 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Swap 4g63/4g63t |
Autor |
Wiadomość |
qbartx [Usunięty]
|
Wysłany: 20-12-2006, 22:55 Swap 4g63/4g63t
|
|
|
W związku z tym że ten galant jest nadal do sprzedania a właściciel nie ma zamiaru go robić mi zrobiło się go szkoda...bo nastepny nietypowy sprzęt pójdzie na złom...
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#44949
http://moto.allegro.pl/it..._na_czesci.html
Jakie byłyby problemy przy wkładaniu 4g63t? Chodzi mi o konkretne różnice w budowie lub elektryce 4g63/4g63t. Proszę o wypowiadanie się tylko osob znających temat bo i po co mi słuchać domysłów Mamy tu pare tęgich głów więc myśle ze ktoś będzie miał coś ciekawego do powiedzenia. Pozdro |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 21-12-2006, 09:10
|
|
|
Mając silnik 6-bolt z łapą przednią od 4x4, wiązkę silnikową, liczniki, ECU - klocki lego.....
ale - to jest glsi a nie gti 16. więc masz bardzo słabiutkie napędy, zawieszenie, hamulce - dostosowane do silnika 100 KM.....
[ Dodano: 21-12-2006, 09:14 ]
przepraszam - jeszcze potrzebujesz: filtr powietrza z przepływomierzem, rurę do przepustnicy (jeżeli turbo to: downpipe, orurowanie, intercooler, i cały osprzęt turbo) i rurkę wysokiego ciśnienia od wspomagania |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2353 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 21-12-2006, 13:33
|
|
|
Wlasnie tez jestem zaintersowany tematem. Czy napedy i skrzynia z gti16 wytrzymaja silnik 4G63T. A jezeli tak to jaka jest granica krecenia mocy. Akurat Galant to tanie auto jako baza do mocnego 4x4. Subaru Legacy/Impreza jest duzo drozsze |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|
|