Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: robot
10-02-2007, 18:20
[ECLIPSE '93 2,0 16V]autko czasami gaśnie:(
Autor Wiadomość
nightmare1024
[Usunięty]

  Wysłany: 06-12-2006, 07:44   [ECLIPSE '93 2,0 16V]autko czasami gaśnie:(

Sytuacja wygląda tak, mkne sobie moim miśkiem, dojeżdżam do świateł, wbijam luz, albo wysprzęglam i spadają obroty i auto gaśnie. Zdarza się to rzadko. Byłem na komputerze, chłopaki zrobili mi regulacje (obroty, zapłon, reset kompa). Na diagnostyce nic nie wyszło a problem jest dalej.

Męczę się z tym juz prawie pół roku i nikt nie może mi powiedzieć co jest nie tak.

Może to coś da jak powiem, że jak auto jest zimne to muszę trochę przytrzymać kluczyk żeby zapalił (nie pali na dotyk).
Ostatnio zmieniony przez robot 10-02-2007, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
stani78 
Mitsumaniak

Auto: Galant E33A 2.0 GLSi 92r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 132
Skąd: szczecin
Wysłany: 06-12-2006, 22:19   autko czasami gaśnie

Witam . Sprawdził bym filt paliwa.
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 06-12-2006, 22:50   

nightmare1024,
Spawdz czy silnik krokowy reaguje ci odrazu po przekreceniu kluczyka i czy wychodzi do konca.
Ja mialem u siebie podobnie, ale byla to moja wina poniewaz nasmarowalem silnik krokowy wazelina techniczna i mial ciezko sie wysunac. Dzialal poprostu z opoznieniem (wysuwal sie przez sile) gdy wyczyscilem silniczek krokowy i przesmarowalem smarem polplynnym w sprayu to bylo ok.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-12-2006, 00:36   

Karol208 napisał/a:
Spawdz czy silnik krokowy



najprawodpodobniej tak jest jak karol pisze u mnie było tak samo padła jedna cweka w silniczku objaw taki jak u Ciebie

nightmare1024 napisał/a:
Byłem na komputerze, chłopaki zrobili mi regulacje (obroty, zapłon, reset kompa).


reset kompa nie potrzebny i nic nie daje akurat w tym modelu i tym silniku
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
nightmare1024
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 17:02   

Dzięki napewno sprawdze silniczek, spróbuje pożyczyć i się okaże czy to faktycznie to.

A tak w ogóle adaho masz jakieś inne zdjęcia swojego clipsika? Ciekawe fele w nim masz:)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-12-2006, 23:45   

nightmare1024 napisał/a:
A tak w ogóle adaho masz jakieś inne zdjęcia swojego clipsika? Ciekawe fele w nim masz:)


fel już nie ma dowód prawie zabrali z dwa razy i trzeba było w końcu zdjąć wystawały 3 cm za obrys auta :) a fotki masz tu http://www.mitsubishi-gra...topic.php?t=108
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MichalM
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2006, 10:34   

Karol208 napisał/a:

Spawdz czy silnik krokowy reaguje ci odrazu po przekreceniu kluczyka i czy wychodzi do konca.


Ja u siebie nie słyszę zupełnie nic. Jeżdzę tak już 5 lat i zawsze zastanawiało mnie dlaczego komputer nie stabilizuje obrotów kiedy włączam tylną szybę. Chętnie bym się temu przyjrzał ale nie wiem jak. Proszę, powiedzcie czy da się to odkręcić bez demontażu całej przepustnicy ? Sam silnik trzyma się na trzech śrubach ale dostęp jest trochę kiepski i jedną już chyba skosiłem.

Jakieś sugestie co do demontażu ???

[ Dodano: 15-12-2006, 18:11 ]
No tak, doczytałem się na FAQ. Pytania nie było :?

Ale mam za to inne :D : czy powinienem brać się za krokowca jeśli mi tylko trochę siadają obroty ? W Waszych przypadkach silnik prawie gasł a u mnie jak włączam tylną szybę to spadają do ok. 500. Chciałbym to naprawić bo sezon grzewczy się zbliża a takie wibracje mnie trochę irytują.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-12-2006, 02:10   

MichalM napisał/a:
u mnie jak włączam tylną szybę to spadają do ok. 500


a wracają spowrotem do normy po chwili ????? jeśli tak to OK jeśli nie to krokowiec dogorywa u mnie spadapoi włączeniu z 850 na 700 i wraca po 1 sec. do 850 ja wyłączam to na 1100 i po 1 sec. na 850 (robiłem krokowca mc temu)
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MichalM
[Usunięty]

Wysłany: 16-12-2006, 18:09   

No właśnie NIE. Przez cały czas włącznego ogrzewania obroty są obniżone. Właczę długie światła i obroty spadają jeszcze bardziej.
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-12-2006, 21:25   

MichalM, Czesc
Sprawdz po przekreceniu zaplonu czy wogole z silniczka wydobywa sie jakis dzwiek (bzyk).
Ale sadze ze krokowy masz ok bo gdyby nie dzialal to marne odpalanie bys mial zima.
Poprostu masz zle wyregulowane. Ja mialem podobnie jak wlaczalem jakis odbiornik np tylna szybe, wentylator czy swiatla to mi obr spadaly, Teraz ustawilem sobie wszystko za pomoca palmtopa i jest ok. Sprawdz czy jak krecisz kierownica to czy obr spadaja a po ok 1sek sie troszke podnosza??
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
MichalM
[Usunięty]

Wysłany: 18-12-2006, 21:43   

Słuchałem uważnie i spod maski niec nie słychać po włączeniu zapłonu. Już dawno się temu dziwiłem dla czego każdy samochód brzęczy a mój nie.
Ta jak już pisałem, kiedy włączę szybę to zaniżone utrzymują się aż ową wyłaczę. A w ubiegłą zimę przy -28 palił bezproblemowo. Czuję że muszę rozdłubać mojego Miśka.
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 18-12-2006, 22:30   

MichalM, a gdy krecisz kierownica to podnosi obroty???
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
MichalM
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2006, 20:37   

No i tu mam dylemata. Po włączeniu zapłonu nie słychać krokowca ale obroty jednak stabilizuje. Kiepsko i nie zawsze ale jednak stabilizuje. Zwłaszcza na dogrzaniu jak mam równo 1000 obr i włączę szybę to spada i po 2 sek. wraca. Po wyłączeniu szyby leci do góry i potem wraca. Tylko jak się silnik porządnie nagrzeje to czasami nie reguluje i z włączoną szybą obroty długo się utrzymują w okolicy 500. Stąd moje wątpliwości.
Może mój wózek nie ustawia silnika po włączeniu zapłonu tylko troche później. Raczej mało prawdopodobne aby krokowiec na tyle cicho pracował.
Karol208 a jak to jest z tym ustawieniem kompa ? Obawiam sie że mam za śwerzy samochód. Z tego co kiedyś czytałem na MKP to mój rocznik już się nie łapie.
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 20-12-2006, 21:44   

MichalM, Ja mialem u siebie taki problem ze krokowy dzialal z opoznieniem tzn. po przekreceniu kluczyka silniczek krokowy mial bardzo ciezko przez gesty smar a dokladnie wazeline techniczna.
Rozebralem swojego krokowca i przeczyscilem smarujac smarem polstalym w sprayu i jest ok.

Sprawdzales bledy ECU?? MOze cos z elektroniki nawala.
Ale dziwne troszke bo krokowy powinien po przekreceniu zaplonu wysunac sie bynajmniej tak jest u mnie. Co do sprawdzania bledow to w twoim mostkuje sie chyba pin 1 i 4 ale zapytaj madrzejszych :mrgreen:

Moim zdaniem masz za malo podkreconego krokowca.
Jakie masz obr po zapaleniu zimnego auta????
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
MichalM
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2006, 22:47   

Jakbym miał jakieś błędy to pewnie lampka by sie świeciła.

Silnik musi się wysuwać bo to jest jedyny sposób na złapanie spoczynkowej pozycji.
Chyba czas odpuścić sobie dyskusję na trochę. Po świętach postaram się wydłubać przepustnicę na wierzch. Raczej nie mam innego wyjścia. Częściowo pasuje mi hipoteza z oporami ruchu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.