Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Popychacze i obroty
Autor Wiadomość
karmazyn33 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 323f (BJ), 1,5Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Starachowice
Wysłany: 24-01-2012, 12:02   [Cari 1.8 GDI] Popychacze i obroty

Witam.
Mam pytanie do szanownych Mitsumaniaków w imieniu kolegi który nie ma dostepu do Netu , ale ma carisme i problem do rozwiązania, a mianowicie

1- czy jest mozliwość zlokalizowania uszkodzenia popychaczy hydraulicznych w głowicy ponieważ słychać stuki.

2- Po dodaniu gazu silnik wolno spada z obrotów lub nie utrzymuje stałych obrotów , dotyczy to silnika 1.8 GDI rok 1998 , 120 KM.
Jeżeli będą potrzebne jakieś inne informacje to , zapytam i dopisze.

Przeglądałem trochę Wasze forum ale pobieżnie , nie mam czasu na szczegółowe czytanie wszystkich postów na te tematy bo jest ich sporo.
Proszę moderatora o przesunięcie do odpowiedniego działu jeżeli w złym miejscu to umieściłem .
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-01-2012, 14:06   

karmazyn33 napisał/a:
1- czy jest mozliwość zlokalizowania uszkodzenia popychaczy hydraulicznych w głowicy ponieważ słychać stuki.


Standard w GDI...można albo podgłośnić radio, albo wymienić popychacze. Jeszcze można zastosować Ceramizer, ale po jakiś 5-10 tys km najczęściej stukanie wróci...

karmazyn33 napisał/a:
2- Po dodaniu gazu silnik wolno spada z obrotów lub nie utrzymuje stałych obrotów , dotyczy to silnika 1.8 GDI rok 1998 , 120 KM.
Jeżeli będą potrzebne jakieś inne informacje to , zapytam i dopisze.


Zacznij od nauki obrotów(jest gdzieś na forum). Jak nie pomoże, to czyszczenie przepustnicy i nauka obrotów ;)
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-01-2012, 14:18   

Jeśli chodzi o stukanie popychaczy to podobny problem maja posiadacze Galantów. Warto więc poczytać:
http://forum.mitsumaniaki...7766ea12#998603
Poczytaj jeszcze to:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Jest tu między innymi o nierównych obrotach i o kompie do diagnostyki tego silnika.
 
 
karmazyn33 
Nowy Forumowicz

Auto: mazda 323f (BJ), 1,5Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Starachowice
Wysłany: 24-01-2012, 15:41   

Dzięki Za pomoc przekaże koledze.Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie piszcie.
 
 
M@teusz607 
Forumowicz
M@teusz607

Auto: Honda Accord CL7 2.0 i-VTEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 198
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 04-02-2012, 23:39   

co do stukania to pytanko mam
http://www.youtube.com/wa...gsR-7IcoY&gl=PL

czy to aż tak głośno? czy to nie zawory tylko coś innego?
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-02-2012, 05:10   

Ten typ tak ma. :)
_________________

 
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-02-2012, 12:19   

normalka w GDI lepiej nie ruszac jak sie nic nie psuje głosniej radio i jazda.
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 04-03-2012, 22:09   

Więc tak, walczyli z tym wszyscy, wymieniali popychacze i dupa to samo, co człowiek to inna teoria więc i ja mam swoją a takiej jeszcze nie widziałem na forum dlatego opiszę, mianowicie mamy w naszych miśkach bezpośredni wtrysk i pompę wysokiego ciśnienia która to jest pompą TŁOCZKOWĄ i to ona cyka, walenia u siebie nie odnotowałem ale cykanie tak i to pochodzące właśnie z tej pompy.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-03-2012, 10:36   

Ale o cykaniu to każdy wie:)
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 05-03-2012, 17:22   

ale nie każdy wie że to pompa hałasuje.
_________________
Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i powali doświadczeniem.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-03-2012, 18:15   

cykanie przez różne osoby jest różnie rozumiane...
 
 
 
PatricoWroc 
Mitsumaniak


Auto: Carisma II 1.8 GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 366
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-03-2012, 21:13   

Cykało, cyka i będzie cykać. To właśnie jeden z uroków naszych Cari do których trzeba się po prostu przyzwyczaić i już. ;)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.