To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Manualna skrzynia biegów szumi łożysko

Owczar - 13-11-2010, 23:36

Szafiq napisał/a:
2.0 sprzęgło od 2.5 bo to wersja sport edition


Co? Sport czy nie sport, to tarcza jest powinna być taka sama. Chyba, że mnie ktoś poprawi... Skąd takie info?

robertdg - 14-11-2010, 00:08

Z tego co się orientuje tarcze sprzęgłowe w sportach mają wymiar 225mm, a w wersjach bazowych 215mm ;-)
m6riano - 14-11-2010, 07:44

dokładnie...SE to chyba tylko 2,5.
2,0 maja te mniejsze tarcze.
ps. na początku tak jest że lekko chodzi, wręcz samo wpada;-)...potem coraz ciężej

robertdg - 14-11-2010, 09:55

robertdg napisał/a:
Z tego co się orientuje tarcze sprzęgłowe w sportach mają wymiar 225mm, a w wersjach bazowych 215mm ;-)


Informacja potwierdzona dla silników 2.0

meches - 04-07-2012, 15:52

Witam Panowie i pozdrawiam.
Podłączam się do tematu skrzyni z powodu dziwnego rezonansu, wibracji auta na 5 biegu.
Szumu łożysk nie słyszę, biegi wchodzą prawidłowo i "do góry " i "na dół".
Być może ktoś już się spotkał z takim objawem a wiadomo dobre rady zawsze w cenie :D
Czyżby "zęby" piątego biegu?
PS Szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią

marcinzam - 04-07-2012, 19:41

meches napisał/a:
Witam Panowie i pozdrawiam.
Podłączam się do tematu skrzyni z powodu dziwnego rezonansu, wibracji auta na 5 biegu.
Szumu łożysk nie słyszę, biegi wchodzą prawidłowo i "do góry " i "na dół".
Być może ktoś już się spotkał z takim objawem a wiadomo dobre rady zawsze w cenie :D
Czyżby "zęby" piątego biegu?
PS Szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią


to raczej od prędkości a nie 5 biegu :)

meches - 04-07-2012, 20:19

Ano właśnie raczej coś ze skrzynią :D
Prędkość 100 km/h , czwórka spokój , piątka wibracje.
Przy puszczeniu gazu na 5 biegu wibracje zanikają, zawieszenia nie podejrzewam ponieważ na czwórce tego nie ma.

KiereS - 16-07-2012, 10:46

Panowie a jak dopiero zaczyna szumieć czasami bardzo rzadko ... zależności nie ma od czego czasami szumi a czasami w ogolę, jak nówka chodzą biegi wrzucam jednym palcem ?

Ceramizer i zmiana oleju przedłoży wyciszy prace łożyska czy nie ?

Krzysek - 16-07-2012, 11:56

Jak wciśniesz sprzęgło to cichnie?

U mnie tak sie zaczeło jakieś rok temu, ostatnio już wyło, w sobotę wyjąłem skrzynie biegów... padło łożysko na wałku sprzęgłowym, także łozysko oporowe nie jest w drobrej kondycji to też je będę wymieniał.

Wszystko masz opisane w tym temacie, przejrzyj go :) http://forum.mitsumaniaki...28846&view=next

Czy ktoś z Was planował blaszkę, którą dokręca się łożysko wałka sprzęgłowego? Nominalnie ma 3mm, ja bym musiał 0,3mm splanować.

Ps wiem jak już będe wymeniał łożysko to nie jedno, a oba na wałku :D

m6riano - 16-07-2012, 21:03

KiereS, ile tkm temu miałeś wymieniany olej?
Owczar - 16-07-2012, 22:44

Krzysek napisał/a:
Nominalnie ma 3mm, ja bym musiał 0,3mm splanować.


Myślę, że spokojnie możesz planować.

Krzysek - 16-07-2012, 23:01

Dziekuje za odpowiedź Owczar :biggrin: .
szuwar - 17-07-2012, 10:04

Czytając ten temat naszła mnie myśl aby połączyć dwa problemy z którymi muszę się uporać w swoim rekinie (mam nadzieję ostatnich :) )

Mam tykanie cykanie na jałowym, jak wcisnę sprzęgło - cisza - podejrzewam łożysko w skrzyni, w sumie jestem przekonany

drugi problem to od 140 km/h zaczynają się wibrację auta i to dosyć mocne, Kolega jadący ze mną mówił, że ma wrażenie, że bardziej z tyłu i stawiał na któreś z łożysk, ale w sumie ich nie słychać a jedno wymieniłem na KOYO miesiąc temu.

Jakieś sugestie i podpowiedzi ?

i czy te wibracje mogą być od skrzyni ?

Owczar - 17-07-2012, 10:07

Wyrzuć na luz przy 140 i będziesz wiedział czy to skrzynia...
szuwar - 17-07-2012, 10:20

Owczar napisał/a:
Wyrzuć na luz przy 140 i będziesz wiedział czy to skrzynia...


a widzisz taka banalna rzecz a nie pomyślałem :) człowiek uczy się całe życie ...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group