 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G] Im więcej dam gazu, tym bardziej go dusi |
Autor |
Wiadomość |
Twig [Usunięty]
|
Wysłany: 24-12-2006, 13:26 [1G] Im więcej dam gazu, tym bardziej go dusi
|
|
|
Witam. Jestem niedługim posiadaczem (czerwiec) 1G, a od kilku miesięcy mój eklips zachowuje się identycznie jak mojego znajomego od około dwóch lat.
Wywnioskowałem iż stary japoniec po prostu ma taką manierę: nierozgrzany (przez pierwsze 15minut jazdy) potrafi się wlec na 1ce i 2ce pozostając ostatni na światłach - 'zaskakuje' dopiero przy 4000 obrotów, ale z tym też różnie Za zmianę muli i przyspiesza.
Nie wiadomo za którym razem dobrze ruszy, a którym razem walnie focha i się wlecze.
Momentem kulminacyjnym jego focha była taka sytuacja, iż wlokł się tak przez miasto przez całe 2 dni, nawet na 3cim biegu Trzeciego dnia pojechałem wywalić katalizator (metoda prób i błędów) i akurat tego dnia jechał bez gadania, jakby się przestraszył że coś mu mechanik ma zrobić. Wyjęcie katalizatora odpada - bo powinien zachowywać się tak cały czas.
Czy to maniera nierozgrzanego kilunastoletniego Eklipsa? |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 01-06-2007, 23:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 25-12-2006, 23:21
|
|
|
Masz jakieś problemy z wolnymi obrotami? Błędy z ECU odczytane?
I czegoś nie rozumiem: auto ma problem z wkręcaniem się na obroty czy też wkręca się ładnie, ale ledwo co jedzie?
Tak czy siak "na dzieńdobry" do sprawdzenia filtr paliwa, powietrza oraz drożność układu paliwowego (w tym wtryskiwaczy). |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-12-2006, 02:48
|
|
|
u mnie podobnym objawą zaradziła wymiana świec i przewodów (końcówki były prawie całe wykruszone), może i Tobie pomoże. |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
Twig [Usunięty]
|
Wysłany: 27-12-2006, 00:48
|
|
|
Problem jest z wkręcaniem się na obroty, jak zdejmę lekko nogę z gazu, to jedzie lekko lepiej i takie powooolne zwiększanie gazu jest skuteczniejsze od wciśnięcia gazu w podłogę.
Przewody wymieniane po zakupie, ale sprawdzę u mechanika czy na pewno oba filtry były wymieniane.
Dzięki wam za odp, w najbliższym czasie wybiorę się do mechanika. |
|
|
|
 |
Sauron [Usunięty]
|
Wysłany: 01-01-2007, 12:35
|
|
|
Przyjacielu miałem identyczne objawy i dopiero podłączenie do MMCd pokazało ,że problem tkwi w zapłonie.Był za wczesny i kiedy tylko docisnąłem pedał gazu to pojawiały sie knocki i momentalnie ecu jeszcze bardziej cofało zapłon.Kolega Krzyżak sprawdził i naprawił.Fakt że u mnie musieliśmy robić rozrząd ale to była wina złego montażu poprzedniego własciciela.Podłącz sie u kogoś pod loggera i prześledź jak pracuje przyspieszenie zapłonu i czujnik spalania stukowego.Moje auto potrafiło całkiem nieźle jechać a miało w szczytowych momentach wyprzedzenie ~12 stopni a powinno dochodzic w peaku do ~45.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Twig [Usunięty]
|
Wysłany: 02-01-2007, 17:25
|
|
|
Dzięki przyjacielu za odpowiedź, cieszę się że jest to uleczalna choroba. Pojutrze zawożę mojego eklipsa do lekarza od japońców i na zapas wydrukuję sobie twoją wypowiedź żeby od razu wiedzieli od czego zacząć.
Pozdrawiam
Twig |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 02-01-2007, 19:22
|
|
|
Ja bym powiedział że wtryski leją- a nie rozpylająi z tego powodu przy mocnym wciśnięciu gazu się dusi i nie wchodzi na obroty o ile -(ciśnienie na listwie jest w normie).badż nieszczelność w dolocie- przepływka. |
|
|
|
 |
Twig [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2007, 10:23
|
|
|
Pojechałem do człowieka specjalizującego się w japońcach i (wybaczcie brak odpowiedniej terminologii) po podłączeniu do jakiegoś kalkulatora nie było błędów, wszystkie parametry mieściły się w normach. Zmiana kąta zapłonu o jakieś 5-7 stopni zmieniła mojego wleczącego się marundego eklipsa w zupełnie inną historię - nie dość że na zimno rusza bez gadania, to nawet brzmi ładniej i ogólnie odczuwam lekko więcej mocy.
Dzięki wszystkim za sugestie, a w szczególności pozdro dla Saurona.
Twig |
|
|
|
 |
Sauron [Usunięty]
|
Wysłany: 09-01-2007, 13:04
|
|
|
Warto by teraz prześledzić czy nie pojawiają sie knocki.Bo jeśli masz ustawiony zbyt wczesny zapłon to możesz miec spalanie stukowe.Właśnie dlatego napaliłem sie na podpatrzony u Krzyżaka MMCd i teraz mam go zainstalowanego na stałe w aucie... |
|
|
|
 |
|
|