[02-06]Lancer CS0 - Jakie felgi kupić?
SQ - 21-11-2012, 11:13
tak, 17" te z asx
krzychu - 21-11-2012, 11:15
No to ambitny plan
SQ - 21-11-2012, 11:16
zobaczymy jak wyjdzie. jestem dość zmienny
[ Dodano: 23-02-2013, 11:02 ]
Kontynuując wątek. Cieszę się z zakupu 15". Po pierwszych odwilżach na drogach, którymi często się poruszam,wystąpiły takie dziury, że wyższy profil opony jest balsamem dla katowanego zawieszenia. Mając to na uwadze zostaję przy 16" na lato. Zmienię jedynie rozmiar opony na 205/50/16.
Zakupiona zimowa opona jest fajna. Dość cicha, precyzyjna w prowadzeniu zarówno na suchym jak i na mokrym. Dzielnie radzi sobie w śniegu i błocie pośniegowym. Wyższy profil opony, jej charakter powodują, że opona w żaden sposób nie kwalifikuje się jako sportowa. Wzrosło spalanie. Wynik być może innej mieszanki, jak też większej średnicy koła po zmianie rozmiaru felgi i opony. Co do trwałości dam znać kiedy będę zmieniał na letnie.
yaru23 - 10-08-2013, 12:40
Jeśli ktoś byłby zainteresowany to nie można proponować sprzedaży. Jest do tego odpowiedni dział, niestety wymaga większej ilości postów.
Krzychu
Misiek :) - 12-08-2013, 12:53
Jak się jeździ po Polsce na felgach 17"??
Rozmyślam o kutych felgach 17" lub od EVO w mojej budzie (7-9).
Opony by weszły 215/40.
Jak takie cos się sprawuje w Lancerkach na Polskich drogach? I czy bardzo się zmienia prowadzenie w porównaniu do 205/50r16
mirc23 - 14-08-2013, 23:15
Misiek
W tamtym roku widziałeś na zlocie mojego czarnego na felgach z EVO, u mnie siedziały opony 215/35, felga Enkei 8 cali.
Więc tak prowadzenie fajne, ale za wielkiej różnicy nie widzę w porównaniu do 205/50r16.
Jeździ się dość ciężko trzeba uważać na krawężniki bo przy takiej oponie już jest naciąg, dziury w drogach też starałem się omijać.
Ale nie to było najgorsze o ile opony na przodzie weszły by 225 to na tył szerszej nie założysz niż 215. Z przodu ładnie nic nie obciera, tył wchodzi na styk, przy obciążeniu nie wsadzisz palca
Felga 8 calowa z EVO niestety przy prawidłowym ustawieniu kątów i zbierzności z tyłu obciera o obudowe amortyzatora, aby nie obcierało trzeba ustawiać złe kąty i co roku zmieniać opony (zjada strone wewnętrzną)
Moje zdanie jest takie, że jak felga 17 to max 7 może 7,5 cala z odpowiednim ET
Misiek :) - 15-08-2013, 10:57
czyli et 35-40 czy 40-45 przy 17x7,5?
Dzięki za odpowiedź, dał bym Ci punkty pomógł, ale to nie mój temat (poprosiłem autora o punkt dla Ciebie)
Asia się cieszy, że wyperswadowałeś mi te felgi, ochota mi przechodzi na myśl o zjadanych oponach.
mirc23 - 15-08-2013, 17:03
A więc mała pomyłka opony były 215/40. ET 38 szerokość 8 cali.
Jak lubisz twardo i nisko to kupuj 17 szerokie na 7,5 cala, wygląda fajnie
Misiek :) - 15-08-2013, 17:10
mirc23 napisał/a: | A więc mała pomyłka opony były 215/40. ET 38 szerokość 8 cali.
Jak lubisz twardo i nisko to kupuj 17 szerokie na 7,5 cala, wygląda fajnie |
mi się podobają takie dwa:
Sparco Terra White
http://www.felgi.pl/felga...14-30/17/p%3d99
OZ SUPERTURISMO WRC
http://www.felgi.pl/felga...14-30/17/p%3d99
Tylko niestety narazie mnie ich cena odstrasza...
Gdybym znalazł takie sparco jak mam teraz w rozmiarze 17" to bym brał od razu
mirc23 - 15-08-2013, 17:51
Tylko nie takie ET na szybbko sprawdziłem i przy 45 jeszcze bardziej obciarałoby o obudowe amortyzatora. Powiedzmy max ET to 40 wtedy jest 4mm różnicy do felg z EVO, czyli najlepiej coś w przedziale Et 32-35
|
|
|