 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
wyskoie obroty, poluzowana klema aku, brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-02-2012, 20:57 wyskoie obroty, poluzowana klema aku, brak mocy
|
|
|
Witam
problem pojawił się nagle: brak zapłonu, po dokręceniu klemy odpala, CE gaśnie i dalej problem: obroty spadają do minimum, prawie gaśnie, po chwili CE pulsuje i wchodzi na 2000 obrotów i nie spada.
w czasie jazdy po dodawaniu gazu nie zbiera się, obroty cały czas ok 2000-2500
czy powodem mogła być poluzowana klema, która wywołała błąd komputera?
proszę o rady, bo znalazłem róóóżne rzeczy na forum: przepustnica, filtry paliwa, syf w baku, niskie ciśnienie na pompie WC etc,
nie jestem mechanikiem a nie chcę żeby mnie skroili w warsztacie za samo postawienie diagnozy:)
potrzebne podpięcie do kompa?
dzięki i pzdr |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 21-02-2012, 21:01
|
|
|
Podpiąc pod kompa, najprawdopodobniej wyjdzie błąd przepustnicy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-02-2012, 23:16
|
|
|
czy ten sposób będzie ok?
Adaptacja (Nauka obrotów GDI)
1) Uruchom silnik, pozwól nagrzać sie silnikowi aż temperatura w chłodziwa osiągnie temperaturę 85
Kiedy temperatura osiągnie 85 lub więcej przełącz stacyjkę w pozycje ON
2) Przełącz stacyjkę w pozycje OFF by zatrzymać silnik
3) Po 10 lub więcej sekundach uruchom ponownie silnik
4) Pozostaw uruchomiony silnik na 10 minut spełniając poniższe warunki
-skrzynia biegów: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja lub nagrzewnica: Wyłączona
-Temperatura chłodziwa: 83 lub więcej
5) Zatrzymaj Silnik
6) Uruchom ponownie silnik na 10 minut spełniając poniższe warunki
-skrzynia biegów: Neutralny (P dla skrzyni automatycznej)
-Klimatyzacja: Włączona (temperatura ustawiona na maksymalne chłodzenie, dmuchawy na najwyższą prędkość
i okna maksymalnie otwarte)
-Temperatura chłodziwa: 83 lub więcej
7) Powtórz kroki (5) i (6)
Uwaga:
1) Kiedy temperatura na zewnątrz jest 20 lub więcej i gdy klimatyzacja chodziła cały czas można pominąć krok (7)
2) Podczas operacji "nauki" silnika w krokach (4) i (6), kiedy praca silnika przełączy sie z ubogiej do
*stoichiometric*, silnik może sie samoistnie zatrzymać. W tym wypadku wyczyść przepustnice i powtórz
krok (1) i każdy następny |
|
|
|
 |
przemekx303
Mitsumaniak

Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 21 Lip 2009 Posty: 349 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 21-02-2012, 23:42
|
|
|
jeszcze punkt 2,5 - odłącz klemę - ,odczekaj chwilę i z powrotem podłącz
Spróbuj wcześniej wymrugać bład , może się uda. |
_________________
 |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
redaxe00
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.8 gdi 125km '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Gru 2011 Posty: 44 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-02-2012, 21:04
|
|
|
rano po odpaleniu , ku mojemu zaskoczeniu silnik pracował normalnie, żadnej kontrolki CE, power jak ma być taki jest na każdym biegu, żadnych wysokich obrotów ani spadku mocy.
Jedynie średnie spalanie, chyba po restarcie kompa, wskoczyło na "naście" ale w czasie jazdy systematycznie spada.
jednak jak tylko będę miał możliwość podpinam się pod kompa. |
|
|
|
 |
|
|