[Carisma] Evoscan i kabel VAG KKL-USB /Nie ELM327/ |
Autor |
Wiadomość |
M@teusz607
Forumowicz M@teusz607
Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 198 Skąd: Radzyń Podlaski
|
Wysłany: 25-01-2012, 18:40
|
|
|
boss937, bez ostatnich 2 linijek. Będzie "connected" |
_________________ LPG- Stag 300 Premium+AC R01+Hana 2000 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 25-01-2012, 21:08
|
|
|
Mitcari sprawdzałeś tą uszczelkę , może zasysa lewe powietrze . Od kiedy zaczął "strzelać" , po czyszczeniu przepustnicy czy przed , przy jakich obrotach strzela , |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitcari
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI, galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 106 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 26-01-2012, 02:04
|
|
|
przemekx303, no wlasnie nie mialem kiedy....strzela od poczatku objawów.
Odkąd zaczalem zmagać sie z szarpaniem - towarzyszyło temu strzelanie - jedno i drugie mysle laczy sie.
Strzela raz przy malych raz przy duzych - mysle ze nie ma reguły .
Raz jest tak raz inaczej.
Co sie dzieje z arenem !!?? |
_________________ Jak coś się sypie, to po całości...
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26-01-2012, 09:45
|
|
|
Cytat: | Co sie dzieje z arenem !!?? |
nie mam zielonego pojęcia , myślę że jak będzie miał czas to na pewno się odezwie .
Co do ciśnienia na pompie to jest lepiej już nie spada tak nisko , troche idzie wysoko do 5,6 ale sprawdzałem ze swoim i jest podobnie , więc wydaje mi się że trzeba się skupić na czym innym.
Ja bym zaczą szukać lewego powietrza , na którejś stronie tego tematu jest troche napisane jak - pędzelek z bęzynką i szukasz .
Jeszcze MichuGdy podpowiadał ci na temat tych przedłużek do cewki(ciekawe czy pomogło może odpisze) , możesz mieć przebicie , sprawdź czapeczki świec czy nie są popękane , ew. wieczorem otwórz maskę może gdzieś iskre zobaczysz , ja kiedyś w innym aucie popsikałem lekko przewody atomizerem i wszystko było jasne . |
_________________
 |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 26-01-2012, 17:16
|
|
|
Cytat: | Ja bym zaczą szukać lewego powietrza , na którejś stronie tego tematu jest troche napisane jak - pędzelek z bęzynką i szukasz . |
taka benzyna na pędzlu może się nie przedostać zbyt łatwo.... lepiej autostart albo jakieś plaka i psikasz go w okolice dolotu |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 26-01-2012, 19:25
|
|
|
Teraz ja chciałbym przedstawić tu swój problem. Auto na zimnym silniku w lekkim dodaniu gazu zaczyna szarpać przestaje jak dodam gazu lub silnik złapie trochę temperatury. Nie wiem jak dodac loga nie wiem jak go nawet skopiować z programu więc opisze co wyczytałem podczas przerywania silnika.
Szarpanie zaczyna się przy stanie tps drugi kanał - do 1.5V
injector drive time nagle wzrasta do 2.000ms (normalnie ok 512ms)
zapłon zostaje cofnięty do 5 stp (normalnie ok 20stp)
fuel trim o2 spada do -22% (normalnie ok -5/+11)
octan level mam 30%
Prosze o jakąś poradę, napewno nie świece bo wymienaiłem.
Aha jeszcze jedno jak się silnik zagrzeje pożądnie po kilkunastu kilometrach podczas jazdy bez gazu w momecie jego dodania auto szarpnie i tak zawsze zanim go nie przegonie do odcięcia. Po prostu nie można płynie jechać. |
_________________
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26-01-2012, 20:00
|
|
|
jak wrzucić loga z evoscana
-dysk C (jeżeli na innym jest zainstalowany to wchodzisz na inny dysk)
-program files
-EvoScan
-EvoScan v 2.....
-SavedDataLogs
-i tu wybierasz loga
potem wybiersz sobie jakiś tam serwis upload np. sendspace, wrzuta , itp. ,wybierasz upload idziesz ze wskazówkami serwisu . Gdy już masz go serwerze to kopiujesz linka i go wkleisz do posta i już |
_________________
 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 26-01-2012, 20:31
|
|
|
przemekx303 napisał/a: | jak wrzucić loga z evoscana
-dysk C (jeżeli na innym jest zainstalowany to wchodzisz na inny dysk)
-program files
-EvoScan
-EvoScan v 2.....
-SavedDataLogs
-i tu wybierasz loga
|
I ja tu nic nie mam tylko sample 1 i 2 dopiero logi pojawią się jak w programie chce je oglądać ale stamtąd nie można ich skopiować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26-01-2012, 21:10
|
|
|
to jak otworzy ci się okienko "open log file in graph..." to zobacz gdzie się te logi zapisują |
_________________
 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 26-01-2012, 21:28
|
|
|
przemekx303 napisał/a: | to jak otworzy ci się okienko "open log file in graph..." to zobacz gdzie się te logi zapisują |
Właśnie w saves data logs |
_________________
 |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 26-01-2012, 21:43
|
|
|
sztuczka fatima było i nima
poszukaj dobrze muszą gdzieś być , może we właściwościach folderu masz ukryte |
_________________
 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 28-01-2012, 12:56
|
|
|
Niestety nic nie mogę zrobić, ale może wróćmy do tematu:
"Teraz ja chciałbym przedstawić tu swój problem. Auto na zimnym silniku w lekkim dodaniu gazu zaczyna szarpać przestaje jak dodam gazu lub silnik złapie trochę temperatury. Nie wiem jak dodac loga nie wiem jak go nawet skopiować z programu więc opisze co wyczytałem podczas przerywania silnika.
Szarpanie zaczyna się przy stanie tps drugi kanał - do 1.5V
injector drive time nagle wzrasta do 2.000ms (normalnie ok 512ms)
zapłon zostaje cofnięty do 5 stp (normalnie ok 20stp)
fuel trim o2 spada do -22% (normalnie ok -5/+11)
octan level mam 30%
Prosze o jakąś poradę, napewno nie świece bo wymienaiłem.
Aha jeszcze jedno jak się silnik zagrzeje pożądnie po kilkunastu kilometrach podczas jazdy bez gazu w momecie jego dodania auto szarpnie i tak zawsze zanim go nie przegonie do odcięcia. Po prostu nie można płynie jechać." |
_________________
 |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28-01-2012, 19:18
|
|
|
Octan level masz strasznie niski. Czyścileś może kolektor dolotowy i egr? Może Ci gdzieś jeszcze lewe powietrze łapać. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
Budrys
Forumowicz

Auto: Astra H
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 390 Skąd: Best
|
Wysłany: 29-01-2012, 12:28
|
|
|
mlun napisał/a: | Octan level masz strasznie niski. Czyścileś może kolektor dolotowy i egr? Może Ci gdzieś jeszcze lewe powietrze łapać. |
Kolektor czyściłem dwa lata temu, egr'a nigdy. Octan mam niski chyba dlatego, że poruszam się na dystansach 2-3km a silnik nie nagrzewa się. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bartas18b
Forumowicz
Auto: Carisma 1,6 16v 90KM Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Gru 2011 Posty: 36 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-02-2012, 20:28
|
|
|
Czy taki kabelek się nada do Cari I 1,6?
LINK
Łatwo dostać evoscana za free? Można pisać na priv jak ktoś ma i chce sie podzielić |
|
|
|
 |
|