To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black DEVIL...

Tomek - 08-06-2011, 14:50

Owczar napisał/a:
Zresztą nie w kolorze mam od angola.


no tak

a wracajac do ubezpieczyciela - zostawiasz to tak?

Owczar - 08-06-2011, 14:57

Piszę jeszcze do Rzecznika ubezpieczonych. Zobaczę jaka będzie jego opinia, jeśli zainterweniuje ale bezskutecznie to uderzę do sądu. Jeśli nie zainterweniuje to olewam bo nie mam czasu :)
Owczar - 12-06-2011, 00:10

Bez wydechu, bez półosi, bez paska wspomagania, bez deski rozdzielczej, na zbiorniku od diesla, ale przemówił :) rasowe brzmienie V6 zakłócały dudniace kolektory wydechowe, ale silnik pracuje równo, nie zgłasza błędów. Skrzynia tak samo, co prawda bez półosi nie pojezdzilem, ale widać na przegubach, że działa. Kontroli praktycznie opanowane. Było sporo przerabiania, ale jest w miarę ok. Więcej szczegółow po weekendzie.

PS 4D68 trafił do kungfumiszcz :) parę cześci odebrał też dzisiaj xor :)

Jogurt - 12-06-2011, 00:18

Owczar napisał/a:
4D68 trafił do kungfumiszcz :) parę cześci odebrał też dzisiaj xor
teraz już nie ma odwrotu, musisz dokończyć dzieła :)
Owczar - 12-06-2011, 00:20

Dzieło praktycznie na ukończeniu : D
robertdg - 12-06-2011, 00:24

Dokończ proces instalacji :-)
fj_mike - 12-06-2011, 00:35

Gratki Owczar :wink:
Owczar - 12-06-2011, 23:29

Galant już jeździ :)

Wydech i półosie zamontowane. Wszystko z ziemi, bo niestety nie było dostępu do kanału. Straszna masakra z tym. Wydech jednak poszedł od anglika. Od diesla miał mniejszy przekrój. Końcowy od diesla był krótszy, z dłuższą rurą. Przekrój ostatniego jest taki sam w benzynie jak w dieslu.

Półosie włożone. Nie obyło się bez problemów. Jeden z nich to kontrolka ABS po włożeniu prawej półosi. Dziwna sprawa, kabel jest cały a wywala błąd. Za tydzień wymrugam, ale obawiam się, że pewnie czujnik ABS padł. Spróbuję wyjąć z tylnych starych zwrotnic, ale to jak potwierdzę. Nie miałem czasu na naprawę śwateł i klaksonu. Kontrolka oleju zapala się po pewnym czasie. Np podczas gwałtownego przyśpieszania. Oleju jest chyba trochę za dużo, ale nie wiem czy to przez to, czy pływak się zawiesza.

Kolejny problem z elektryką to brak połączenia między sprężarką, a sterownikiem, ale to nie problem. Na krótko klima działa, a ECU silnika komunikuje się z ECU klimy i reaguje na start.

Za tydzień gazowanie, rozwiązanie problemów z elektryką i wrzucenie deski. W niedzielę mycie i sprzątanie.

A no i muszę wymienić błotnik :D

fj_mike - 13-06-2011, 00:17

Owczar napisał/a:
Galant już jeździ :)

:D

Owczar napisał/a:
Jeden z nich to kontrolka ABS po włożeniu prawej półosi.

Może jakiś syf się dostał?

Owczar - 13-06-2011, 00:18

Ale on jest chyba indukcyjny? Poza tym zaświeciłby się po tym jak zacząłem jeździć, a zaświecił się po włączeniu zapłonu :/

Żeby nie było, jakiś dowód jest:
http://www.youtube.com/watch?v=EXrtUZYFG4U

fj_mike - 13-06-2011, 00:46

Owczar napisał/a:
Ale on jest chyba indukcyjny?

Nie wiem. Ale jak by mi się coś takiego zdarzyło znalazłbym sobie takie proste wytłumaczenie :mrgreen:

robertdg - 13-06-2011, 08:21

Owczar zostaw na klapie napis TD :P








P.S. TD - TeDe - Tedunio :lol:

Owczar - 13-06-2011, 08:32

Ja nie mam na klapie żadnych napisów ;)
robertdg - 13-06-2011, 08:40

Szkoda, każdy po spotkaniu na drodze chciałby mieć takiego TD :D
Cezar - 13-06-2011, 12:56

Marcin naklej 1.1 Fire 8)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group