystkie... :?

marbrz - 25-05-2007, 15:09

killKeny napisał/a:
Hey. Swieże ceny tulejek z salonów wrocławskich z dzisiaj:

Volvo
... u nich sprzedawany jest komplet (tzn. 2x tuleja plastikowa, 2x tuleja metalowa, 4x o-ring) - cena 80zł - dostępne od ręki...

... zastanawia mnie tylko fakt, że komplet, to tak jak pisał Matejko - 2x o-ring, 2x tuleja metalowa i 4x tuleja plastikowa, a u nich brakuje 2 tulejek plastikowych... :?:

Mitsu
tuleja metalowa - 27,51zł /szt.
tuleja plastikowa - 17,45zł /szt.
o-ring - 14,09zł /szt.

Moje pytanie do fachowców. Wszystkie tulejki czyli wg schematu matejko'wskiego zmienia sie od spodu auta (czyt. potrzebny kanał, czy podnośnik) :?: I gdzie pod spodem szukać tych wszystkich tulejek :?: Zaraz jadę po tulejki i chciałbym jutro je powymieniać wszystkie... :?

Krótko mówiąc w ASO są zdziertusy.
Ja zakupiłem ostatnio w jcauto.pl tuleja metalowa i 2 oringi za 33,50 zł i zamówiłem bo nie było, tulejki plastikowe po 3,50. ORYGINAŁY W OPAKOWANIU.

Matejko - 25-05-2007, 17:36

killKeny napisał/a:
to tak jak pisał Matejko - 2x o-ring, 2x tuleja metalowa i 4x tuleja plastikowa,


Matejko napisał/a:

O-ring:
MR196827 *2
MR196957 *2
Tulejka plastikowa:
MR176393 *2
MR176745 *2
Tulejka metalowa:
MR222791
MR222790


co daje 4 oringi gumowe, 4 tulejki plastikowe, 2 metalowe

Chooper - 26-05-2007, 14:36

killKeny napisał/a:
Moje pytanie do fachowców. Wszystkie tulejki czyli wg schematu matejko'wskiego zmienia sie od spodu auta (czyt. potrzebny kanał, czy podnośnik) :?: I gdzie pod spodem szukać tych wszystkich tulejek :?: Zaraz jadę po tulejki i chciałbym jutro je powymieniać wszystkie... :?


z podnośnika też sie da, ale w kanale duuuuuuużo wygodniej

tulejki są na początku i na końcu tego podłużnego pręta łączącego drążek z wybierakiem przy skrzyni:

marbrz - 28-05-2007, 07:36

Czy jest jakiś element, który odpowiada za luźne latanie drążka zmiany biegów. Powinien on chyna być przyciagniety w skierunku biegów 3-4 jak w innych samochodach?
Anonymous - 07-06-2007, 14:46
Temat postu: małe pytanko
Witam
Mam Carisme 1.8 GDI czy w niej tez sa te tulejki o których yu piszecie? Bo nie chce mi wchodzic za specialnie wsteczny.

Chooper - 07-06-2007, 15:07

jaceko napisał/a:
Witam
Mam Carisme 1.8 GDI czy w niej tez sa te tulejki o których yu piszecie? Bo nie chce mi wchodzic za specialnie wsteczny.


było w TYM temacie nieraz, że NIE ma

było cofnąć temat o pare stron.... :doubt:

Anonymous - 07-06-2007, 15:31

A moze ktos wie co zrobic jak niechca wchodzic biegi w GDI?
saphire - 07-06-2007, 17:19

Albo synchronizatory siadają albo cięgła się zluzowały czy coś w tym typie.
Anonymous - 08-06-2007, 20:22

Ale ja sprawdzic te sychroniatory. wszystkie biegi do przodu wchodzą bez zastrzezń a tylko ten wsteczny czasami jak sie cos zatnie to ani daj. Cięgła sa sztywne. Zastanawiam sie moze wybierak. Moze ma ktos jakies propozycje co jeszcze sprawdzic?
saphire - 09-06-2007, 16:23

Może najpierw zainteresuj się czy i w ogóle kiedykolwiek był wymieniany olej w tej skrzyni? Może czas by wymienić zanim zaczniesz w niej grzebać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group