Outlander II GEN Techniczne - Outlander i homologacja na ciężarowe
wierzbi - 08-05-2009, 09:54
No witam jako szczęśliwy posiadacz nie tylko na papierze. Właśnie odebrałem auto - krata oczywiście zaliczyła garaż. Dziś zakładam połówkę oryginał mitsu.
Siedzenia maja być fakturowane za 1zł i to mam nadzieję, że jest juz ostateczna wersja co nie zmienia faktu, że też już są tam gdzie ich miejsce czyli w aucie.
Ogólne wrażenia po 200 km - jest ok
Jedna rzecz mnie jeszcze nurtuje bo zdania sa podzielone - zgodnie z nowymi przepisami (czyli tymi, które nie dopuszczały kraty) trzeba było miec zaświadczenie ze stacji kontroli o Vacie. Niestety kraty nie mają w wytycznych więc takiego zaświadczenia nie wydadzą. Czy jest to potrzebne skoro w starych przepisach tego nie było ??
Mont - 08-05-2009, 13:20
wierzbi napisał/a: | już są tam gdzie ich miejsce czyli w aucie |
poradziłeś sobie sam z ich montażem ??
Czy zamontowana krata będzie przeszkadzać w ponownej instalacji siedzeń??
Krata jest przykręcana mniej więcej na środku podłogi do otworów , które są chyba właśnie po fotelach.
Jakub34 - 08-05-2009, 21:25
Świadectwo homologacji wydane przez Ministerstwo Transportu w osobie Anny Szczepanskiej jest dokumentem wyższego rzędu niż pisma stacji.
Dzisiaj zrobiłem ok. 500 km i też ok.
Tylko ok wynika pewnie z tego że nie przesiadam się z malucha i nie do maybacha, ale jest więcej niż parę cieszących rzeczy.
wierzbi - 09-05-2009, 18:19
Odnośnie 3 rzędu foteli to pomogli trochę fachowcy a w kwestii używania foteli razem z kratą homologacyjną to marne szanse bo jest przykręcana do otworów po fotelach. Odnośnie satysfakcji to też ogólnie ok - choć wykonanie plastików, ramek nawiewów czy wykończenie wnętrza jest miejscami poniżej krytyki. Wcześniej jeździłem starą A6 i nie można tego porównywać. Fakt jest jeden - elektronika i niektóre bajerki pomagają wynagrodzić te niedoróbki - np. brak konieczności używania kluczyka czy składane elektrycznie tylne fotele. Jest tylko jedna rzecz , która mnie wkurzyła i chyba będę to reklamował (niestety mają to nawet modele 2009) - sprawdźcie u siebie - po złożeniu tylnych foteli pod plastikiem ochronnym "zawiasów foteli" widać na nich rdzę (cały spaw i boczek "zawiasu" jest zardzewiały) - tragedia. Dziś pokazywałem to u dealera i mówili, że mogą wysłać zdjęcia do centrali ale szanse marne. W niemieckich autach te miejsca są dokładnie lakierowane i nie ma tego problemu. A może oczekuję za wiele?
Mont - 10-05-2009, 08:23
wierzbi napisał/a: | a w kwestii używania foteli razem z kratą homologacyjną to marne szanse bo jest przykręcana do otworów po fotelach. |
niezupełnie, fotele wróciły na swoje miejsce i podłoga nareszcie jakoś wygląda, wystarczyło usunąć płaskowniki mocujące kratę do podłogi i jest git.
Koniecznym był demontaż subwofera ale Panowie z serwisu podpowiedzieli jak to zrobić
Zresztą, usunąłem też pionowe rurki i płytę oddzielające auto w dolnej części.
Krata jest, a nie przeszkadza
jachupda - 10-05-2009, 13:30
Mont napisał/a: | wierzbi napisał/a: | a w kwestii używania foteli razem z kratą homologacyjną to marne szanse bo jest przykręcana do otworów po fotelach. |
niezupełnie, fotele wróciły na swoje miejsce i podłoga nareszcie jakoś wygląda, wystarczyło usunąć płaskowniki mocujące kratę do podłogi i jest git.
Koniecznym był demontaż subwofera ale Panowie z serwisu podpowiedzieli jak to zrobić
Zresztą, usunąłem też pionowe rurki i płytę oddzielające auto w dolnej części.
Krata jest, a nie przeszkadza |
mozesz wstawic zdjecia jak to teraz u Ciebie wyglada chce dokladnie to samo zrobic i pomoc mi sie przyda z Twojej strony , zreszta mylsle ze i dla potomnych
Mont - 10-05-2009, 17:54
jachupda napisał/a: | mozesz wstawic zdjecia jak to teraz u Ciebie wyglada |
a jest to konieczne ??
Podłoga wygląda jak oryginalna, krata została, usunąłem z dolnej części płytę i dwa wsporniki. To wszystko....
jachupda - 10-05-2009, 18:02
Mont napisał/a: | jachupda napisał/a: | mozesz wstawic zdjecia jak to teraz u Ciebie wyglada |
a jest to konieczne ??
Podłoga wygląda jak oryginalna, krata została, usunąłem z dolnej części płytę i dwa wsporniki. To wszystko.... |
to jesli nie chcesz to choc na pw podeslij zdjecia
Thx
Jakub34 - 10-05-2009, 20:59
Ja chcę wymienić kratę na połówkę montowaną na szynie. Dla spokoju jutro sprawdzę ile kosztuje taka kratka do c-croserra i 4007. Na pewno jest identyczna.
Mont, jeżeli będziesz coś wysyłał na PM to podeślij mi również fotkę:)
Tu jest ciekawa kratka tylko nie wiadomo z czego i jak montowana http://www.allegro.pl/ite...iatka_nowa.html
wierzbi - 10-05-2009, 21:19
Dziś właśnie założyłem oryginalną połówkę części górnej mitsu na szynę. Świetnie pasuje i wygląda. Dół jest do wykorzystania i nie ma żadnych wsporników. Ma tylko jeden minus - cena (1000zł)
jachupda - 10-05-2009, 22:51
wierzbi napisał/a: | Dziś właśnie założyłem oryginalną połówkę części górnej mitsu na szynę. Świetnie pasuje i wygląda. Dół jest do wykorzystania i nie ma żadnych wsporników. Ma tylko jeden minus - cena (1000zł) |
Czyli dobrze rozumiem ze wymontowales oryginalna i wstawiles ta z mitsu zakuiona ale jak pozbyles sie wspornikow ktore ida do tylnich slupkow ?
Jakub34 - 11-05-2009, 20:28
Dzisiaj dzwoniłem i dowiedziałem się że w Citroenie kratka górna mocowana na szynie do c-crossera kosztuje 732 zł(brutto). W Peugeot sprzedawca mi powiedział że do 4007 kosztuje tyle samo - nawet nr katalogowy maja ten sam. To jakieś 450 PLN mniej niż MMC.
Mont - 11-05-2009, 20:56
jachupda napisał/a: | jak pozbyles sie wspornikow ktore ida do tylnich slupkow ? |
w słupkach są zaślepki,które podważasz i zdejmujesz. odkręcasz śruby i wyciągasz wsporniki. Ja je zostawiłem Jeszcze przyjdą czasy, że i Wy je założycie
jachupda - 11-05-2009, 22:04
Mont napisał/a: | jachupda napisał/a: | jak pozbyles sie wspornikow ktore ida do tylnich slupkow ? |
w słupkach są zaślepki,które podważasz i zdejmujesz. odkręcasz śruby i wyciągasz wsporniki. Ja je zostawiłem Jeszcze przyjdą czasy, że i Wy je założycie |
zaraz czegos nie kumam po co je zostawiles ?
Mont - 12-05-2009, 08:01
Ja kratę zostawiłem, usunąłem tylko dolną część. POstaram się dziś pstryknąć te foty .
|
|
|