Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z prowadzeniem
Autor Wiadomość
lukinarty 
Nowy Forumowicz


Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18-02-2012, 12:46   problem z prowadzeniem

Witam wczoraj z kolegą zmienialiśmy w jego galancie z 1991 roku końcówki drążków i oczywiście ustawiliśmy zbieżność ale pojawił się poważny problem. A mianowicie coś się zmieniło na gorsze i nie wiemy co to może być. Objawia się to tym że podczas dodawania i odejmowania gazu auto nagle szarpie w którąś stronę i to tak że trudno przez chwile zapanować nad autem. Miał już ktoś kiedyś taki problem lub wie co jest jego powodem ??
Istnieje możliwość ze sam drążek się zluzował w samej maglownicy i powstał taki defekt??
_________________

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2012, 13:15   

Sprawdź luzy na końcówkach drążków i stan silentbloków.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
lukinarty 
Nowy Forumowicz


Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18-02-2012, 13:21   

Właśnie problem w tym , że nie ma luzów ale za to zauważyliśmy, że podczas bujania kierownicą słychać jakieś stukanie wewnątrz maglownicy.....
_________________

 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 18-02-2012, 15:05   

lukinarty napisał/a:
Właśnie problem w tym , że nie ma luzów ale za to zauważyliśmy, że podczas bujania kierownicą słychać jakieś stukanie wewnątrz maglownicy.

Jest regulacja luzu maglownicy wystarczy dokręcić nie za mocno
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
lukinarty 
Nowy Forumowicz


Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 18-02-2012, 19:36   

No dobrze a gzie sie znajduje ta regulacja?
_________________

 
 
 
gondoljerzy 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant E15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 23
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-02-2012, 19:41   

Ciekawe czy wcześniej, przed wymianą drążków, zbieżność była dobrze ustawiona? Bo jeśli nie, to może dopiero po jej ustawieniu wyszła na wierzch jakaś inna usterka? Np duży luz w sworzniu/końcówce wahacza? W zupełnie innym samochodzie, właśnie dopiero po regulacji zbieżności wyszły ,,na wierzch" tęgie szarpnięcia samochodem przy skręcaniu w jedną stronę. Tak się objawił duży luz w sworzniu wahacza, wcześniej zamaskowany złym ustawieniem zbieżności. Ewentualnie, może czegoś nie dokręciliście przy kończeniu tej roboty?
_________________
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-02-2012, 09:37   

lukinarty napisał/a:
No dobrze a gzie sie znajduje ta regulacja?


Regulacja jest na maglownicy od wewnętrznej strony na klucz i na imbus , kluczem luzuje się nakrętkę a imbusem kasuje się luz i się dokręca
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
lukinarty 
Nowy Forumowicz


Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 19-02-2012, 13:20   

Wielkie dzięki milo . Jutro spróbuje to naprawić.

[ Dodano: 19-02-2012, 19:31 ]
Gondoljerzy nie wiem jakim cudem ale twojego postu wcześniej nie zauważyłem. I powiem ci że zbieżność na pewno była źle ustawiona bo kumpel w swoim galu miał "zeżarte" opony.
a od dwóch miesięcy mu mówiłem żeby zmienił te końcówki. No nic jutro się okaże co za diabeł tam siedzi......... :wink:

[ Dodano: 12-03-2012, 21:30 ]
Witam może komuś to pomoże więc ze sporym opóźnieniem napisze , że powodem tych dolegliwości były kompletnie zużyte tuleje na wahaczach po lewej stronie, co wyszło na jaw dopiero po wymianie końcówek drążków kierowniczych . Pozdrawiam :D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.