Nasze Miśki - Black DEVIL...
sveno - 13-06-2011, 14:22
lepiej niech zostanie "cichociemny" (o ile Galanta można w ogóle tak nazwać, bo wyróżnia się z tłumu) a jeśli już mowa o cichociemnych to marzy mi się coś niepozornego coś w stylu VW Lupo VR6x2
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...Ok7dU1Irhs&NR=1
Arturro-86 - 13-06-2011, 16:20
Niepozorny to on jest chyba tylko z wyglądu (i to też nie w pełni ) - słysząc taki bulgot obok siebie byłbym conajmniej podejrzliwy
Owczar, montaż LPG nie będzie Ci robił problemów z elektrycznymi sprawami Bo gazownia będzie jeszcze przed tym, jak skonczysz się bawić ze swapem.
Druga sprawa - wiesz już, gdzie zamontujesz WEBASTO
Tomek - 13-06-2011, 16:27
ja bym poczekał z gazowaniem i przejechał tez 1-2 tys km na benzynie, sprawdzic jak to chodzi
Owczar - 13-06-2011, 17:06
Arturro-86 napisał/a: | Owczar, montaż LPG nie będzie Ci robił problemów z elektrycznymi sprawami |
To nie koliduje, a wyjęta deska ułatwia dostęp do kabli.
W instalację silnika nie będę już ingerował. Jedynie wiązka pod deską.
Arturro-86 napisał/a: | Druga sprawa - wiesz już, gdzie zamontujesz WEBASTO |
Pod aku. Instalka od Webasta została, wymienie tylko piec. Muszę tylko pomyśleć nad nowym uchwytem, ale to w sierpniu.
tomek84 napisał/a: | ja bym poczekał z gazowaniem i przejechał tez 1-2 tys km na benzynie, sprawdzic jak to chodzi |
Też tak chciałem, ale wtedy gaz dopiero w sierpniu będę mógł założyć, a w te sobotę będę bawił się w kabinie, a brat pod maską będzie montował LPG. Chociaż właśnie się dowiedziałem, że na weekend nie będzie trójników do wtrysków Hany i trochę mi to komplikuje sprawę :/
Myślę, że nie powinno być problemów. Silnik pracuje równo, pali na dotyk. Skrzynia bez zarzutów. Przy kickdownie ciągnie do czerwonego. Bez kd do 5,5, a nawet do tego zakresu rozpędza się dobrze. Jeśli nie kupię trójników to montaż będę musiał odłożyć :/
fj_mike - 13-06-2011, 17:14
Owczar napisał/a: | Muszę tylko pomyśleć nad nowym uchwytem, ale to w sierpniu. |
Owczar, ty wiesz
Owczar - 13-06-2011, 17:57
No wiem, wiem Ale jeszcze za tamten nie wypiliśmy :/
Ten byłby prostszy, bo pewnie tylko płaska blacha, ale to dopiero obejrzę i będę wiedział
W weekend przyglądałem sie co i jak z instalką Chcę mu zmodyfikować lekko mapy na gazie. Wywaliłem wszystkie 3 katy, więc ma teraz jak oddychać. Trzeba mu dać to co fabryka zabrała po 2gim lifcie
W planach mam taką instalkę:
2xzavoli N
Wtryski hana zielone lub czerowne
2 razy filtr fazy lotnej z dwoma wyjściami (2 listwy, każda podłączona do obu reduktorów)
No i sprawdzony Stag 300
Miedź 8mm, rozdzielacz pod maską na 2x6mm.
Reduktory zamontowany z tyłu przy grodzi.
Jestem otwarty na sugestie i propozycje
fj_mike - 13-06-2011, 18:07
Owczar napisał/a: | Ale jeszcze za tamten nie wypiliśmy :/ |
To się nadrobi
Czekam na rysunek
areksz121 - 13-06-2011, 23:13
Owczar, Takie reduktory masz na stanie, czy też ma to jakoś wpłynąć na pracę silnika? Bo ja np w swoim 6A12 mam Tomasetto ARCTIC (rzekomo do 240KM) i nie widziałem, żeby się coś działo...A Ty masz mieć niespełna 20KM więcej, czyż tak ???
Owczar - 13-06-2011, 23:17
Naczytałem się o tych reduktorach i generalnie jeden spokojnie by obsłużył, ale te wydajne mają sporo wad.
Byłem zdecydowany na Magica, ale nie chce ryzykować silnika. O skorpionie też się naczytałem i mi przeszła ochota. W cenie skorpiona będę miał 2 zavolaki, które dadzą dużo lepszą stabilność i wydajność termiczną, a do tego są proste jak konstrukcja cepa. Trzeba je tylko od czasu do czasu przeczyścić, ale przy 2 będzie to rzadziej.
Artcic podobno zimą nie wyrabia czasem, a ja mam ciężką nogę
deejay - 13-06-2011, 23:24
Owczar napisał/a: | O skorpionie też się naczytałem i mi przeszła ochota. |
a co takiego złego pisali Marcin , że przeszła ci ochota na Scorpiona , pytam bo mam go własnie u siebie i nie moge powiedziec złego słowa
Bartek - 13-06-2011, 23:26
Owczar, gratki z ogarnięcia spaghetii - przepraszam, że nie mogłem się włączyć w krytycznym momencie - byłem tak zawalony robotą, że jeszcze mnie spod niej nie widać
Owczar - 13-06-2011, 23:31
deejay, nie pamiętam dokładnie, ale ogólnie na forum LPG straszne przepychanki są i każdy chwali swoje.
Bartek, nie ma sprawy, ja wiem jak to jest. Bywają dni, że nie wiadomo w co ręce włożyć.
I dziękuję za pomoc, bo gdyby nie Ty to nie wiedziałbym w co ręce włożyć Okazuje się, że to wszystko jest tak zrobione, że pasuje w większości PNP. Tylko problem z tymi zegarami był, a zapłon nie działał, bo jak grzebałem żeby pompkę zasilić to zamieniłem przewody i tak musiałem się doktoryzować z wiązki
Jak będziesz miał chwilę to mam pytanko odnośnie kontrolki poziomu oleju. Zapala się skubana po jakimś czasie. Jak auto stało i prawa strona była niżej to się zapalała od razu. Podczas przyśpieszania zapala się i już nie gaśnie. Dziwna sprawa.
No i muszę jeszcze ogarnąć długie światła i prawe przednie mijania i klakson. Muszę przejrzeć schematy, ale to jest o tyle dziwne, że w sumie nie ma związku z wiązką silnika.
No i ten nieszczęsny ABS. Trochę mnie to dziwi, bo kabla nie ruszyłem nawet, a w czujnik też nie stukałem, a zaraz po włączeniu zapłonu wywalił błąd :/
Owczar - 13-06-2011, 23:37
Tutaj jest trochę o Scorpionie:
http://forum.ac-sa.eu/vie...php?f=15&t=2160
Krzyzak - 14-06-2011, 06:50
Owczar napisał/a: | Dziwna sprawa. |
a wyciągałeś czujnik? - zwykły pływak jest w środku
może wystarczy go rozruszać, przeczyścić styki itp.
Owczar - 14-06-2011, 08:26
Nie, nie wyjmowalem go. Posprawdzam jeszcze styki.
|
|
|