Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Dziwny objaw Elektroniki
Autor Wiadomość
Michanek 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
  Wysłany: 02-02-2012, 22:33   [II 2.0 DID] Dziwny objaw Elektroniki

:shock: Witam,mam mały problem chyba z elektroniką.Dzisiaj przy mrozie -18 otworzyłem drzwi zapaliły sie kontrolki grzania świec i silnika :idea: .Po bezproblemowym odpaleniu i 15 km trasie nie chcą zgasnąć i na przemian pokazuje akumulator,olej i symbol chłodzenia.Rozłączyłem akumulator na pare minut ale to nic nie dało.Co sie stało koledzy :?: :(
 
 
jorzyk1976 
Mitsumaniak
jorzyk1976

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010
Posty: 246
Skąd: podlaskie
Wysłany: 03-02-2012, 08:20   

u mnie tak samo było jak ładowałem prostownikiem akumulator bez odłączania klemy, też była choinka na wyświetlaczu, ale gdy odłączyłem prostownik i zapaliłem samochód wszystko wróciło do normy. może akumulator ci pada.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-02-2012, 15:30   

Zapamiętał jakiś błąd i myśle ze bez muta się nie obejdzie.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
Michanek 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-02-2012, 23:08   

Tez ładowałem go prostownikiem,chcialem go lekko doładowac ponieważ wyprowadziłem go na kilka dni z ciepłego garazu,a nastepny dzień mu odbiło.Ale dzisiaj oczywiscie ako zdechło :cry: podjechałem innym autem i na kable go.no i nic tylko pstrykanie rozrusznika,po czym wszystko znikło.Przemieniłem aka-wielki problem z systemem nawi^,ładowanie,myślenie,kluczyki bezprzewodowe po 30-min zajazyły i jest wszystko ok :shock: jestem :mrgreen: i o co tu chodzi.... :!: :?: :p
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 04-02-2012, 09:27   

Michanek napisał/a:
na kable go.no i nic tylko pstrykanie rozrusznika,po czym wszystko znikło.


Kable masz z Macro czy z Reala lub Tesco ??? :wink: tez takie miałem. Możesz na nich odpalić np. pojazd z silnikiem benzynowym 1.6 . Z większym może być kłopot, o dieslu zapomnij. Dobre kable z dobrymi zaciskami muszą kosztować ok 200 zł .
Michanek napisał/a:
i jest wszystko ok :shock: jestem :mrgreen: i o co tu chodzi.... :!:


Był padnięty akumulator.
 
 
TOM65 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: WSCHOWA
Wysłany: 04-02-2012, 20:24   

PiotrKw napisał/a:
Michanek napisał/a:
na kable go.no i nic tylko pstrykanie rozrusznika,po czym wszystko znikło.


Kable masz z Macro czy z Reala lub Tesco ??? :wink: tez takie miałem. Możesz na nich odpalić np. pojazd z silnikiem benzynowym 1.6 . Z większym może być kłopot, o dieslu zapomnij. Dobre kable z dobrymi zaciskami muszą kosztować ok 200 zł .
Michanek napisał/a:
i jest wszystko ok :shock: jestem :mrgreen: i o co tu chodzi.... :!:


Był padnięty akumulator.


Przy zakupie przewodów rozruchowych patrz na taki parametr jak "prąd rozruchu" a nie na cenę.W przypadku diesla to minium 600 A,ale polecam zdecydowanie 900 A.Druga rzecz to podłaczanie dwóch akumulatorów za pomocą przewodów rozruchowych.Plus do plusa ,minus dawcy do minusa ,a odbiorca na mase-jak najdalej od minusa akumulatora.Poczekać ,podładować na zapalonym silnku parę minut i spróbować odpalić
_________________
Tom
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 04-02-2012, 22:40   

TOM65 napisał/a:
patrz na taki parametr jak "prąd rozruchu" a nie na cenę.W przypadku diesla to minium 600 A,


Niestety, moje miały "600" ( taki był napis na opakowaniu) , ale ..... Nie dały rady uruchomić 2 litrowego diesla. A odpalałem z mojego Pajero gdzie mam dwa aku po 95 Ah i prądu pod dostatkiem. Niestety znajomy elektryk pokazał mi kable rozruchowe które ma u siebie w sprzedaży. Ani średnica kabla ani sposób podłaczenia zacisków ( u niego na obie strony krokodyla przez taśme miedzianą, krokodyl z silna spręzyną dociskową , ) nie były do siebie nawet zbliżone. Żartował że równie dobrze mógłbym odpalać przez ekranowany koncentryk antenowy i było by pewnie lepiej :wink:
 
 
TOM65 
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0 DiD 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 38
Skąd: WSCHOWA
Wysłany: 05-02-2012, 11:13   

PiotrKw napisał/a:
TOM65 napisał/a:
patrz na taki parametr jak "prąd rozruchu" a nie na cenę.W przypadku diesla to minium 600 A,


Niestety, moje miały "600" ( taki był napis na opakowaniu) , ale ..... Nie dały rady uruchomić 2 litrowego diesla. A odpalałem z mojego Pajero gdzie mam dwa aku po 95 Ah i prądu pod dostatkiem. Niestety znajomy elektryk pokazał mi kable rozruchowe które ma u siebie w sprzedaży. Ani średnica kabla ani sposób podłaczenia zacisków ( u niego na obie strony krokodyla przez taśme miedzianą, krokodyl z silna spręzyną dociskową , ) nie były do siebie nawet zbliżone. Żartował że równie dobrze mógłbym odpalać przez ekranowany koncentryk antenowy i było by pewnie lepiej :wink:

witam, poczytaj ze zrozumieniem (same kable+ moc drugiego akumulatora to nie wszystko): http://ise.pl/index.php?o...242fcec74d79948 . A jak samochód nie chcę odpalić to się wszyscy śpieszą bo są już spóźnieni i nie czekają kilku minut po podłączeniu drugiego akumulatora.Akumulator nie naładujesz w ciągu kilku minut(nawet jak byś miał podłączonych 10 akumulatorów po 200 Ah).
_________________
Tom
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 05-02-2012, 12:23   

TOM65 napisał/a:
poczytaj ze zrozumieniem (same kable+ moc drugiego akumulatora to nie wszystko):

Taaak ... jeszcze trzeba je podłaczyć w odpowiedniej kolejności i .... poczekać chwilę.
Tak to zawsze robię. I dyskutanci w podanym przez Ciebie wątku , na koniec do tego doszli . Pomijam początkowy bełkot jednego z "doktoryzujących " się z uruchomienia pojazdu z użyciem akumulatora dawcy. Naprawdę nie jest to skomplikowane i na rozprawę doktorską nie starczy materiału :wink:
I z praktyki , na porządnych kablach i krokodylach nie ma z tym żadnego problemu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.