Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przekladka z benzyny na diesla
Autor Wiadomość
kjscolt 
Forumowicz


Auto: Colt CA0 1,3
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 52
Skąd: Wawa
Wysłany: 17-01-2012, 19:41   przekladka z benzyny na diesla

Witam Koledzy. Od jakiegos czasu myslalem o sprzedarzy mojego Pajero V6 i kupnie diesla, jednak niestety moj benzyniak umarl przedwczesnie. Poniewaz i tak chcialem go sprzedac, zal mi robic remont glowicy. Wydaje mi sie ze wlozenie do mojego auta diesla moze wymagac sporo dodatkowych przerobek, ale jest ciekawa oferta kupienia Pajero z padnieta benzyna 2,4, a sprzedajacy doklada diesla 2,5 z osprzetem. Jak wyglada skomplikowanie przekladki miedzy tymi silnikami? Slyszalem ze skrzynia pasuje, pompa paliwa chyba w obu jest przy silniku (u mnie w v6 jest w baku). Moze jest ktos z okolic Wawy kto ma doswiadczenie z Pajero i mogl by dobrze doradzic? Moze wlozenie diesla do mojej budy jest latwiejsze niz mysle? Byla by to swietna wiadomosc, poniewaz auto jest po remoncie budy, ma ironmana, dobre MTki i poza siknikiem nie robilo problemow ;) Z gory dziekuje za pomoc ;) jakby co nr do mnie 693605100 ;)
 
 
jabol66 
Forumowicz

Auto: PII 2,8 3,0 3,5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 206
Skąd: EZD zduńska wola
Wysłany: 27-01-2012, 23:29   

ja teraz jestem na etapie odwrotnym czyli oprzekładkja silnika z 2,5 td na 3,0 i problemowo 24v. i mogę powiezieć że masz dużo prościej

[ Dodano: 22-02-2012, 20:15 ]
Teraz ci mogę odpisać trochę bliżej nie wiem jak z silnikiem 2,4 ale 3,0v6 a diesel mają inne ramy (tylko uchwyty na silnik ale jednak jest już pod górkę) do diesla masz jeszcze inny wydech bo tu 2,5 Turbo d a tam zwykłe chłodnice oleju dołożyć te uchwyty wyciąć i przespawać skrzynie do v6 są wszysktie takie same a do diesli też inne (tu piszę o Pajerce 2) i wydaje mi sie że taka przekładka to z 2 tysie wyyjdzie minimum przy optymistycznych wiatrach a w takich autach to gra nie warta świeczki nawet żarowej... :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.