To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Skrzynia

Łysy88 - 12-10-2013, 21:07

Jedyne co ze sprzęgłem zauważyłem to to że miało taki jakby moment przeskoku pod koniec wciskania... Może przez to że cały wałek sprzęgłowy był w zaschniętym oleju ze skrzyni? Do tego trochę nisko brało ale tu obstawiam wysprzęglik (już zregenerowany) albo pompę sprzęgła.

Czy łożysko oporowe na tej prowadnicy powinno być czymś posmarowane? Jakiś smar etc?

milo - 12-10-2013, 21:11

Łysy88 napisał/a:
Czy łożysko oporowe na tej prowadnicy powinno być czymś posmarowane? Jakiś smar etc?

Delikatnie może być smarem ja zawsze smaruje

Łysy88 - 12-10-2013, 21:14

Myślisz że jak psiknę smarem miedzianym to będzie ok?
milo - 12-10-2013, 21:17

Łysy88 napisał/a:
Myślisz że jak psiknę smarem miedzianym to będzie ok?

Lepiej nie

Łysy88 - 12-10-2013, 21:18

To będę musiał jutro zaatakować znajomego mechanika żeby mi sklep otworzył na małe zakupy. Chciałbym jutro wyjechać z garażu bo mam bardzo ważne spotkanie w poniedziałek.
milo - 12-10-2013, 21:21

To do dzieła :D
Łysy88 - 12-10-2013, 21:23

Dzięki za pomoc, zaoszczędziłeś mi pewnie pare godzin jutrzejszej niedzieli. Jeśli kiedyś sie spotkamy to masz u mnie 4ropak :) Właśnie zbieram się jeszcze do garażu obzcyścić skrzynie z zewnątrz. Jutro od rana rozbieram ją.
Hugo - 12-10-2013, 21:44

Łysy88 napisał/a:
zauważyłem to że miało taki jakby moment przeskoku pod koniec wciskania...
Objaw padającego docisku sprzęgła.
Łysy88 - 13-10-2013, 00:57

No to świetnie... Zauważyłem jeszcze coś... Półosie wyszły bez przegubów wewnętrznych (one zostały w skrzyni), to normalne ze maja luzy posuwiste? Tak jakby wzdłuż wielowpustu. Czy to oznaka luzow na lozyskach układu roznicowego?
milo - 13-10-2013, 10:03

Łysy88 napisał/a:
Półosie wyszły bez przegubów wewnętrznych (one zostały w skrzyni), to normalne ze maja luzy posuwiste? Tak jakby wzdłuż wielowpustu.

Tak ma być jak najbardziej :D

Łysy88 - 13-10-2013, 10:33

Mam teraz inny problem, odkręciłem mechanizm wybieraka, wyciągnąłem zaślepke z tyłu, odkręciłem śruby, i klapkę od dołu. Rozumiem że tą pierwsze koło pod klapkę muszę wyjąć co na torxsa jest przykręcona? Czy tam jest zwykły gwint czy lewy?
milo - 13-10-2013, 10:56

Koło wstecznego biegu torxa musisz wykręcić jest normalny gwint czyli w lewo
Łysy88 - 13-10-2013, 11:01

milo napisał/a:
Koło wstecznego biegu torxa musisz wykręcić jest normalny gwint czyli w lewo



Tak, w końcu się udało.. Ale nie mogę rozszczepić skrzyni. Chyba wszystko jest odkręcone... Włącznie z prowadnicą łożyska oporowego. Rozeszło się ok 1 cm i stoi. Oczywiście z tyłu pierścień rozwieram. Jakieś pomysły?;>

milo - 13-10-2013, 11:07

Jeszcze 3 śruby na górze skrzyni to zatrzaski biegów -wodzików ,
Łysy88 - 13-10-2013, 11:28

milo napisał/a:
Jeszcze 3 śruby na górze skrzyni to zatrzaski biegów -wodzików ,




Masz racje :) Wykręciłem i łożysko wyszło trochę ale nadal stoi. Pierścień jakby zszedł z niego. Rozwarcie jest na jakies 2,5 cm :) Nie chce nic na siłe bo obawiam się o skrzynkę. Wydaje mi się że to łożysko z pierścieniem jeszcze trzyma.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group