Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G] Im więcej dam gazu, tym bardziej go dusi
Autor Wiadomość
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 24-12-2006, 13:26   [1G] Im więcej dam gazu, tym bardziej go dusi

Witam. Jestem niedługim posiadaczem (czerwiec) 1G, a od kilku miesięcy mój eklips zachowuje się identycznie jak mojego znajomego od około dwóch lat.

Wywnioskowałem iż stary japoniec po prostu ma taką manierę: nierozgrzany (przez pierwsze 15minut jazdy) potrafi się wlec na 1ce i 2ce pozostając ostatni na światłach - 'zaskakuje' dopiero przy 4000 obrotów, ale z tym też różnie :shock: Za zmianę muli i przyspiesza.
Nie wiadomo za którym razem dobrze ruszy, a którym razem walnie focha i się wlecze.

Momentem kulminacyjnym jego focha była taka sytuacja, iż wlokł się tak przez miasto przez całe 2 dni, nawet na 3cim biegu :shock: Trzeciego dnia pojechałem wywalić katalizator (metoda prób i błędów) i akurat tego dnia jechał bez gadania, jakby się przestraszył że coś mu mechanik ma zrobić. Wyjęcie katalizatora odpada - bo powinien zachowywać się tak cały czas.

Czy to maniera nierozgrzanego kilunastoletniego Eklipsa?
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-06-2007, 23:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 25-12-2006, 23:21   

Masz jakieś problemy z wolnymi obrotami? Błędy z ECU odczytane?
I czegoś nie rozumiem: auto ma problem z wkręcaniem się na obroty czy też wkręca się ładnie, ale ledwo co jedzie?
Tak czy siak "na dzieńdobry" do sprawdzenia filtr paliwa, powietrza oraz drożność układu paliwowego (w tym wtryskiwaczy).
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
McDoune 
Mitsumaniak
Czarny Mesjasz :)


Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 2921
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-12-2006, 02:48   

u mnie podobnym objawą zaradziła wymiana świec i przewodów (końcówki były prawie całe wykruszone), może i Tobie pomoże.
_________________
:king: Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:

:king: Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków :king:
 
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-2006, 00:48   

Problem jest z wkręcaniem się na obroty, jak zdejmę lekko nogę z gazu, to jedzie lekko lepiej i takie powooolne zwiększanie gazu jest skuteczniejsze od wciśnięcia gazu w podłogę.
Przewody wymieniane po zakupie, ale sprawdzę u mechanika czy na pewno oba filtry były wymieniane.
Dzięki wam za odp, w najbliższym czasie wybiorę się do mechanika.
 
 
Sauron
[Usunięty]

Wysłany: 01-01-2007, 12:35   

Przyjacielu miałem identyczne objawy i dopiero podłączenie do MMCd pokazało ,że problem tkwi w zapłonie.Był za wczesny i kiedy tylko docisnąłem pedał gazu to pojawiały sie knocki i momentalnie ecu jeszcze bardziej cofało zapłon.Kolega Krzyżak sprawdził i naprawił.Fakt że u mnie musieliśmy robić rozrząd ale to była wina złego montażu poprzedniego własciciela.Podłącz sie u kogoś pod loggera i prześledź jak pracuje przyspieszenie zapłonu i czujnik spalania stukowego.Moje auto potrafiło całkiem nieźle jechać a miało w szczytowych momentach wyprzedzenie ~12 stopni a powinno dochodzic w peaku do ~45.

Pozdrawiam
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 02-01-2007, 17:25   

Dzięki przyjacielu za odpowiedź, cieszę się że jest to uleczalna choroba. Pojutrze zawożę mojego eklipsa do lekarza od japońców i na zapas wydrukuję sobie twoją wypowiedź :) żeby od razu wiedzieli od czego zacząć.

Pozdrawiam
Twig
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 02-01-2007, 19:22   

Ja bym powiedział że wtryski leją- a nie rozpylająi z tego powodu przy mocnym wciśnięciu gazu się dusi i nie wchodzi na obroty o ile -(ciśnienie na listwie jest w normie).badż nieszczelność w dolocie- przepływka. :roll:
 
 
 
 
Twig
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2007, 10:23   

Pojechałem do człowieka specjalizującego się w japońcach i (wybaczcie brak odpowiedniej terminologii) po podłączeniu do jakiegoś kalkulatora nie było błędów, wszystkie parametry mieściły się w normach. Zmiana kąta zapłonu o jakieś 5-7 stopni zmieniła mojego wleczącego się marundego eklipsa w zupełnie inną historię - nie dość że na zimno rusza bez gadania, to nawet brzmi ładniej i ogólnie odczuwam lekko więcej mocy.

Dzięki wszystkim za sugestie, a w szczególności pozdro dla Saurona.
Twig
 
 
Sauron
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2007, 13:04   

Warto by teraz prześledzić czy nie pojawiają sie knocki.Bo jeśli masz ustawiony zbyt wczesny zapłon to możesz miec spalanie stukowe.Właśnie dlatego napaliłem sie na podpatrzony u Krzyżaka MMCd i teraz mam go zainstalowanego na stałe w aucie...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.