[EA2A/W 2.0] Short shifter |
Autor |
Wiadomość |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-01-2012, 10:31
|
|
|
Galant w dielsu jest szybszy od galanta 2.0 benzyna, ma szybszy start, w sprincie do 100km/h benzyna nie miala szans. Diesel wcale nie jest mulowaty, moze chodzi o sposob prowadzenia?;) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 29-01-2012, 11:58
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Galant w dielsu jest szybszy od galanta 2.0 benzyna, ma szybszy start, w sprincie do 100km/h benzyna nie miala szans. | że co?
sprint 0-100km/h:
2.0 10s
2.0TD 12s
bujać, to my, a nie nas |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-01-2012, 14:14
|
|
|
Wybacz, ale to czysta teoria, jesli chcesz mozna sie na sprint umowic;) |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 29-01-2012, 15:29
|
|
|
Dread87 sprawdzałeś do 100 km/ h ? bo u mnie jest mniej niż przysłowiowe 12,8 s lewarek szybsza zmiana biegów |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-01-2012, 15:32
|
|
|
Sprawdze dzisiaj dokladnie, ale mysle ze ok 10s. Mam turbo po regeneracji, filtr powietrza K&N, dobre oponki. Bede mierzyl jeszcze dzisiaj:) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 29-01-2012, 15:32
|
|
|
Dread87 napisał/a: | jesli chcesz mozna sie na sprint umowic;) | możemy ale najpierw spójrz w mój profil :0 chyba, że chcesz jeszcze powiedzieć że TD jedzie lepiej niż V6?
Dread87 napisał/a: | Wybacz, ale to czysta teoria | potwierdzona pomiarami. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 29-01-2012, 15:34
|
|
|
Oczywiscie ze nie jest lepszy ani szybszy od V6. Zrobie dzis fillmik, wstawie i dam znac;)
[ Dodano: 29-01-2012, 15:35 ]
Faktycznie nie spojzalem w profil;) jakos zaszylo mi sie w glowie ze masz 2l pod maska;) |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-02-2012, 09:57
|
|
|
Dread87 napisał/a: | Oczywiscie ze nie jest lepszy ani szybszy od V6. Zrobie dzis fillmik, wstawie i dam znac;) |
Jak pomiar i obiecany filmik ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
KamilR10
Mitsumaniak

Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Mar 2008 Posty: 791 Skąd: Okolice Międzyrzecza
|
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 20-02-2012, 21:24
|
|
|
KamilR10, Zgadza się tak właśnie idzie te autko.
Dread87, Moc to moc tego nie oszukasz. Ty masz większy moment obrotowy ale przy niższych obrotach. Skrzynia biegów i tak musi je zmienić więc na koła i tak jest inny moment.
Kwestia tego uczucia "ciągu" to tylko ukształtowanie krzywej momentu obrotowego.
P.S. Co do krótszego drążka to jakby go niżej złapać to wcale źle się biegów nie zmienia. Już o tym kiedyś myślałem ale nie chciałem go niszczyć i obcinać. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
nevercry
Forumowicz

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 66 Skąd: Czarna Białostocka
|
Wysłany: 23-02-2012, 16:17
|
|
|
Witam... Skróciłem dzisiaj drążek zmiany biegów praktycznie do minimum. Tyle ile się dało. Gałka wystaje może z max 1,5cm ponad poziom deski. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, tak jak by wyłapywały się same. Nie trzeba odrywać łokcia od podłokietnika bo wystarczy zakres ruchu nadgarstka do wrzucenia każdego biegu. A i pozycja samej ręki na podłokietniku jest jak dla mnie wygodniejsza. Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. Nie przeczy to fizyce tak jak ktoś pisał to wcześniej bo po prostu lewarek precyzyjniej wyłapuje wodziki. Wygląda lepiej, pracuje lepiej więc jak dla mnie same plusy. Polecam każdemu taki zabieg... |
_________________
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-02-2012, 16:29
|
|
|
nevercry napisał/a: | Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, |
A nie mówiłem... szybsza zmiana biegów same plusy
Kto jeszcze zaprzeczy temu ? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-02-2012, 16:32
|
|
|
nevercry napisał/a: | Witam... Skróciłem dzisiaj drążek zmiany biegów praktycznie do minimum. Tyle ile się dało. Gałka wystaje może z max 1,5cm ponad poziom deski. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, tak jak by wyłapywały się same. Nie trzeba odrywać łokcia od podłokietnika bo wystarczy zakres ruchu nadgarstka do wrzucenia każdego biegu. A i pozycja samej ręki na podłokietniku jest jak dla mnie wygodniejsza. Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. Nie przeczy to fizyce tak jak ktoś pisał to wcześniej bo po prostu lewarek precyzyjniej wyłapuje wodziki. Wygląda lepiej, pracuje lepiej więc jak dla mnie same plusy. Polecam każdemu taki zabieg... |
Wrzuć foto |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 23-02-2012, 17:22
|
|
|
nevercry napisał/a: | Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. | że co?
nevercry napisał/a: | Nie przeczy to fizyce | przeczy, moment po górnej stronie przegubu lewarka musi być conajmniej równy momentowi w dolnej części. Moment w dolnej cześci się nie zmienia. Moment to siła razy ramię, więc skracając ramie automatycznie musisz przyłożyć większą siłę, tyle wykładu z fizyki. |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
|