Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Problemy z odpaleniem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2012, 20:45   

Polahire a ile miałeś ropki w baku jak Ci się to zrobiło?

[ Dodano: 16-02-2012, 20:45 ]
Pytam, bo miałem nie dawno podobną sytuację.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Polahire 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 8
Skąd: Poznań
Wysłany: 16-02-2012, 20:46   

ale na listwie jest napięcie

[ Dodano: 16-02-2012, 20:47 ]
nie wiem ile dokładnie ale kontrolka na pewno nie świeciła

[ Dodano: 16-02-2012, 20:48 ]
nie wiem ile było dokładnie - ale na pewno kontrolka nie świeciła
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 16-02-2012, 20:50   

Rano przed zapaleniem podpompój pompką ręczną aż zrobi się twarda i spróbuj zapalić
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 16-02-2012, 20:54   

Polahire napisał/a:
nie wiem ile dokładnie ale kontrolka na pewno nie świeciła
I od tego kolego zacznij. Zatankuj minimum pół baku i minimum 3 litry benzyny. Teraz proponował bym Ci podstawić jakąś kuchenkę pod zbiornik i podgrzać. Później wsiąść pojechać na stację, zatankować i pojeździć i powinno być ok. Pompką też podpompuj, jak pisze milo. Musiałeś mieć złe paliwo i stąd zrobił się problem. Ja do tej pory nie miałem problemów, póki nie wlałem ciulowego paliwa...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 16-02-2012, 21:24   

1.Sprawdzić akumulator (czy rozrusznik kręci z ochotą czy może jak by miał dość)
1.Sprawdzić ilość paliwa- zalać świeżego dobrego paliwa
2.Sprawdzić filtr paliwa- ewentualnie wymienić
3.sprawdzić drożność przewodów paliwowych (odpiąć przewód zasilający pompę paliwa, pod pompować pompką filtra aż do wypływu ropy)
4.sprawdzić czy po przekręceniu kluczyka dochodzi napięcie na świece żarowe
5.sprawdzić świece żarowe
6.Próbować uruchomić
Przy 15 stopniach na plusie w garażu powinien palić bez problemu.
U mnie ostatnio dopiero w -17 zapalał za 4-5 razem. Stoi pod chmurką
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17-02-2012, 00:07   

Witam
Postanowiłem dołączyć do tematu ponieważ miałem niedawno podobną sytuację. Posiadam jednego gala z 94 roku i od niedawna z 99 oba 2.0TD. Przy ostatnich mrozach z jednym i drugim miałem następujący problem, wstaję sobie rano do pracy temperatura prawie -20 auto odpala bez problemu i chodzi sobie podczas gdy ja je odśnieżam. Wsiadam i w droge do pracy. Po przejechaniu kilkuset metrów spadek mocy konrolki zaczynają mrygac wiec dodaje gazu auto jak by dostało czkawki i gaśnie. Paliwa w baku ponad półtorej działki, kręciłem je dłuższą chwilę i nagle zaskoczył ale tak jak by nie miał zamiaru długo pochodzic. Trzymając gaz w podłodze dojechałem do stacji a na zegarze ledwo 600 obrotów. Po zalaniu i ponownym odpaleniu chwilę pochodził kaszląc i potem było ok. Co się okazało, i w jednym i w drugim było to samo słabo dociśnięty opaską lub już stary i zdrewniały przewód paliwowy idacy od filtra do pompy co powodowało zasysanie lewego powietrza. Zaobserwowałem to na starym galu bo tam był przezroczysty. Najwidoczniej zrobił się gdzieś w przewodzie paliwowym zator stworzyło sie podciśnienie i zamiast ciągnąć paliwo to łapał powietrze i się dławił.
Proponuję jak radził kolega wyżej przedmuchac przwody, jak twarde i się nie układaja to wymienić i dobrze docisnąc opaskami powinno buć dobrze ;) u mnie pomogło.
Mam nadzieję że nie zamęczyłem swoim opowiadaniem :)
Pozdrawiam wszystkich .
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 17-02-2012, 07:46   

Koledzy, a jaka pompa paliwa jest w galu...elektryczna, czy mechaniczna podciśnieniowa? Bo jeśli ta druga to może być kłopot z nieszczelnością układu paliwowego i jak długo postoi, to paliwo opada i z tąd ten problem...Miałem tak kiedyś w pajero- Wtedy wszystkie złącza na których możliwe jest" łapanie lewego powietrza" trzeba sprawdzić.
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17-02-2012, 10:33   

Mechaniczna. Pompa wtryskowa sama zasysa paliwo, dodatkowo ręczna pompka na grodzi przy filtrze paliwa.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2012, 14:54   

Jeśli paliwo cofa się z układu paliwowego można założyć na przewód zaworek zwrotny
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.