 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: sruba 07-08-2007, 09:53 |
i znow pytanie o obroty w c50 |
Autor |
Wiadomość |
ballistic [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2006, 21:26 i znow pytanie o obroty w c50
|
|
|
Witam i znow mam problem z obrotami w colcie... Przepustnice czyscilem regulowalem oczywiscie. Ale chodzi o to ze gdy go odpalam wzrasta od razu powyzej 2tys i dopiero po dluzszej chwili schodzi ladnie na 900. gdy jezdze trzyma 2tys dojezdzajac na swiatla dopiero po zatrzymaniu calkowitym obroty schodza do normalnych (900) cieply zimny nie ma roznicy... do tego colt zaczol palic jak smok na miescie wychodzi powyzej 12l ;/ co to moze byc? sonda? przeplywomierz? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-12-2006, 22:01
|
|
|
to może być sonda, ale w tym modelu łatwo ją sprawdzić zwykłym miernikiem
co do regulacji - u mnie po zdjęciu klemy obroty też wchodzą wysoko, potem (nawet na gorącym silniku) po zatrzymaniu się potrafią nawet przez 30 sek. falować między 900 a 1200, żeby po tym czasie zatrzymać się na 850 rpm - trwa to czasem tydzień, czasem 2 i więcej, więc uznałem to za normę
tak od razu to trudno powiedzieć - zajrzyj pod maskę czy wszystkie podciśnienia na miescu itd. |
|
|
|
 |
ballistic [Usunięty]
|
Wysłany: 11-12-2006, 22:13
|
|
|
Jutro musze sie tym zajac. Jeszcze raz wyreguluje i sprawdze sonde. Chyba warto tez podlaczyc pod komputer i zobaczyc co bedzie i wykasowac bledy. Jutro bede walczyl napisze wieczorem jakie efekty:) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-12-2006, 12:33
|
|
|
A masz błędy? CE się świeci? Jeśli tak, to nie ma sensu niczego czyścić i regulować - trzeba najpierw doprowadzić silnik do porządku.
Powiem tak - na mojej WWW opisałem jak sprawdzić błędy domowym sposobem a jak chcesz coś lepszego, to polecam temat "Jak podłączyć Palm do ECU" - tam jest opisane fajne urzadzonko serwisowe. |
|
|
|
 |
ballistic [Usunięty]
|
Wysłany: 13-12-2006, 23:09
|
|
|
Nie CE jeszcze nigdy od poczatku jak go mam sie nie zaswiecilo gasnie od razu po odpaleniu. Tym razem odlaczylem na chwile kleme i obroty znow sie ustabilizowaly ale trzymal 1300-1500. wyregulowalem jeszcze raz przepustnice i trzma na zimnym ok 1200 jak cieply piekne 900obrotow. Zobaczymy na jak dlugo. Ale dalej w miescie pali mi ok 9-10l jak na ta pore roku i ciagla jazde na zimnym silniku z punktu a do b to dobrze czy zle? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 14-12-2006, 09:47
|
|
|
nie wiem czy to duzo, bo:
1. Colt teraz u blacharza - nie jeździlem nim od miecha, wiec nie wiem ile powinien palic
2. wczesniej palil ok. 6-6.5 l/ 100, ale na oponach z Galanta, ktore 10% zmniejszaja przebieg, wiec fakktycznie pali 5.4-6 |
|
|
|
 |
ballistic [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2006, 23:53
|
|
|
a u mnie dochadza oponki 195/15 wiec to tez moze zwiekszac spalanie ale chyba czas sprawdzic sonde |
|
|
|
 |
Pawell [Usunięty]
|
Wysłany: 21-12-2006, 22:54
|
|
|
Ja rowniez mam maly problem z obrotami. Mianowicie na rozgrzanym silniku dojezdzajac do swiatel trzyma ok 600obr. Po okolo 3s wchodzi na ok. 800obr. i zaczyna drzec Dodam, ze poduszki pod silnikiem sa ok. |
|
|
|
 |
|
|