| Marzenie o outlanderze | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bruce   Nowy Forumowicz
 
 Auto: clio
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Lut 2012
 Posty: 27
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 10:52   Marzenie o outlanderze |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam wszystkich Szukam samochodu w miarę uniwersalnego jeśli można tak powiedzieć Wymarzyłem sobie outlandera. Bardzo często wjeżdżam do lasu na jakieś błotniste polne drogi myślę ze outlander będzie się tam dobrze spisywał. Chciał bym kupić wersje ze skórzana tapicerka często przewożę jakieś drzewa w bagażniku a skora jest łatwiejsza w utrzymaniu czystości. Do przeznaczenia myślę ze będę miał około 60 tysięcy wszystko zależy w jakiej kwocie zamknę remont mieszkania. Musze przyznać ze jeszcze nie jechałem outlanderem będę miał chwile to pochodzę po autokomisach. Przeglądam oferty i czytam zbieram wiadomości. Mam spory dylemat pomiędzy outladnerem 2.0 a np. peugeotem 2,2 również mi się podoba jednak sam nie umiem podjąć decyzji który silnik jest lepszy. Martwi mnie filtr cząstek stałych w silniku 2,2 a za ta kwotę to bym znalazł peugeota z przebiegiem ok. 100 tysiecy(2008r.)  zakładając ze jest to prawdziwy przebieg. Niby przy 180 tys km  zaczynają się problemy a wymiana jest kosztowna co mnie zniechęca. Jako plus można zaliczyć ze za podobna cenę łatwiej o peugeota z „„niby”” lepszym silnikiem i z lepszym wyposażeniem niż o outlandera w podobnej wersji. Dużo więcej ofert jest ze skórą i z nawigacja która wydaje się być fajna?
 Bardzo bym prosił o jakieś realne raporty spalania 2,0 i 2,2
 W jednym poście czytałem o spalaniu silnika 2,0
 Miasto 14.  Trasa   10,2
 Wydaje mi się bardzo dużo jak na ten silnik czy to norma?
 Jaki ma prześwit? kont wjazdu i zjazdu?
 Czy może mi ktoś wyjaśnić jak to jest z tym filtrem cząsteczek?
 Wszelkie uwagi sugestie bardzo mile widziane długo odkładałem na samochód nie chciał bym się wkopać. Może pomożecie mi spełnić moje marzenie dzięki i pozdrawiam.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 13:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | kolego to dotyczy benzyny ,2,0 did czyli silnik VW 2,0 tdi pali bardzo mało mój średni 7,6 z całego roku .Poczytaj forum a dowiesz się wszystkiego ja miałem podobny dylemat co wybrać .Jeżeli nie przeszkadza ci głośna praca silnika na pompowtryskiwaczach to bierz 2,0 did .Jak chcesz mieć większy spokój w aucie ale problemy z dpf i zamarzające paliwo oraz większe spalanie cie nie martwi bierz 2,2 common r.od francuzów   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 14:07   Re: Marzenie o outlanderze |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bruce napisał/a: |  	  | Niby przy 180 tys km  zaczynają się problemy a wymiana jest kosztowna co mnie zniechęca. | 
 
 Problemy z FAP-em? E tam jakie problemy 1500zł i wykastrują ze zbędnego wynalazku ekologów...
 
 TDI też czasem się dławi i gaśnie... Pewnie trochę rzadziej.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bruce   Nowy Forumowicz
 
 Auto: clio
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 08 Lut 2012
 Posty: 27
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 19:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki za odzew Czyli możną wykastrować samochód z tego fapu bez żadnych konsekwencji dla silnika i innych podzespołów?
 Jak wyglądają koszty serwisowe takie podstawowe np sprzęgła jakieś filtry coś.Serwis jest bardzo drogi?Przypuszczam ze do tego 2.0did jest łatwiej z zamiennikami co oznacza ze jest tańszy w jakiś naprawach czy za dużo myślę:)
 2.0 did 7,6 to bardzo dobry wynik.
 Jak wygląda średnia z takiego 2,2 bo w jakimś poście czytałem ze różnice w spalaniu nie zauważalna.
 Jak auto się sprawuje w lekkim terenie?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | krzychu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 141 razy
 Dołączył: 21 Kwi 2008
 Posty: 12611
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bruce napisał/a: |  	  | Czyli możną wykastrować samochód z tego fapu bez żadnych konsekwencji dla silnika i innych podzespołów?
 | 
 
 TAK!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Gunner   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 23 Sie 2007
 Posty: 315
 Skąd: 3city
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 19:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bruce napisał/a: |  	  | Jak auto się sprawuje w lekkim terenie? | 
 
 Mozesz miec problem ze sprzeglem.O2 niestety ma je slabe.(docisk).
 Do nomalnej jazdy raczej wystarcza .
 O serwisie mozesz poczytac w ktoryms z watkow-niestety jest drogi-np rozrzad to koszt 4400 zł
  Na szczescie jest wiele warsztatow ,ktore obsluge tego motoru maja w jednym palcu. Filtr tak jak kolega powyzej napisal mozesz wyciac.Ogolnie autko dosc obszerne w srodku,stosunkowo mało pali,zwrotne i komfortowe.
 |  
				| _________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
 MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG  15L na bucie i 6 sec
 黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 21:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jakie problemy z DPF??????? Plyn z cerem uzupelnia sie przy przegladzie 120 tys km, a sam FAP wymienia sie dopiero przy przebiegu bodajrze 240 tys km. Co i gdzie tu dziwnego? 	  | lexus napisał/a: |  	  | ale problemy z dpf | 
 
 Co do spalania w 2.2, to moj byly w trasie srednio palil miedzy 7,5 a 8,5l/100km. W miescie 9-11l
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 21:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | a urywające i pękające zbiorniczki ,dolewki płynu olyos za kilkaset zł  to fanaberie, toż to wady fabryczne fracuza 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Jakie problemy z DPF | 
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 22:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ale to robi sie raz na 120 tys km wiec 500zl rozlozone na powiedzmy te 3-4 lata to pikus. W HDI nie trzeba rozrzadu za bajonska sume 4400zl wymieniac po 100 tys km. Tu jes lancuch. Kazdy silnik ma zatem swoje za i przeciw w kwestii kosztow przegladow. Nie generalizuj zatem prosze ze silnik HDI to zaraz beeee. 	  | lexus napisał/a: |  	  | a urywające i pękające zbiorniczki ,dolewki płynu olyos za kilkaset zł  to fanaberie, toż to wady fabryczne fracuza 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | Jakie problemy z DPF | 
 | 
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 22:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | do mitsu 00"Kazdy silnik ma zatem swoje za i przeciw w kwestii kosztow przegladow. Nie generalizuj zatem prosze ze silnik HDI to zaraz beeee.," i tu się zgadzam w pełni .Co do rozrządu to kupisz już za 2tyś i wymiana przy 120,za to dwumas nie pada tak szybko jak we francy bez urazy   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 22:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zaden dwumas nie pada. Skad takie dane? Jest stwierdzona jedynie wada fabryczna wysprzeglika i docisku. Na swoim nawinalem 130 tys km zanim go sprzedalem z czego 60 tys km na programie 195 KM i smigal az milo. Wiem ze nowy wlasciciel dociagnal juz nim do 160 tys km i auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem 	  | lexus napisał/a: |  	  | , i tu się zgadzam w pełni .Co do rozrządu to kupisz już za 2tyś i wymiana przy 120,za to dwumas nie pada tak szybko jak we francy bez urazy   | 
   |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 22:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wiadomo  kto tym autem jeżdził sam mitsu 00 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem | 
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mitsu00   Mitsumaniak
 
 Auto: VOLVO XC70 AWD '13
 Kraj/Country: Sweden
 Pomógł: 34 razy
 Dołączył: 10 Lut 2009
 Posty: 4355
 Skąd: Sztokholm, Szwecja
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 22:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bez jaj..... Wszystko moze pasc w No Time. Zalezy od stylu jazdy. Ja nie dziadowalem, ale fakt dbalem autko bylo w idealnym stanie no i przebiegi w 80% to trasy. 	  | lexus napisał/a: |  	  | Wiadomo  kto tym autem jeżdził sam mitsu 00 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | auto chodzi nadal jak ta lala z fabrycznym dwumasem | 
   | 
 |  
				| _________________ Pozdrawiam
 
 Dominik
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lexus   Mitsumaniak
 lexus
 
  
 Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 13 razy
 Dołączył: 12 Mar 2010
 Posty: 1122
 Skąd: warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 09-02-2012, 22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Właśnie właśnie .dajesz serce autu a ono ci odpłaci tym samym ja przynajmniej tak uważam 	  | mitsu00 napisał/a: |  	  | ale fakt dbalem autko bylo w idealnym stanie no i przebiegi w 80% to trasy. | 
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | borsak1   Forumowicz
 2.2D MiVEC Intense+
 
 Auto: Outlander II
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 21 Kwi 2011
 Posty: 542
 Skąd: Sulejówek
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2012, 08:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kurde panowie do walentynek jescze kilka dni  dosyć tych czułosci. |  
				| _________________ szerokości wszystkim i sobie
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |