Nasze Miśki - Black DEVIL...
sveno - 21-06-2011, 15:52
Krzyzak napisał/a: | ja z tipem jeszcze nie przekroczyłem 10 po mieście | chyba benzyny? Bo tu mowa o LPG. U mnie w manualu to średnio 13-14l po mieście (max 16.8 min 11.6) i 10-11 w trasie
Owczar a TD ile brał?
Owczar - 21-06-2011, 15:56
Po mieście i trochę w trasie koło 9. Czy zima czy lato (zawsze z klimą na auto).
W trasie z klimą przy bardzo dynamicznej jeździe 7,4l. Przy identycznej jeździe 2.0 w kombi spaliło bodajże 11,7 litra wtedy.
sveno napisał/a: | chyba benzyny? |
No raczej, Darek nie uznaje LPG Ale tak czy inaczej to dobry wynik.
sveno - 21-06-2011, 16:35
Owczar napisał/a: | Po mieście i trochę w trasie koło 9. | no to nie mów, że na gazie nie będzie taniej! (no chyba, że miałeś ON od jakiegoś tirowca ) Musiałby brać ponad 18l żeby wyszło na to samo, a jak będziesz osiągał tylko takie przyspieszenie i prędkości jak TD to podejrzewam, że zejdziesz do 13
Owczar - 21-06-2011, 16:44
sveno napisał/a: | a jak będziesz osiągał tylko takie przyspieszenie i prędkości jak TD to podejrzewam, że zejdziesz do 13 |
Odnośnie przyśpieszeń to rzeczywiście, ale odnośnie prędkości to niekoniecznie. W Polsce nie ma dróg by jeździć szybciej. Tylko tyle, że ten na 3 biegu osiąga prędkość bezpieczną dla tego TD, czyli 180km/h.
Ale do kosztów trzeba doliczyć także koszt benzyny, której przy jeździe na krótkich odcinkach jednak sporo się spala. Co prawda w Stagu ustawiłem temp przełączania 40 stopni. Przy tej temp silnik pracuje bez problemu. Latem przełącza się po kilku sekundach od odpalenia, ale zimą to jednak będzie musiał pochodzić No ale tutaj w sumie webasto go dogrzeje momentalnie W wolnej chwili podłączę kompa pokładowego i będzie wszystko jasne.
Matejko - 21-06-2011, 19:00
sam regulowales instalacje ??
deejay - 21-06-2011, 19:26
sveno napisał/a: | Krzyzak napisał/a:
ja z tipem jeszcze nie przekroczyłem 10 po mieście
chyba benzyny? Bo tu mowa o LPG. U mnie w manualu to średnio 13-14l po mieście (max 16.8 min 11.6) i 10-11 w trasie
Owczar a TD ile brał? |
nie jest tak zle , wszystko zalezy od techniki jazdy , osobiście mój galant 2.5 V6 AT po Wrocławiu spala po miescie ok 12L LPG , na trasie bez problemu schodzi do 10L , a skrzynie nauczyłem zmiany biegów przy ok 2.300 obr/min
Owczar - 21-06-2011, 20:04
Matejko napisał/a: | am regulowales instalacje ?? |
Z bratem ją regulowaliśmy, ale chcę jeszcze zmienić ciśnienie do 1,5 bo jednak według mnie troszkę mu brakuje do optymalnych ustawień.
Matejko - 21-06-2011, 20:15
a jaki kabelek do staga kupic bo widzialem ze kilka rodzajów na allegro ??
Owczar - 21-06-2011, 21:54
A nawet nie wiem jaki brat ma przewód, mogę go jutro zapytać. Wydaje mi się, że w przypadku staga jest to raczej zunifikowane.
Jaki masz sterownik? Stag 300 plus?
Matejko - 21-06-2011, 22:40
dokladnie, tylko chodzi mi o to czy to zwykly przewod, czy z taka puszka jak paczka od zapalek ??
Owczar - 21-06-2011, 22:50
Każdym kablem zrobisz kalibrację, ale jeśli chcesz flashować staga to potrzebujesz tego z puszką. Tam jest chip FTDI do transmisji szeregowej.
Matejko - 21-06-2011, 23:01
to przyinwestuje w ten drozszy, jeszcze tylko zebym zalapal o co tam kaman w tym programie i bedzie tjuning
Owczar - 21-06-2011, 23:10
Poczytaj manuale, w instrukcji od staga jest opisane. A co chcesz zmieniać?
Krzyzak - 22-06-2011, 06:44
Owczar napisał/a: | bo zmiana pasa przy spokojnej i równej jeździe graniczy z cudem |
jak mnie nie chcą wpuścić, to zwyczajnie zatrzymuję się i czekam z włączonym kierunkiem - w końcu ktoś mnie wpuści
Krzyzak - 22-06-2011, 06:46
Owczar napisał/a: | No raczej, Darek nie uznaje LPG |
uznaje uznaje - prawie kupił kombiaka (były 2 na oku) z instalacją...
|
|
|