Nasze Miśki - Black DEVIL...
Wszyc - 23-05-2011, 20:39
Najlepiej jest na łączeniu poszycia nadkola z podłużnicą przeważnie pod tą gumą co jest każdym łączeniu blach w galancie taka co wygląda jak spaw i jak się przekonałem dużo osób z forum myśli że to spaw pod tymi gumami dzieją się jaja panowie
Hugo - 23-05-2011, 20:43
Wszyc napisał/a: | pod tymi gumami dzieją się jaja panowie | Potwierdzam i nie tylko w w/w miejscu, ale jeszcze w prawie każdym innym. Jestem po prawie tygodniowym przygotowywaniu podwozia do konserwacji więc wiem co piszę. W normalnym samochodzie pod tą gumą stosowaną na łączeniach blach jest zdrowiutka blacha nawet po 20 latach, w EA miejscami jest OK, a miejscami koszmar...
rosomak1983 - 23-05-2011, 20:52
zadziwijace w ze w niższe klasowo auta mitsu az tak nie gnija...
Owczar - 23-05-2011, 22:17
Hugo napisał/a: | wyglądają tak jak na foto, to zajrzyj od spodu, albo lepiej nie, bo rzucisz to wszystko w pieruny |
Od spodu nie ma aż takiej tragedii. Niedawno demontowałem nadkole. Zabezpieczenie od spodu zrobię przy okazji swapu zwrotnic i zawieszenia
Ogólnie jak na galanta to ten się ładnie trzyma
Siilnik wylądowął już na swoim miejscu. Jedyny mały problem to o 1 cm za krótki jeden z przewodów klimy, ale da radę go podgiąć. Podobno jest też mały problem z tylnym uchem poduszki, ale też do zrobienia. Znajomy dorabia mi tulejki na sondy lambda. Z 3 katalizatorów nie zostanie żaden. Zobaczymy co na to ECU. Sondy które były za prekatami wylądują w 2 cm tulejkach, a te które były przed będą umieszczone normalnie. Na szczęście przedliftowe kolektory były stalowe, więc ładnie się wspawa
Hugo - 24-05-2011, 09:27
Owczar napisał/a: | Od spodu nie ma aż takiej tragedii. Niedawno demontowałem nadkole | A podłubałeś trochę? Czy tylko spojrzałeś i przez warstwę brudu nie było nic widać?
Owczar - 24-05-2011, 09:55
Trochę dłubałem, ale nie zrywałem konserwy, bo mijałoby się to z celem. Jak będę już czyścił to wjadę z szlifierką z tarczą z papierem ściernym
Hugo - 24-05-2011, 15:28
Owczar napisał/a: | Jak będę już czyścił to wjadę z szlifierką z tarczą z papierem ściernym | No to dziury będą pewne. Jeśli pod maską na kielichach masz już taką korozję jak widać wyżej to od strony koła pod nimi muszą być dziury. Jak tam "wyskoczą" dziury wtedy woda spod koła leci pomiędzy obie blachy i koroduje kielich pod maską.
KaWu - 24-05-2011, 16:41
Hugo napisał/a: | Jak będzie sucho to trochę dłuzej niz 3 MIESIĄCE, ale jak tylko spadnie deszcz to to co zrobiłeś na kielichach u góry Brunox-em z czarnego zmieni się w ulubiony kolor Galanta, czyli rudy |
Bez przesady. Mogę zrobić zdjęcie pordzewiałych drzwi teściowej garażu i sąsiada, gdzie ponad rok temu posmarowałem Brunox. Sąsiad jest w szoku, że tak ładnie zabezpieczył. A ciągle na to pada deszcz (zewnętrzna strona drzwi).
Hugo - 25-05-2011, 10:28
KaWu, ale od spodu jest dziura, woda spod koła chlapie z dużą siłą prosto przez tą dziure na zewnętrzne poszycie kielicha. Trochę soli i kamieni i korozja natychmiastowa. I nie porównuj blachy na drzwiach od garażu do blachy na Galancie, wiadomo, że drzwi są z lepszej blachy
tresorex - 25-05-2011, 10:55
Hugo napisał/a: | I nie porównuj blachy na drzwiach od garażu do blachy na Galancie, wiadomo, że drzwi są z lepszej blachy |
chyba że drzwi do garażu ma zrobione z drzwi od galanta
Owczar, co Ty kombinujesz z galem bo nie mogę doczytać? Wkładasz benzyniaka?
Owczar - 25-05-2011, 10:59
Hugo, ale przecież w galu są nadkola, które jakby nie było chronią trochę te kielichy.
tresorex napisał/a: | Owczar, co Ty kombinujesz z galem bo nie mogę doczytać? Wkładasz benzyniaka? |
Robię swap z diesla manual na 2,5V6 plus tiptronic
tresorex - 25-05-2011, 14:44
Yeah!
  
Na początku tematu wspominałeś że Owczar napisał/a: | Takiego jak w podpisie Lancer C62A 4G15. Ale kupując Gala byłem świadomy, że 90KM w diesel-u to żadna rewelka., ale przeważyły względy ekonomiczne. |
Widać że nam się społeczeństwo bogaci!
Owczar - 25-05-2011, 14:48
tresorex, właśnie to te same względy sprawiły, że przeskakuję na LPG
9litrów ON po mieście to jakaś pomyłka przy tych cenach ropy. Jak wrzucę 2,5 z lpg to w najgorszym wypadku będę jeździł w tej samej cenie, ale przynajmniej będzie co cisnąć
tresorex - 25-05-2011, 15:03
Z tego angola z lawety będziesz coś wykorzystywał typu zderzaki, dokładki?
Owczar - 25-05-2011, 15:06
Zderzak przedni jest już u deejay-a i wygląda jak nówka Ja z angola przekładam tylko zawias, silnik, skrzynie, elektryke i kierownice Z zewnetrznych elementów nie przekladam nic.
|
|
|