To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Wibracje nadwozia tylko przy przyśpieszaniu

Hugo - 10-04-2012, 08:10

Owczar napisał/a:
Wypinając dolny prosty musisz wypiąć także banan. Inaczej może być problem
Nie będzie. Wyjdzie, ale typowo "na styk".
sampler - 10-04-2012, 11:44

Zrob jeszcze inaczej. Odkrec wahacze dolne ale od sanek. Banan to dwie sruby cukierka a wahacz prosty to jedna sruba z nakretka. Nie trzeba wypinac widelca czy nawet odkrecac sruby przegubu zewnetrznego. Dodatkowo wypnij koncowke drazka ze zwrotnicy. Wtedy cala zawiecha idzie na bok na tyle ze bez problemu wypniesz przeguby wewnetrzne ze skrzyni a pozniej z polosi.
Zhan - 10-04-2012, 13:07

Mam pytanie, czy ktoś regenerował przeguby wewnętrzne? Zastanawiam się nad tym jako ostatnią deską ratunku w walce z krzywiącymi się tarczami. Nie jest to tania zabawa ale wiem, że moje na pewno są zużyte tylko nie wiem czy regenerować czy szukać używek.

Czy ten przegub będzie pasował do EA?
http://allegro.pl/nowy-pr...2239227416.html

ALEX-77 - 13-04-2012, 23:18

Zhan napisał/a:
Mam pytanie, czy ktoś regenerował przeguby wewnętrzne? Zastanawiam się nad tym jako ostatnią deską ratunku w walce z krzywiącymi się tarczami. Nie jest to tania zabawa ale wiem, że moje na pewno są zużyte tylko nie wiem czy regenerować czy szukać używek.

Czy ten przegub będzie pasował do EA?
http://allegro.pl/nowy-pr...2239227416.html


Jeżeli masz model 2,5 v6 po lifcie ,manualna skrzynia to nie ,bo w tym modelu przegub wew. na zwenątz ma 27zębów a półoś ma 24zęby ,bynajmniej jest tak u mnie ,ale mam jeszcze jedno pytanie ,czy wystarczy zamienić same kielichy przegubu ?czy trzeba równierz sciagać (kamienie z pólosi ? )

deejay - 13-04-2012, 23:56

ALEX-77 napisał/a:
ale mam jeszcze jedno pytanie ,czy wystarczy zamienić same kielichy przegubu ?czy trzeba równierz sciagać (kamienie z pólosi ? )


Zamieniasz kielichy tylko i szukasz jak najbardziej optymalnego położenia , tak aby był jak najmniej wyczuwalny luz .

ALEX-77 - 14-04-2012, 00:03

deejay napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
ale mam jeszcze jedno pytanie ,czy wystarczy zamienić same kielichy przegubu ?czy trzeba równierz sciagać (kamienie z pólosi ? )


Zamieniasz kielichy tylko i szukasz jak najbardziej optymalnego położenia , tak aby był jak najmniej wyczuwalny luz .

OK ,bo dzisiaj dorwałem moją starą póloś gdzie zew.przegub był wymieniany i postanowiłem ze zajmnę się wew.przegubem (bo jak pamiętam był dobry) no i żeby zdjac kamienie z pręta pólosi to trzeba troszę się namęczyć i niewyobrażam sobie zbijania ich tylko po wyjęciu pólosi ze skrzyni ,ale jezeli mogą zostać to spoko,jutro z rana zabieram się za podmiankę ,zobaczymy jakie będą efekty :wink:

deejay - 14-04-2012, 00:07

ALEX-77 napisał/a:
no i żeby zdjac kamienie z pręta pólosi to trzeba troszę się namęczyć i niewyobrażam sobie zbijania ich tylko po wyjęciu pólosi ze skrzyni


Pamietaj o pierścieniu segera :wink:

ALEX-77 - 14-04-2012, 00:10

deejay napisał/a:
ALEX-77 napisał/a:
no i żeby zdjac kamienie z pręta pólosi to trzeba troszę się namęczyć i niewyobrażam sobie zbijania ich tylko po wyjęciu pólosi ze skrzyni


Pamietaj o pierścieniu segera :wink:

oczywiście "niutony przykladałem" po uprzednim jego zdjeciu :wink:

Krzyzak - 14-04-2012, 22:46

u mnie schodziły ręką
i ja też nie zmieniałem krzyżaków ( :) ) - zresztą pasują tylko w jedną stronę, więc ich założenie w tym samym przegubie chyba mija się z celem

ALEX-77 - 14-04-2012, 23:10

No i jestem juz po zamianie ,poszło nawet łatwo ,półosi niewyciągałem tylko wypinałem z przegubów wew. wystarczyło odkręcić śrubę prostego wahacza i zwrotnica ładnie odjechala ale wszystko prawie na styk .W jednym przegubie to praktycznie smaru juz nie bylo tylko konsystencja kawy :? no ale ładnie wyczyściłem ,nasmarowałem ,no i narazie pelen sukces nie wibruje :D ,jedynie z czym sobie nie poradziłem to zalożenie metalowych opasek na przeguby ,nie dałem rady ich zaciagnąć (ciężko bez całowitego demontarzu półosi) :evil: ehh.. w końcu założyłem "trytytki plastikowe" mocno sciagnołem narazie trzyma ,ale muszę podjechac do jakiegos mechanika co ma odpowiednie zaciskarki i ładnie mi to zaciśnie.
Krzyzak - 15-04-2012, 18:33

da radę naciągnąć te metalowe - zależnie od konstrukcji czy zaciskane czy zaklepywane, te zaciskane są łatwiejsze, bo wystarczy wyprostować to kolanko
jak Ci zostały i nie będziesz drugi raz montował, to chętnie przygarnę

Hugo - 15-04-2012, 18:35

ALEX-77 napisał/a:
półosi niewyciągałem tylko wypinałem z przegubów wew. wystarczyło odkręcić śrubę prostego wahacza i zwrotnica ładnie odjechala ale wszystko prawie na styk
O widzę, że moim sposobem :wink:
ALEX-77 napisał/a:
nie poradziłem to zalożenie metalowych opasek na przeguby ,nie dałem rady ich zaciagnąć
Tą wypustkę ściskasz obcęgami i jest jak fabryka. Najlepszy sposób.
marcinzam - 16-04-2012, 19:19

Jakby ktoś potrzebował to jest dostępny przegub wewnętrzny firmy Febest
0411-EA 233,02 zł

ALEX-77 - 16-04-2012, 19:51

marcinzam napisał/a:
Jakby ktoś potrzebował to jest dostępny przegub wewnętrzny firmy Febest
0411-EA 233,02 zł
Obrazek

No tak tylko gdzie ? jedynie na rosyjskich stronach widzę .

polaff - 16-04-2012, 21:11

ALEX-77 napisał/a:
marcinzam napisał/a:
Jakby ktoś potrzebował to jest dostępny przegub wewnętrzny firmy Febest
0411-EA 233,02 zł
Obrazek

No tak tylko gdzie ? jedynie na rosyjskich stronach widzę .

ale to jest do ASB czy M/T czy może 2.0 czy 2.5?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group