To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant VR4/Dynamic E39A 88-92 - [E39A 2.0 4WD]Problem z GTi (nie jezdzi)

TommiCrazy - 08-03-2007, 22:39

dobrze saba gada, ale znam Bartka i sadze ze da sobie rade :D ale alternatywa jest
Anonymous - 09-03-2007, 23:04

a ja takie mam pytanie . mam gala GTI na hamowni wyszlo 150 koni , bo tam delikatne przerobki były( sportowy wałek , polerowana Głowica(jak nie myle nazw.))
jezeli zamontowałbym komputer na jakie mozna wyniki liczyć??
ktoś to w tych galach z 90 r robił??

TommiCrazy - 10-03-2007, 00:01

KSCMAn. ten twoj galant wyglada dokladnie tak jak kiedys mial Seba i Dominika... czy to od niego kupiles?
jesli na hamowni wyszlo ci 150 klaczy to juz naprawde bardzo ladnie.... komp od turbo podobno nic niepoprawi w wolnossacym silniku

Hubeeert - 10-03-2007, 00:24

TommiCrazy napisał/a:
komp od turbo podobno nic niepoprawi w wolnossacym silniku
Bez modyfikacji programu na 100% NIC NIE POPRAWI. Ale komp w 4G63T ma ta zalete ze jest programowalny ;-) wiec da sie dlubnac ori mapy - tyle ze to wymaga strojenia. I co nie mniej interesujace - nikt sie nie bawi w 4G63 N/A bo swap na 4G63T jest opanowany jak zabawa klockami LEGO.
Anonymous - 10-03-2007, 12:49

TommiCrazy napisał/a:
KSCMAn. ten twoj galant wyglada dokladnie tak jak kiedys mial Seba i Dominika... czy to od niego kupiles?

DOKŁADNIE:) jestem z niego mega zadowolony!!



Kolegoo a mniej więcej jak tego swapa zrobić? i gdzie ? jakie koszta? ogolnie jakies szczegóły:)

TommiCrazy - 10-03-2007, 20:08

kscman.... odpowiedz jest prosta ....... najpierw znajdz gdzies dobry 4g63T na sprzedaz :> juz niejeden szukal

Opinia jest taka ze w polsce sa w wiekoszsci padaki zajechane..... ale co jakis czas znalesc mozna....srednia cena silnika to okolo 5tys zlotych

Anonymous - 10-03-2007, 20:56

czegoś nie rozumiem...skoro w PL wiekszość silników 4g63t jest zajechana, lub ciężko do kupienia, to dlaczgo nie kupujecie takich:

click:

JDM 4G63-GTE Turbo Dohc 16 Valve 220 hp

??

w tym zestawie jest wszystko co będzie potrzebne do swap'a:

-silnik
-skrzynia biegów AWD
-ECU
-skrzynia rozdzielcza
-turbo
-rozdzielacz zapłonu
-alternator
-rozrusznik
-kompresor klimatyzacji
-pompa wspomagania
-kolektor wydechowy
-kolektor dolotowy
-sprzęgło
-koło zamachowe
-docisk
-przepustnica

TommiCrazy - 10-03-2007, 21:08

:> opcja taka zawsze brana jest pod uwage :> kwestia tylko shipping cost to poland .. to chyba najoplacalniejsza opcja......
puki co kupilem stariona...... co do mojej galanciny mam nowy plan..... ale musze najpierw auta zamienic , galanta zostawic a zabrac do UK stariona

Bartek - 11-03-2007, 12:26

sebi, zmartwię Cię - nie wszystko:
brakuje przepływomierza i wiązki przewodów, pewnie z seleniodami do niej przypiętymi.....

Serek - 11-03-2007, 13:30

Koszt samego transportu morskiego to ok. 500-700$ (prawdopodobnie z obow. ubezpieczeniem), do tego dochodzi koszt nadania i ew. koszt transportu do portu nadania przez sprzedawcę. To kolejne 200-300$. Zakup przepływomierza i wiązki ok. 200$.Kiedy transpotr przybije do nas trzeba to odebrać, opłacić i przywieźć do domu. Koszt grubo ponad 2500$.
Hubeeert - 11-03-2007, 13:45

sebi, tak jak pisze Bartek. A solenoidy sa Ci potzrebne chociazby do kolektora CYCLONE ze zmienna dlugoscia kanalow dolotowych - gdzie "motylkami" trzeba jakos sterowac.

Front cut Galanta VR4 RS Spec widzialem za 2000 USD gdzie bylo to wszystko. Koszt przesylki do Polski 800 USD. I dostajesz komplet razem z wiazka, IC, przewodami i wszystkimi mechanizmami.

:)

Anonymous - 11-03-2007, 18:25

hmm,

myślałem że macie problem z kupieniem gratów do VR4, dlatego zapodałem linka :lol: ja nic kupować nie muszę bo już mam wszystko co potrzebne :lol:

skoro szukacie 100 % sprawnych i jednocześnie tanich części to musicie się uzbroić w cierpliwość, bo żadko ktoś po tylu latach sprzedaje coś nie wiedząc co ma.

wydaje mi się że jak bym baardzo chciał mieć takie auto to 2.800 $ nie jest wygórowaną ceną (biorąć pod uwagę jakie koszta wiążą się z utrzymaniem takiego auta w idealnym stanie).

Hubeeert - 11-03-2007, 18:29

sebi napisał/a:
myślałem że macie problem z kupieniem gratów do VR4, dlatego zapodałem linka
zapodales link do aukcji gdzie sprzedawany jest silnik z czescia osprzetu. Brakujaca reszta jest kosztowna ;-)

sebi napisał/a:
wydaje mi się że jak bym baardzo chciał mieć takie auto to 2.800 $ nie jest wygórowaną ceną (biorąć pod uwagę jakie koszta wiążą się z utrzymaniem takiego auta w idealnym stanie).
2800 to tylko czesci + transport.
Serek - 11-03-2007, 19:30

Ponieważ kiedyś dawno temu pojawił się mój temat a obecnie go już nie ma, proszę o kilka zdań w temacie:
Montaż 4g63T do Galanta 4WD/4WS (Dynamic-4). Na aukcji jest silnik ze skrzynią biegów, wiązką, itp. (oczywiście 6 bolt). Przewidywane kłopoty?

TommiCrazy - 11-03-2007, 19:44

kscman. wracajac do twojego galanta.... kiedy i gdzie robiles badanie na hamowni oraz co wymieniles od czasu gdy sebastian jezdzil tym galantem, mowisz ze masz 150 koni bo tyle podaje katalog czy tyle ci wyszlo?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group