Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sruba
07-08-2007, 09:53
i znow pytanie o obroty w c50
Autor Wiadomość
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 21:26   i znow pytanie o obroty w c50

Witam i znow mam problem z obrotami w colcie... Przepustnice czyscilem regulowalem oczywiscie. Ale chodzi o to ze gdy go odpalam wzrasta od razu powyzej 2tys i dopiero po dluzszej chwili schodzi ladnie na 900. gdy jezdze trzyma 2tys dojezdzajac na swiatla dopiero po zatrzymaniu calkowitym obroty schodza do normalnych (900) cieply zimny nie ma roznicy... do tego colt zaczol palic jak smok na miescie wychodzi powyzej 12l ;/ co to moze byc? sonda? przeplywomierz?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-12-2006, 22:01   

to może być sonda, ale w tym modelu łatwo ją sprawdzić zwykłym miernikiem
co do regulacji - u mnie po zdjęciu klemy obroty też wchodzą wysoko, potem (nawet na gorącym silniku) po zatrzymaniu się potrafią nawet przez 30 sek. falować między 900 a 1200, żeby po tym czasie zatrzymać się na 850 rpm - trwa to czasem tydzień, czasem 2 i więcej, więc uznałem to za normę
tak od razu to trudno powiedzieć - zajrzyj pod maskę czy wszystkie podciśnienia na miescu itd.
 
 
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 22:13   

Jutro musze sie tym zajac. Jeszcze raz wyreguluje i sprawdze sonde. Chyba warto tez podlaczyc pod komputer i zobaczyc co bedzie i wykasowac bledy. Jutro bede walczyl napisze wieczorem jakie efekty:)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-12-2006, 12:33   

A masz błędy? CE się świeci? Jeśli tak, to nie ma sensu niczego czyścić i regulować - trzeba najpierw doprowadzić silnik do porządku.
Powiem tak - na mojej WWW opisałem jak sprawdzić błędy domowym sposobem a jak chcesz coś lepszego, to polecam temat "Jak podłączyć Palm do ECU" - tam jest opisane fajne urzadzonko serwisowe.
 
 
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 13-12-2006, 23:09   

Nie CE jeszcze nigdy od poczatku jak go mam sie nie zaswiecilo :) gasnie od razu po odpaleniu. Tym razem odlaczylem na chwile kleme i obroty znow sie ustabilizowaly ale trzymal 1300-1500. wyregulowalem jeszcze raz przepustnice i trzma na zimnym ok 1200 jak cieply piekne 900obrotow. Zobaczymy na jak dlugo. Ale dalej w miescie pali mi ok 9-10l jak na ta pore roku i ciagla jazde na zimnym silniku z punktu a do b to dobrze czy zle?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-12-2006, 09:47   

nie wiem czy to duzo, bo:
1. Colt teraz u blacharza - nie jeździlem nim od miecha, wiec nie wiem ile powinien palic
2. wczesniej palil ok. 6-6.5 l/ 100, ale na oponach z Galanta, ktore 10% zmniejszaja przebieg, wiec fakktycznie pali 5.4-6
 
 
ballistic
[Usunięty]

Wysłany: 17-12-2006, 23:53   

a u mnie dochadza oponki 195/15 wiec to tez moze zwiekszac spalanie ale chyba czas sprawdzic sonde
 
 
Pawell
[Usunięty]

Wysłany: 21-12-2006, 22:54   

Ja rowniez mam maly problem z obrotami. Mianowicie na rozgrzanym silniku dojezdzajac do swiatel trzyma ok 600obr. Po okolo 3s wchodzi na ok. 800obr. i zaczyna drzec :( Dodam, ze poduszki pod silnikiem sa ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.