Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GDI 2.0 ? + gaz do tego?
Autor Wiadomość
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 31-01-2012, 21:30   

tomek84 napisał/a:
jak ell mówi, że jakaś tam instalacja jest to jest, i na bank 2 generacja
już niejedno GDI z 2 gen się przewinęło


Dokładnie. Nawet chyba z tomek84, coś kiedyś pisaliśmy w jakimś temacie odnosnie kupie Galanta. Pisalem swego czasu do sprzedawcow odnosnie 2 Galantow GDI ale tylko jeden odpisal i byla 2 gen. Auto dlugo stalo i nie moglo sie sprzedac i z rozmowy z nim byly wtryski Pb juz do wymiany :)

Dla mnie GDi nie ma sensu gazowac, bo nawet jak sie uda to i tak oszczednosc jest mala bo pewnie z (strzelam) 40% i tak bedzie sie podpierac Pb zeby wtryski smarowac.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 31-01-2012, 21:43   

Mniejsza o gaz, ciekawe ile ten gość dał za tego Galanta w Niemczech jeśli sprzedaje go za taką kasę. Ja szczerze mówiąc bałbym się kupić tak tanie auto i to jeszcze od handlarza bo ściągnięcie kosztuje a i handlarz min. z 1000 zł musi zarobić a na zachodzie ludzi także potrafią liczyć i to wcale nie gorzej jak my.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 31-01-2012, 21:56   

zastanawia mnie czemu nikt nie wpadł na to by zastosować np. reduktor wstępnie ogrzewany elektrycznie - wtedy silnik mógł by wcale nie pracować na benzynie i problem z GDI był by nieistotny...
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-02-2012, 09:25   

Bo straciło by się wtedy możliwość jazdy na benzynie z powodu uszkodzenia układu paliwowego. Sama temperatura nie jest wielkim problemem, teść w Renault 5 z LPG 1G jeździł tylko na gazie bo na benzynie auto nie odpalało i w zimę przy dużych mrozach auto odpalało na LPG. Więc wymuszenie odpalania na benzynie wynika głównie z tego, aby nie uszkodzić układu paliwowego.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 01-02-2012, 09:58   

no tak ale problem z jazdą na lpg z zimnym silnikiem wynika z konieczności grzania reduktora tylko. Czy się mylę?

Dążę do tego, że skoro koszty są aż tak straszne to po co sobie głowę zawracać - założyć ogromy zbiornik gazu i olać układ zasilania benzyną.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 01-02-2012, 10:01   

polaff napisał/a:
no tak ale problem z jazdą na lpg z zimnym silnikiem wynika z konieczności grzania reduktora tylko. Czy się mylę?

Dążę do tego, że skoro koszty są aż tak straszne to po co sobie głowę zawracać - założyć ogromy zbiornik gazu i olać układ zasilania benzyną.


mylisz się
to co piszesz odnosi się do wtryskowego silnika

w GDI występuje problem nie tylko z ominięciem układu zasilania benzyną, ale ogólnie padnie ci silnik, w skrócie mówiąc
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 01-02-2012, 10:08   

dlaczego?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-02-2012, 10:15   

Komputer nie steruje tylko układem paliwowym ale i zapłonem który ustawia w oparciu o wiele danych otrzymywanych w czasie pracy na benzynie. Kiedy nie będzie tych danych, to i zapłon się totalnie rozjedzie i auto w najlepszym wypadku straci moc. Więc prosta instalacja nie poradzi sobie z tym silnikiem.
 
 
ell 
Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-02-2012, 15:32   

Dzięki chłopaki za pomoc. Gaz w tym galu był na pewno bo w środku nawet miał przełącznik z jakąś palącą się diodą i jak gość przełączał to samochód próbował zaskoczyć chociaż i tak nie zapalił. Nieważne w każdym razie olać tego gala. Też bym wolał zwykłego 2.0 + lub 2.5V6 :) A co myślicie o założeniu używanej instalacji u jakiegoś prywatnego gazownika? Mam teraz taką prace, że dużo jeżdżę a na instalacje za 2000 na razie ciężko mi uzbierać.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 01-02-2012, 15:42   

Jeśli zakładający wystawi ci na taka instalacje papiery upoważniające do wbicia w dowód to możesz zakładać.
 
 
matrixadam 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-02-2012, 17:28   

ell, U wielu gazowników można założyć gaz na raty.
_________________
Galant 2.5 V6 automat kombi 2000 rok
 
 
matrixadam 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 01-02-2012, 17:29   

ell, U wielu gazowników można założyć gaz na raty.
_________________
Galant 2.5 V6 automat kombi 2000 rok
 
 
ell 
Forumowicz

Auto: Galant EA2W 2.0 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: 01-02-2012, 20:41   

Nie lubie kredytów, dlatego zastanawiam się nad używaną instalacją, popytam u lokalnych gazowników czy któryś by coś takiego zamontował.
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 01-02-2012, 20:59   

z używanej instalacji można by wziąć jedynie butle (jeśli ma homologacje na jakieś 5 lat przynajmniej) i sterownik (komputer), bo to się zazwyczaj nie psuje
do tego ew. wielozawór, elektrozawór, elektryka


wtryski, reduktor to raczej nie ma sensu, bo bedzie miało nalatane kilometrów, nie wiadomo w jakim stanie, no chyba, że to ma być rozwiązanie super oszczednościowe

ale generalnie w przypadku instalki, to duża część kwoty to montaż
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 01-02-2012, 21:45   

Same tablice rej. mówią o tym aucie:HGW(każdy sobie dopowie co chce;-)
a bagar to wygląda jakby za wywrotke na gliniankach robił..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.