Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Dziwne zachowanie obrotów
Autor Wiadomość
tirol2403 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 v6, elegance, 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 22-12-2019, 18:16   [EA5A/W 2.5] Dziwne zachowanie obrotów

Witam. Jakiś czas temu troche grzebałem w galu i kilka razy odłączałem akumulator i podłączałem. Od tego czasu, podczas jazdy, czasem, gdy na przykład mam 2 tysia obrotów i puszczam pedał gazu żeby zmienić bieg to zostaje mi na tych 2 tysia obrotów tak jakbym miał wciśnięty i gdy nacisne jeszcze raz pedał gazu i puszcze to obroty wracają do normy. Gorzej jest na zimnym silniku bo zdarza się to wtedy częściej. Pochodził mi silnik na luzie parenaście minut żeby się w komputerze tam poustawiało wszystko, ale nie pomogło. Macie jakieś pomysły co się mogło schrzanić?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21936
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 22-12-2019, 18:51   

tirol2403, To wygląda jak zacinająca się linka gazu lub przepustnica. Sprawdź czy linka gazu jest dobrze poprowadzona i czy nic nie blokuje mechanizmu przepustnicy.
 
 
tirol2403 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 v6, elegance, 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 22-12-2019, 19:12   

Rozumiem. Mało ogarniam te tematy więc czy da się samemu to sprawdzić? Jest dojście do tych elementów od góry?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24264
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-12-2019, 12:15   

Prócz linki jeszcze lewe powietrze może ciągnąć, może przepustnica nie jest szczelna, miałem tak w kombi.
 
 
tirol2403 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 v6, elegance, 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 23-12-2019, 12:19   

Krzyzak napisał/a:
Prócz linki jeszcze lewe powietrze może ciągnąć, może przepustnica nie jest szczelna, miałem tak w kombi.


I przepustnice wymieniałeś czy co innego?
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 23-12-2019, 12:21   

Jeżeli przed odpięciem akumulatora było dobrze to sądzę że należałoby zacząć od prawidłowego wykonania nauki obrotów. Jeśli to nie pomoże to wtedy szukać dalej. I tak jak napisał Krzyzak, szukać dopływu lewego powietrza, zacinającej się linki itp. Takie jest moje zdanie.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24264
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-12-2019, 15:03   

tirol2403 napisał/a:
I przepustnice wymieniałeś czy co innego?
tak, montowałem LPG i demontowałem przepustnicę
ssanie powietrza było wręcz słychać
 
 
tirol2403 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 v6, elegance, 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 25-12-2019, 14:27   

Yhy. Dzieki za sugestie. A jakis tutorial do nauki obrotow do 2,5 v6 galanta znajde gdzies?
 
 
Faza 
Mitsumaniak


Auto: EA5W Avance 2001 TipTronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 329
Skąd: Szczecin/Wrocław/Gdańsk
Wysłany: 26-12-2019, 13:38   

https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=607690
 
 
tirol2403 
Forumowicz

Auto: galant 2,5 v6, elegance, 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 34
Skąd: Radom
Wysłany: 26-12-2019, 15:16   

Dzięki !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.