Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszystko o TD
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 20-02-2012, 21:00   

Dread87 napisał/a:
Zwrotnice, piasty, bez tarcz bedzie kosztowalo mnie okolo 200zl plus koszt przesylki, wszystko podchodzi P&P, ABS i wszystko dziala jak nalezy, reczny tez;

Trzeba by było założyć nowy wątek odnośnie zmiany bębnów na tarcze , zdjęcia filmiki itd itp dla potomnych kto by chciał zmienić
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-02-2012, 21:21   

Owczar robił takiego SWAP-a i opisał we właściwym wątku, wystarczy poszukać http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45042
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 21-02-2012, 00:01   

andrew84 napisał/a:

Jak synchro 2 jest słabe, to będziesz miał problemy z redukcją w wyższych biegów...

U mnie tak jest...z trójki nie wrzucisz dwójki tylko musisz lewarkiem zamarkować wrzucanie jedynki i dopiero wrzucać dwójke
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 21-02-2012, 06:39   

Kiedys jeszcze dało sie wrzucić drugi bieg przez markowanie ale niestety juz to nic nie daje...
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Cinek082 
Nowy Forumowicz

Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-02-2012, 12:31   

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem gala 2.0 td z 99roku (wcześniej to samo ale 94 ;) )
Też mam problem z synchronizatorami, do pewnego momentu redukowałem tak jak kolega wyżej napisał ale ostatnio zacząłem inaczej, podczas redukcji puszczam sprzęgło dodaje gazu tak pod 2tyś wciskam sprzęgło i wrzucam dwójkę. Wchodzi jak w masło.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-02-2012, 15:16   

U mnie tylko 1 biegu nie mogę wrzucić podczas jazdy pozostałe biegi wchodzą idealnie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
wicek 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 347
Skąd: Sulechów
Wysłany: 21-02-2012, 15:22   

Dziwne ja myślałem ze to jakieś zabezpieczenie ze np, jak stanę to ładnie wchodzi jedynka jak w masełko później dwa-trzy i chcę na 2 to muszę zwolnic do jakiejś tam prędkości i wtedy tez wchodzi... Czyli to jest problem?
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-02-2012, 15:35   

wicek napisał/a:
Dziwne ja myślałem ze to jakieś zabezpieczenie ze np, jak stanę to ładnie wchodzi jedynka jak w masełko później dwa-trzy i chcę na 2 to muszę zwolnic do jakiejś tam prędkości i wtedy tez wchodzi... Czyli to jest problem?

Często redukując nawet przy prędkości około 50 km/h 2- bieg wchodzi bez problemu
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
wicek 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 347
Skąd: Sulechów
Wysłany: 21-02-2012, 15:38   

Zaraz jadę w mala trasę to przetestuje jeszcze raz.

Wiedz tak, jednak z 3 na 2 wrzucę ale idealnie nie wchodzi w skali do 10 daje slabe7 opór czuć, ale jedynkę mogę tylko gdy się zatrzymam albo jak jadę około 3km/h
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 21-02-2012, 17:43   

U mnie idealnie idzie 1-2-3-4-5 gorzej w dol 5-4-3 -idealnie -2-1 - niemozliwe dopoki nie zatrzymam samchodu, ewentualnie jadac 10km/h

[ Dodano: 21-02-2012, 19:56 ]
Potwierdzam, ze po zdjeciu uszczelki z korka chlodnicy plynu nie ubywa!:) przejechalem dzis 200km i nawet milimetr nie opadl poziom plynu!!
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-02-2012, 21:33   

Dread87 napisał/a:
Potwierdzam, ze po zdjeciu uszczelki z korka chlodnicy plynu nie ubywa!:) przejechalem dzis 200km i nawet milimetr nie opadl poziom plynu!!

A zatem jeden problem rozwiązany
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 21-02-2012, 21:36   

Bo wszyscy mamy problem z nieotwierającym się zaworkiem w korku. A przecież chłodnica nie wytrzyma aż takiego ciśnienia i zacznie być nieszczelna. Jest nawet temat o tym i to nie tylko dotyczy TD.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 21-02-2012, 22:16   

Na jakim oleju jeżdzicie silnikowy ,przekładniowy ?
U mnie silnikowy Motul 6100 10/40
Przkładniowy texaco mtf 94 i po zalaniu tego oleju skrzynia lepiej chodzi nawet w duże mrozy nie było problemu z wrzuceniem biegu i zmianą
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 22-02-2012, 09:08   

milo napisał/a:
Na jakim oleju jeżdzicie silnikowy ,przekładniowy ?

Ja silnikowy: Mobil Diesel 10W40. W skrzyni mam Texaco.
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 22-02-2012, 20:51   

Mobil 1 Diesel 2000 10W40, skrzynia rowniez Texaco;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.