problem z prowadzeniem |
Autor |
Wiadomość |
lukinarty
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18-02-2012, 12:46 problem z prowadzeniem
|
|
|
Witam wczoraj z kolegą zmienialiśmy w jego galancie z 1991 roku końcówki drążków i oczywiście ustawiliśmy zbieżność ale pojawił się poważny problem. A mianowicie coś się zmieniło na gorsze i nie wiemy co to może być. Objawia się to tym że podczas dodawania i odejmowania gazu auto nagle szarpie w którąś stronę i to tak że trudno przez chwile zapanować nad autem. Miał już ktoś kiedyś taki problem lub wie co jest jego powodem ??
Istnieje możliwość ze sam drążek się zluzował w samej maglownicy i powstał taki defekt?? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2012, 13:15
|
|
|
Sprawdź luzy na końcówkach drążków i stan silentbloków. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
lukinarty
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18-02-2012, 13:21
|
|
|
Właśnie problem w tym , że nie ma luzów ale za to zauważyliśmy, że podczas bujania kierownicą słychać jakieś stukanie wewnątrz maglownicy..... |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 18-02-2012, 15:05
|
|
|
lukinarty napisał/a: | Właśnie problem w tym , że nie ma luzów ale za to zauważyliśmy, że podczas bujania kierownicą słychać jakieś stukanie wewnątrz maglownicy. |
Jest regulacja luzu maglownicy wystarczy dokręcić nie za mocno |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
lukinarty
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 18-02-2012, 19:36
|
|
|
No dobrze a gzie sie znajduje ta regulacja? |
_________________
 |
|
|
|
 |
gondoljerzy
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 23 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 18-02-2012, 19:41
|
|
|
Ciekawe czy wcześniej, przed wymianą drążków, zbieżność była dobrze ustawiona? Bo jeśli nie, to może dopiero po jej ustawieniu wyszła na wierzch jakaś inna usterka? Np duży luz w sworzniu/końcówce wahacza? W zupełnie innym samochodzie, właśnie dopiero po regulacji zbieżności wyszły ,,na wierzch" tęgie szarpnięcia samochodem przy skręcaniu w jedną stronę. Tak się objawił duży luz w sworzniu wahacza, wcześniej zamaskowany złym ustawieniem zbieżności. Ewentualnie, może czegoś nie dokręciliście przy kończeniu tej roboty? |
_________________ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Nie logowałem się przez rok i znów zaczynam od zera. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-02-2012, 09:37
|
|
|
lukinarty napisał/a: | No dobrze a gzie sie znajduje ta regulacja? |
Regulacja jest na maglownicy od wewnętrznej strony na klucz i na imbus , kluczem luzuje się nakrętkę a imbusem kasuje się luz i się dokręca |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
lukinarty
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.0 16v GLS 136 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: 19-02-2012, 13:20
|
|
|
Wielkie dzięki milo . Jutro spróbuje to naprawić.
[ Dodano: 19-02-2012, 19:31 ]
Gondoljerzy nie wiem jakim cudem ale twojego postu wcześniej nie zauważyłem. I powiem ci że zbieżność na pewno była źle ustawiona bo kumpel w swoim galu miał "zeżarte" opony.
a od dwóch miesięcy mu mówiłem żeby zmienił te końcówki. No nic jutro się okaże co za diabeł tam siedzi.........
[ Dodano: 12-03-2012, 21:30 ]
Witam może komuś to pomoże więc ze sporym opóźnieniem napisze , że powodem tych dolegliwości były kompletnie zużyte tuleje na wahaczach po lewej stronie, co wyszło na jaw dopiero po wymianie końcówek drążków kierowniczych . Pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|