Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
28-01-2009, 11:06
[II 2.0 DID] Znikający płyn do chłodnicy w Outku II
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 24-07-2011, 12:01   

fufaj3 napisał/a:
nie spodkałem sie z taka praktyka nigdzie zawsze przy sciagnięciu paska był zakładany nowy a oni zakładaja stary
ja też nie - podobnie jak z wymianą jednego amortyzatora po przejechaniu 60kkm. Ale wolno im
fufaj3 napisał/a:
Moja decyzja jest taka niech zakładaja stary :gwarancja jest dalej" a za rok mi sie konczy więc za rok zmienie na nowy we własnym zakresie a nie w ASO o ile się nie rozleci ale to już ich problem bedzie . chca założyc stary to niech zakładaja
też tak bym zrobił. Pilnuj teraz poziomu płynu i oleju.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 26-07-2011, 11:10   

To normalna praktyka, że paska rozrządu nie wymienia się przy okazji napraw silnika, jeżeli nie przypada okres jego wymiany. Pasek nie jest znowu taki delikatny i nie niszczy się przy ściąganiu i zakładaniu (jeżeli ktoś nie robi tego siekierą...) :wink:

Czyli serwis zachował się poprawnie - z wyjątkiem faktu że chceli naciągnąć kolegę fufaja na niepotrzebny zakup nowego paska.

bonito
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 26-07-2011, 11:57   

fufaj3 napisał/a:
Witajcie
powiedzieli ze pasek jak i cały rozrzad dalej sa na gwaracji .
ale dlaczego zakładaja stare czesci ? nie spodkałem sie z taka praktyka nigdzie zawsze przy sciagnięciu paska był zakładany nowy a oni zakładaja stary


Moja decyzja jest taka niech zakładaja stary :gwarancja jest dalej" a za rok mi sie konczy więc za rok zmienie na nowy we własnym zakresie a nie w ASO o ile się nie rozleci ale to już ich problem bedzie . chca założyc stary to niech zakładaja :mrgreen:


Decyzja według mnie słuszna,
tyko nasuwa się pytanie co jest w tym aucie silnikiem ?
skoro rozrząd nie jest jego częścią składową.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 01-08-2011, 20:56   

Witam
wszystkich
dzisiaj odebrałem swojego outlandera ktory stał na serwisie od 20 czerwca
poprosiłem o wyszczegolnienie czesci uzytych do naprawy oto one
-silnik pb mn980251
-uszczelka
-uszczelka przewodu olejowego
-uszczelka kol.dolot,
-uszczelka pompy podcisnienia
-uszczelniacz
-uszczelka przewodu egr
-uszczelka zaworu egr
-uszczelka zaworu egr cw/na
-uszczelka
-motor oil
-cooling fluid
-filtr oleju
-uszczelka wsporn.filtra ol.
-uszczelka
-sruba wału korb
-nakrętka napinacza
-szpilka rozrzadu
sruba filtra oleju
-o-ring
-uszczelka pompy wody
-uszczelka termostatu
-cancel

W końcu mam nowy silnik po prawie 4 miesiacach łacznie na serwisie :mrgreen:

zobaczymy jak długo pochodzi bez ubytku płynu chłodzącego

czas pokaże
_________________

 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 01-08-2011, 22:51   

fufaj3 napisał/a:
zobaczymy jak długo pochodzi bez ubytku płynu chłodzącego

Powodzenia.
_________________
Auta obecnie:
Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Peugeot Partner II Tepee 1,6 90KM
Kangoo 1,5 dCi 68KM - SPALIŁ SIĘ :-(
VW T5 1,9 TDI 105KM - SPRZEDANY
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 02-08-2011, 08:29   

fufaj3 napisał/a:
Witam
wszystkich
dzisiaj odebrałem swojego outlandera ktory stał na serwisie od 20 czerwca
poprosiłem o wyszczegolnienie czesci uzytych do naprawy oto one
-silnik pb mn980251
-uszczelka
-uszczelka przewodu olejowego
-uszczelka kol.dolot,
-uszczelka pompy podcisnienia
-uszczelniacz
-uszczelka przewodu egr
-uszczelka zaworu egr
-uszczelka zaworu egr cw/na
-uszczelka
-motor oil
-cooling fluid
-filtr oleju
-uszczelka wsporn.filtra ol.
-uszczelka
-sruba wału korb
-nakrętka napinacza
-szpilka rozrzadu
sruba filtra oleju
-o-ring
-uszczelka pompy wody
-uszczelka termostatu
-cancel

W końcu mam nowy silnik po prawie 4 miesiacach łacznie na serwisie :mrgreen:

zobaczymy jak długo pochodzi bez ubytku płynu chłodzącego

czas pokaże



i to wszystko na gwarancji ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 02-08-2011, 19:49   

Dokładnie wszystko na ich koszt .
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 02-08-2011, 21:45   

fufaj3 napisał/a:
Dokładnie wszystko na ich koszt .


Ja swojego dziś też odstawiłem do ASO.
Złotówa wjechał mi w tył i trochę podrapał.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Grzesiek_o 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 52
Skąd: Łódź
Wysłany: 01-02-2012, 23:25   

U mnie (a w zasadzie u poprzedniego właściciela) skończyło się wymianą głowicy. I źle złożonym rozrządem. I wyciekami oleju. Skończyło się powtórną wymianą głowicy (po 3 m-cach)
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2012, 16:27   

Dziś na własnej skórze przekonałem sie jak serwis próbuje naprawić usterkę zgłaszana przez klienta. Normalnie się wkur…… Trzy razy zgłaszałem ubytek płynu do chodnicy, nie jest duży, ale jeszcze w żadnym aucie go nie dolewałem. (4 tys. km i w zbiorniczku jest min). Oczywiście stara śpiewka ze wszystko ok i w normie. Ale żeby klient był zadowolony i nie truł dupy przez dłuższy czas to qwa nalali go prawie na maxa ale pod sam korek. Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zobaczyłem ze wszystko mokre jest od płynu chłodniczego!!! Czy nadmiar wywaliło korkiem :?: . Spuściłem strzykawką nadmiar i tu mój szok!!! Ponad 300ml. plus to co zdążyło wywalić. :evil:
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 11-02-2012, 17:13   

gajduss napisał/a:
Dziś na własnej skórze przekonałem sie jak serwis próbuje naprawić usterkę zgłaszana przez klienta. Normalnie się wkur…… Trzy razy zgłaszałem ubytek płynu do chodnicy, nie jest duży, ale jeszcze w żadnym aucie go nie dolewałem. (4 tys. km i w zbiorniczku jest min). Oczywiście stara śpiewka ze wszystko ok i w normie. Ale żeby klient był zadowolony i nie truł dupy przez dłuższy czas to qwa nalali go prawie na maxa ale pod sam korek. Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zobaczyłem ze wszystko mokre jest od płynu chłodniczego!!! Czy nadmiar wywaliło korkiem :?: . Spuściłem strzykawką nadmiar i tu mój szok!!! Ponad 300ml. plus to co zdążyło wywalić. :evil:


przesadzają.... i to ostro przesadzają.... wiem, że bujasz się już od dłuższego czasu z ubytkami płynu chłodniczego.... i co z Twoich wypowiedzi wynika to w 90% prawdopodobieństwem masz uwaloną głowicę... ale poza tym w ogóle chyba nikt nawet nie próbował tego zdiagnozować od najbardziej banalnych możliwości wycieku(sprawdzić przynajmniej szczelność układu, szczelność chłodnicy egr...)?
zmień serwis.... w niedługim czasie zacznie wyć Tobie turbo...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 11-02-2012, 17:17   

gajduss napisał/a:
Dziś przy dolewaniu płynu do spryskiwaczy zobaczyłem ze wszystko mokre jest od płynu chłodniczego!!! Czy nadmiar wywaliło korkiem . Spuściłem strzykawką nadmiar i tu mój szok!!! Ponad 300ml. plus to co zdążyło wywalić.
Normalnie debile...... Przeciez wszystko po odpaleniu jest tam pod cisnieniem i nie dziwne ze wywalilo nadmiar przez odpowietrzacz. Mam nadzieje ze zadne plastiki ci nie uszkodzilo, bo to chyba troche zracy plyn jest. Moge jednak sie mylic.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 12-02-2012, 10:05   

mitsu00 napisał/a:
Normalnie debile...... Przeciez wszystko po odpaleniu jest tam pod cisnieniem i nie dziwne ze wywalilo nadmiar przez odpowietrzacz. Mam nadzieje ze zadne plastiki ci nie uszkodzilo, bo to chyba troche zracy plyn jest. Moge jednak sie mylic.
nie mylisz się. Sposobu naprawy to aż szkoda komentować. Całe szczęście, że wywaliło z zamkniętą maską bo mogłoby komuś krzywdę zrobić.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 12-02-2012, 12:14   

serwis twierdzi, ze to nie głowica, podobno nie mieli już takiego przypadku od 2 lat. Były problemy z głowicami do 2007 roku. Czy miał ktoś problem z głowicą czy uszczelką rocznik 2009 czy 2010? jaceksu79 dlaczego może paść turbina od ubytku płyn? Oleju mi nie przybywa wiec ucieka gdzieś na zewnątrz?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-02-2012, 12:47   

gajduss napisał/a:
serwis twierdzi, ze to nie głowica, podobno nie mieli już takiego przypadku od 2 lat. Były problemy z głowicami do 2007 roku. Czy miał ktoś problem z głowicą czy uszczelką rocznik 2009 czy 2010? jaceksu79 dlaczego może paść turbina od ubytku płyn? Oleju mi nie przybywa wiec ucieka gdzieś na zewnątrz?
A czy zatem mierzyli cisnienie w ukladzie chlodzenia? Moze masz wyciek z jakichs wezykow?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.