[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Manualna skrzynia biegów szumi łożysko
Owczar - 13-11-2010, 23:36
Szafiq napisał/a: | 2.0 sprzęgło od 2.5 bo to wersja sport edition |
Co? Sport czy nie sport, to tarcza jest powinna być taka sama. Chyba, że mnie ktoś poprawi... Skąd takie info?
robertdg - 14-11-2010, 00:08
Z tego co się orientuje tarcze sprzęgłowe w sportach mają wymiar 225mm, a w wersjach bazowych 215mm
m6riano - 14-11-2010, 07:44
dokładnie...SE to chyba tylko 2,5.
2,0 maja te mniejsze tarcze.
ps. na początku tak jest że lekko chodzi, wręcz samo wpada;-)...potem coraz ciężej
robertdg - 14-11-2010, 09:55
robertdg napisał/a: | Z tego co się orientuje tarcze sprzęgłowe w sportach mają wymiar 225mm, a w wersjach bazowych 215mm |
Informacja potwierdzona dla silników 2.0
meches - 04-07-2012, 15:52
Witam Panowie i pozdrawiam.
Podłączam się do tematu skrzyni z powodu dziwnego rezonansu, wibracji auta na 5 biegu.
Szumu łożysk nie słyszę, biegi wchodzą prawidłowo i "do góry " i "na dół".
Być może ktoś już się spotkał z takim objawem a wiadomo dobre rady zawsze w cenie
Czyżby "zęby" piątego biegu?
PS Szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią
marcinzam - 04-07-2012, 19:41
meches napisał/a: | Witam Panowie i pozdrawiam.
Podłączam się do tematu skrzyni z powodu dziwnego rezonansu, wibracji auta na 5 biegu.
Szumu łożysk nie słyszę, biegi wchodzą prawidłowo i "do góry " i "na dół".
Być może ktoś już się spotkał z takim objawem a wiadomo dobre rady zawsze w cenie
Czyżby "zęby" piątego biegu?
PS Szacunek za wiedzę i chęć dzielenia się nią |
to raczej od prędkości a nie 5 biegu
meches - 04-07-2012, 20:19
Ano właśnie raczej coś ze skrzynią
Prędkość 100 km/h , czwórka spokój , piątka wibracje.
Przy puszczeniu gazu na 5 biegu wibracje zanikają, zawieszenia nie podejrzewam ponieważ na czwórce tego nie ma.
KiereS - 16-07-2012, 10:46
Panowie a jak dopiero zaczyna szumieć czasami bardzo rzadko ... zależności nie ma od czego czasami szumi a czasami w ogolę, jak nówka chodzą biegi wrzucam jednym palcem ?
Ceramizer i zmiana oleju przedłoży wyciszy prace łożyska czy nie ?
Krzysek - 16-07-2012, 11:56
Jak wciśniesz sprzęgło to cichnie?
U mnie tak sie zaczeło jakieś rok temu, ostatnio już wyło, w sobotę wyjąłem skrzynie biegów... padło łożysko na wałku sprzęgłowym, także łozysko oporowe nie jest w drobrej kondycji to też je będę wymieniał.
Wszystko masz opisane w tym temacie, przejrzyj go http://forum.mitsumaniaki...28846&view=next
Czy ktoś z Was planował blaszkę, którą dokręca się łożysko wałka sprzęgłowego? Nominalnie ma 3mm, ja bym musiał 0,3mm splanować.
Ps wiem jak już będe wymeniał łożysko to nie jedno, a oba na wałku
m6riano - 16-07-2012, 21:03
KiereS, ile tkm temu miałeś wymieniany olej?
Owczar - 16-07-2012, 22:44
Krzysek napisał/a: | Nominalnie ma 3mm, ja bym musiał 0,3mm splanować. |
Myślę, że spokojnie możesz planować.
Krzysek - 16-07-2012, 23:01
Dziekuje za odpowiedź Owczar .
szuwar - 17-07-2012, 10:04
Czytając ten temat naszła mnie myśl aby połączyć dwa problemy z którymi muszę się uporać w swoim rekinie (mam nadzieję ostatnich )
Mam tykanie cykanie na jałowym, jak wcisnę sprzęgło - cisza - podejrzewam łożysko w skrzyni, w sumie jestem przekonany
drugi problem to od 140 km/h zaczynają się wibrację auta i to dosyć mocne, Kolega jadący ze mną mówił, że ma wrażenie, że bardziej z tyłu i stawiał na któreś z łożysk, ale w sumie ich nie słychać a jedno wymieniłem na KOYO miesiąc temu.
Jakieś sugestie i podpowiedzi ?
i czy te wibracje mogą być od skrzyni ?
Owczar - 17-07-2012, 10:07
Wyrzuć na luz przy 140 i będziesz wiedział czy to skrzynia...
szuwar - 17-07-2012, 10:20
Owczar napisał/a: | Wyrzuć na luz przy 140 i będziesz wiedział czy to skrzynia... |
a widzisz taka banalna rzecz a nie pomyślałem człowiek uczy się całe życie ...
|
|
|