 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: swinks_UK 08-02-2009, 02:46 |
Kolejne VR4 do kupienia? |
Autor |
Wiadomość |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 08-02-2012, 17:52
|
|
|
auto jest naszego gazownika, jest pare fotek na MM, do tego filmikow na YT .
srebrne kombi, zagazowane ,oczywiscie przelozone , bylo w automacie, teraz jest manual, z jaka skrzynia bedzie na sprzedaz, to raczej do Dominka.
samochod znajduje sie w szczecinie,zapiernicza az milo, robi m.in evo x |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 08-02-2012, 20:30
|
|
|
wklejam to co wysłałem jednemu forumowiczowi:
legnum ze szczecina jest na nr vin z ze zwykłego galanta z 97 roku, buda jest z 98 roku, przebieg ~130tys km auto chce sprzedać praktycznie w serii jak wyszło z fabryki czyli z tiptroikiem 5 biegowym seryjne felgi z i hamulce, za i tu uwaga 13 tys moim zdaniem jak za darmo. jest opcja że może zostawić w nim instalacje gazową którą ma ale wtedy + 2 tys, ew może zostawić w nim też manuala z evo 5 + nowe sprzęgło spiekowe ale wtedy jeszcze dodatkowo 3 tysie. - ogólnie same sprzęgło kosztuje ponad tysiąc zł, + skrzynia na allegro 3tys, roboty nie liczy bo robi to sam więc było by w gratisie można powiedzieć.
wiec seria z tipem 13 tysi
ew z gazem + 2 tysie
ew w manualu + 3 tysie
konfiguracja dowolna
ceny bez negocjacji bo już są mega okazyjne.
auto 100% bezwypadek do roboty tylne nadkola, drzwi kierowcy są w delikatnie innym odcieniu bo były jakoś tam lekko puknięte i zamontował inne. Auto przekładane przez blacharza z wykształcenia robione dla siebie więc nie ma lipy, lata aż miło silnik zdrowy chyba nawet po nowym rozrządzie musiałbym dopytać....
z tym że auto do sprzedania najwcześniej za miesiąc, bo jest ciągle używane do póki polift nie będzie poskładany. |
|
|
|
 |
Leny
Forumowicz
Auto: volvo v40 2.0T +MBC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 36 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 08-02-2012, 23:24
|
|
|
http://auto.marktplaats.n...=1#photoGallery
może ktoś szuka.....bo ja bym chciał ale nie ma siły szukać już......Panowie a propo waszej rozmowy to gdzie i kiedy do sprzedania bedzie ten Legnum ze szczecina??? macie jakieś foty ??? dziękuję |
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 14-02-2012, 18:22
|
|
|
danino88 napisał/a: | http://allegro.pl/mitsubishi-galant-vr4-i2115651953.html i kolejny vr4. Kto wie ile ich jest w PL łącznie?? |
Auto użytkownika tomkar4. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
tomkar4
Forumowicz
Auto: EA3A EC5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 37 Skąd: Bukowina
|
Wysłany: 15-02-2012, 13:09
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | danino88 napisał/a: | http://allegro.pl/mitsubishi-galant-vr4-i2115651953.html i kolejny vr4. Kto wie ile ich jest w PL łącznie?? |
Auto użytkownika tomkar4. |
Zgadza się, moje auto. Toche na ten temat tutaj http://forum.mitsumaniaki...294937f#1012138 |
|
|
|
 |
TommiCrazy
Forumowicz VR-4 LIFE
Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 07 Cze 2005 Posty: 902 Skąd: Alderley Edge UK
|
Wysłany: 05-03-2012, 18:06
|
|
|
niechce zakladac nowych tematow wiec mam kilka pytan odnoscie galanta vr4 na rynku UK.
Wczoraj bylem w komisie ogladac vr4 w sedanie rok'2000 i o krok bylem od kupna jednak sie powstrzymalem, troche mi bylo zal ze go nie wziolem, ale niebyl to chyba model bez wad.
opisze jak wygladal model i co mnie w nim martwilo.
1)Lakier, byl srebrny, ale zalamywal kolor na kremowy odcien, wygladalo to ciekawie ale np tylny zdezak niemial takiego efektu, wyraznie sie odcinal, moze byla to drobna stluczka i na nowo pomalowane albo zdezak wlozony z innego modelu ale w papierach niema nic wspomniane.
2) jak podnioslem maske widzialem ja wokolo malych srobek na karoseri sa rdzawawe naloty, nienazwal bym tego wielka korozja , ale czy kazdy galant/ legnum tak ma? sporo tego bylo w roznych miejscach
3) lampa przeciwmgielna byla zaleciala rdza i wilgocia, czy to tez standardowy problem takich modeli?
4) fotel kierowcy niechcial sie odsowac gleboko w tyl tak jak mozna bylo odsunac fotel pasazera, czy tam jest jakas blokada czy cos bylo uszkodzone.
5)byla to wersja z atrakcyjnym ospoilerowaniem, nawet na nadkolach byla taka dokladka dodajaca uroku... ktore wersje tak maja bo wczesniej widzialem legnumy bez tych pakietow.
6) sprzedawca mowil ze jest to wersja ralliart UK, nie import, czy takie wersje sa lepiej zrobione czy jednak lepiej kupic jap import.
7) gdzie najlepiej porowanc ubezpieczenia dla tych modeli, bo wiem ze nie wszedzie sie da kupic ubezpieczenie na te modele. |
_________________ Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-03-2012, 22:31
|
|
|
Tomek...
1. Zderzaki zawsze mają inny odcień, to dlatego, ze na tym plastiku jakoś inaczej się lakier układa.
2. Sporo nalotów rdzy moze świadczyć, że jest nienajlepiej z rudą. Dla porównania zobacz zdjęcia z mojego vr4 (wypust 12/1996 w UK od 2006). Deejay sporo się natrudził by wygnać rudzielca spod spodu. Poza tym dobrze musisz sprawdzić przednie kielichy, te poddają sie dość szybko.
3. Przednia? To też raczej dobrze nie świadczy o ogólny stanie, brak troski właściciela by myć z soli auto po każdej zimie i zabezpieczać je.
4. Pewnie prowadnice szwankuja. Być może były rozbierane i takie drobne kuleczki wyleciały z szyn. Bo nie powinno nic blokować, no chyba, że jest tam wszadzony wzmacniacz czy coś podobnego.
5. To nie żadne extra, tylko typowy body-kit dla wersji type-S od 2000 roku.
6 Ralliart UK to też import, tylko, że oficjalny. Ubezpieczalnie też go traktuja jako import. Róznił się tym, że zastąpiono naklejki eksploatacyjne wersją angielska, dostał ksiażkę wozu po angielsku i montowano tylne przeciwmgielne porządnie do wiązki.
7. Są w zasadzie tylko dwie firmy, które robia dobre dile: Adrian Flux i Sky Insurance. Obie przez telefon. Powołuj się na członkowstwo w Club VR4, w obu jest jakiś mały rabat. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 06-03-2012, 13:14
|
|
|
swinks_UK napisał/a: |
1. Zderzaki zawsze mają inny odcień, to dlatego, ze na tym plastiku jakoś inaczej się lakier układa. |
Nie zawsze.
Wpadki z innymi odcieniami są gdy jest:
1. Źle dobrany odcień.
2. Inna dysza pistoletu.
3. Inny kąt malowania ("mniejsze" elementy z reguły maluje się na stojaku więc wystarczy, że błotnik jest malowany "od góry", a zderzak na stojaku "od dołu")
4. Inny kolor podkładu (lub w większości przypadków po prostu inny kolor zderzaka przed malowaniem)
5. Inny odcień "klaru". Wbrew pozorom to co przeźroczyste także ma swój kolor.
I jeszcze jeden punkcik - bardzo prosty do usunięcia pastą polerską...
Płowienie lakieru.
Lakier płowieje inaczej na metalu, a inaczej na plastiku. |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 06-03-2012, 13:37
|
|
|
mkm, zapomniałeś jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie o zmiękczaczu lakieru jaki dodaje się do malowanych plastikowych elementów, i stąd na 90% galantów zderzaki pod odpowiednim kątem różnią się odcieniem, tam gdzie są identyczne jak reszta należy się obawiać że coś było... |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-03-2012, 22:26
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | sCo byś powiedział o tym aucie?Tylko szkoda,że nie w manualu.
|
Cena odpowiada wygladowi i specyfikacji. Nic dodać nic ująć. Szkoda, że zdjęć komory silnika brak.
Niestety obecnie największą bolączką vr4 w UK jest rudzielec, a tego bez osobistego oglądu nie da się stwierdzic. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 06-03-2012, 22:43
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | sCo byś powiedział o tym aucie?Tylko szkoda,że nie w manualu.
|
Cena odpowiada wygladowi i specyfikacji. Nic dodać nic ująć. Szkoda, że zdjęć komory silnika brak.
Niestety obecnie największą bolączką vr4 w UK jest rudzielec, a tego bez osobistego oglądu nie da się stwierdzic. |
Jak po angielsku poprosić sprzedającego o zdjęcia komory silnika? |
_________________
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-03-2012, 22:50
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | mkm, zapomniałeś jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie o zmiękczaczu lakieru jaki dodaje się do malowanych plastikowych elementów, i stąd na 90% galantów zderzaki pod odpowiednim kątem różnią się odcieniem, tam gdzie są identyczne jak reszta należy się obawiać że coś było... |
W każdym aucie zderzaki maja minimalnie inny odcień niz karoseria , widze to nawet u siebie w serwisie na nowych autach to nie tylko galant ma taki "urok' |
|
|
|
 |
|
|