Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 4g63/4g63t
Autor Wiadomość
qbartx
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2006, 22:55   Swap 4g63/4g63t

W związku z tym że ten galant jest nadal do sprzedania a właściciel nie ma zamiaru go robić mi zrobiło się go szkoda...bo nastepny nietypowy sprzęt pójdzie na złom...
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#44949
http://moto.allegro.pl/it..._na_czesci.html

Jakie byłyby problemy przy wkładaniu 4g63t? Chodzi mi o konkretne różnice w budowie lub elektryce 4g63/4g63t. Proszę o wypowiadanie się tylko osob znających temat bo i po co mi słuchać domysłów :) Mamy tu pare tęgich głów więc myśle ze ktoś będzie miał coś ciekawego do powiedzenia. Pozdro ;)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-12-2006, 09:10   

Mając silnik 6-bolt z łapą przednią od 4x4, wiązkę silnikową, liczniki, ECU - klocki lego.....
ale - to jest glsi a nie gti 16. więc masz bardzo słabiutkie napędy, zawieszenie, hamulce - dostosowane do silnika 100 KM.....

[ Dodano: 21-12-2006, 09:14 ]
przepraszam - jeszcze potrzebujesz: filtr powietrza z przepływomierzem, rurę do przepustnicy (jeżeli turbo to: downpipe, orurowanie, intercooler, i cały osprzęt turbo) i rurkę wysokiego ciśnienia od wspomagania
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 21-12-2006, 13:33   

Wlasnie tez jestem zaintersowany tematem. Czy napedy i skrzynia z gti16 wytrzymaja silnik 4G63T. A jezeli tak to jaka jest granica krecenia mocy. Akurat Galant to tanie auto jako baza do mocnego 4x4. Subaru Legacy/Impreza jest duzo drozsze :(
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.