Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Problem z zapłonem przy odwilży
Autor Wiadomość
archi_voo 
Mitsumaniak
electropope


Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-12-2011, 13:14   [CB4 1.6] Problem z zapłonem przy odwilży

Mam dziwny problem z silnikiem 4G92. Otóż przy odwilży rano mam wrażenie, że nie pali na jeden cylinder. Problem ustaje po ok 5-10 minutach pracy silnika. jak jest mróz jest ok jak ciepło też ok. Problem pojawia się dopiero przy odwilży i jak jest bardzo wilgotno oraz tylko jak postoi np po nocy. Przewody wydają się być ok, świece też, filtry wymienione. Jakieś pomysły?
_________________
 
 
idas 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 1716
Skąd: Wrocław/Rawicz
Wysłany: 28-12-2011, 13:23   

Kopułka - sprawdź stan uszczelki. To że przewody wyglądają na ok też nie oznacza iż są ok. Sprawdź czy nie świecą (zraszasz wodą, dodajesz gazu na przepustnicy i sprawdzasz czy iskry przeskakują-lepiej widać w ciemności).
_________________
Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 
 
 
archi_voo 
Mitsumaniak
electropope


Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-12-2011, 14:09   

że są ok stwierdzam po dawaniu iskry dodam że problem jest wg mnie mniej odczuwalny w zakresie obrotów 2 - 3 tys. poniżej masakra powyżej też

[ Dodano: 29-12-2011, 07:42 ]
dziś w nocy nie padało i rano było ok ;)
_________________
 
 
Radeon 
Forumowicz
Radeon


Auto: Lancer 4g92, Galloper 2,5 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 119
Skąd: dolny śląsk
Wysłany: 03-01-2012, 17:38   

Też tak miałem, wyczyść styki i palec w kopółce drobnym papierkiem śćiernym.
_________________
Biorę udział w akcji: "Nie piszę poprawnie, ale sam reperuję swoje auto"
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-01-2012, 23:53   

Ja jestem za wersją idasa, proponuję wieczorem macha w górę, odpalić silnik, płyn do mycia szyb w dłoń i spryskać przewody oraz kopułkę. Myślę, że winowajca się zdradzi :)
 
 
 
archi_voo 
Mitsumaniak
electropope


Auto: CB4W 1996, CB4W 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 108
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-03-2012, 06:49   

Zakupiłem przewody NGK -> jestem lżejszy o 250,- ale szczęśliwszy gdyż po odwilży problem już się nie pojawił ;) Powodem były przewody - dziękuję i pozdrawiam
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.