Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Short shifter
Autor Wiadomość
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-01-2012, 10:31   

Galant w dielsu jest szybszy od galanta 2.0 benzyna, ma szybszy start, w sprincie do 100km/h benzyna nie miala szans. Diesel wcale nie jest mulowaty, moze chodzi o sposob prowadzenia?;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 29-01-2012, 11:58   

Dread87 napisał/a:
Galant w dielsu jest szybszy od galanta 2.0 benzyna, ma szybszy start, w sprincie do 100km/h benzyna nie miala szans.
że co?
sprint 0-100km/h:
2.0 10s
2.0TD 12s
bujać, to my, a nie nas :)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-01-2012, 14:14   

Wybacz, ale to czysta teoria, jesli chcesz mozna sie na sprint umowic;)
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 29-01-2012, 15:29   

Dread87 sprawdzałeś do 100 km/ h ? bo u mnie jest mniej niż przysłowiowe 12,8 s lewarek szybsza zmiana biegów :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-01-2012, 15:32   

Sprawdze dzisiaj dokladnie, ale mysle ze ok 10s. Mam turbo po regeneracji, filtr powietrza K&N, dobre oponki. Bede mierzyl jeszcze dzisiaj:)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 29-01-2012, 15:32   

Dread87 napisał/a:
jesli chcesz mozna sie na sprint umowic;)
możemy :) ale najpierw spójrz w mój profil :0 chyba, że chcesz jeszcze powiedzieć że TD jedzie lepiej niż V6? :)
Dread87 napisał/a:
Wybacz, ale to czysta teoria
potwierdzona pomiarami.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-01-2012, 15:34   

Oczywiscie ze nie jest lepszy ani szybszy od V6. Zrobie dzis fillmik, wstawie i dam znac;)

[ Dodano: 29-01-2012, 15:35 ]
Faktycznie nie spojzalem w profil;) jakos zaszylo mi sie w glowie ze masz 2l pod maska;)
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-02-2012, 09:57   

Dread87 napisał/a:
Oczywiscie ze nie jest lepszy ani szybszy od V6. Zrobie dzis fillmik, wstawie i dam znac;)

Jak pomiar i obiecany filmik ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-02-2012, 12:43   

poki co mam samochod u mechanika. Jak odbiore Gala no i beda odpowiednie warunki na drodze zrobie pomiar.
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
KamilR10 
Mitsumaniak


Auto: Galant Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 791
Skąd: Okolice Międzyrzecza
Wysłany: 19-02-2012, 13:51   

http://www.youtube.com/wa...16&feature=plcp

Stary filmik mojego 2.0 :wink: Wątpię żeby diesel miał jakieś szanse :P
_________________
Mitsubishi Galant GLS 2.0 97r - Sprzedany
Mitsubishi Galant Avance 2.5 V6 03r - Jest
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60097
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 20-02-2012, 21:24   

KamilR10, Zgadza się tak właśnie idzie te autko.
Dread87, Moc to moc tego nie oszukasz. Ty masz większy moment obrotowy ale przy niższych obrotach. Skrzynia biegów i tak musi je zmienić więc na koła i tak jest inny moment.
Kwestia tego uczucia "ciągu" to tylko ukształtowanie krzywej momentu obrotowego.

P.S. Co do krótszego drążka to jakby go niżej złapać to wcale źle się biegów nie zmienia. Już o tym kiedyś myślałem ale nie chciałem go niszczyć i obcinać.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
nevercry 
Forumowicz


Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 66
Skąd: Czarna Białostocka
Wysłany: 23-02-2012, 16:17   

Witam... Skróciłem dzisiaj drążek zmiany biegów praktycznie do minimum. Tyle ile się dało. Gałka wystaje może z max 1,5cm ponad poziom deski. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, tak jak by wyłapywały się same. Nie trzeba odrywać łokcia od podłokietnika bo wystarczy zakres ruchu nadgarstka do wrzucenia każdego biegu. A i pozycja samej ręki na podłokietniku jest jak dla mnie wygodniejsza. Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. Nie przeczy to fizyce tak jak ktoś pisał to wcześniej bo po prostu lewarek precyzyjniej wyłapuje wodziki. Wygląda lepiej, pracuje lepiej więc jak dla mnie same plusy. Polecam każdemu taki zabieg...
_________________

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-02-2012, 16:29   

nevercry napisał/a:
Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie,

A nie mówiłem... szybsza zmiana biegów same plusy :D
Kto jeszcze zaprzeczy temu ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 23-02-2012, 16:32   

nevercry napisał/a:
Witam... Skróciłem dzisiaj drążek zmiany biegów praktycznie do minimum. Tyle ile się dało. Gałka wystaje może z max 1,5cm ponad poziom deski. Muszę przyznać, że różnica jest kolosalna na plus. Biegi wchodzą idealnie, tak jak by wyłapywały się same. Nie trzeba odrywać łokcia od podłokietnika bo wystarczy zakres ruchu nadgarstka do wrzucenia każdego biegu. A i pozycja samej ręki na podłokietniku jest jak dla mnie wygodniejsza. Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej. Nie przeczy to fizyce tak jak ktoś pisał to wcześniej bo po prostu lewarek precyzyjniej wyłapuje wodziki. Wygląda lepiej, pracuje lepiej więc jak dla mnie same plusy. Polecam każdemu taki zabieg...

Wrzuć foto :)
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 23-02-2012, 17:22   

nevercry napisał/a:
Mimo tego, że dźwignia jest krótsza to siły trzeba mniej.
że co?
nevercry napisał/a:
Nie przeczy to fizyce
przeczy, moment po górnej stronie przegubu lewarka musi być conajmniej równy momentowi w dolnej części. Moment w dolnej cześci się nie zmienia. Moment to siła razy ramię, więc skracając ramie automatycznie musisz przyłożyć większą siłę, tyle wykładu z fizyki.
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.