 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Stukanie z prawej strony |
Autor |
Wiadomość |
kalgalath
Nowy Forumowicz
Auto: Galant, 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 9 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 16-02-2012, 17:24 [Cari 1.8 GDI] Stukanie z prawej strony
|
|
|
Witam
Zauważyłem dzisiaj dziwne stuki w Carismie (1.8, GDI, 1998 r.).
Po przekręceniu kluczyka (przez zapaleniem jeszcze) słychać dość głośne stukanie, jakby z prawej przedniej strony. Po zapaleniu dalej nie przestaje, cichnie dopiero po paru minutach (może 2-3). Jak włączę klimę (na auto, klimatronik) to przestaje stukać...
Może spotkał się ktoś z Was z czymś takim? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-02-2012, 18:59
|
|
|
Jeżeli stukanie dochodzi z wnętrza kokpitu to zapewne będzie silniczek mieszalnika powietrza, sprawdź czy jak zmienisz temperature na największą (coś koło 32stopni) to ustanie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
kalgalath
Nowy Forumowicz
Auto: Galant, 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 9 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 17-02-2012, 08:02
|
|
|
Nawet nie muszę na maksa ustawiać, wystarczy że włączę klimę i przestaje stukać, a jak wyłączę to po chwili znowu zaczyna...
[ Dodano: 22-02-2012, 21:28 ]
Sprawa załatwiona, wyjaśnienie jakby ktoś kiedyś szukał czegoś takiego:
Faktycznie, sprawa była z klimą, dokładnie z silniczkiem od ustawień nadmuchów - jeden ząbek był wyłamany, udało się bez wymiany (przez odpowiednie ustawienie go, bo podobno nie obraca się o całe 360 stopni). Plus przy okazji napełnieni klimy. |
_________________ Jest: Galant, 2.4 GDI, 2000 r., 150 KM.
Była: Carisma, 1.8, GDI, 1998 r., 126 KM. |
|
|
|
 |
|
|