Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Turbinka w 2.0TD
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-01-2009, 20:26   

No nie wiem czy jest ktoś z Twoich okolic kto posiada tego diesla ;) Ale może spotkamy się na ogólnopolskim zlocie. Co prawda jeszcze sporo czasu.. ale też chętnie bym się przejechał takim galem :] Turbinkę znajdziesz z tyłu silnika przy kolektorze wydechowym, dochodzą do niej takie grube, gumowe przewody powietrza.
 
 
rick 
Mitsumaniak


Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 227
Skąd: Chełm
Wysłany: 07-01-2009, 20:34   

to, że zlot odbedzie się nie tak prędko to dla mnie może i lepiej, dopiero tydzien temu kupiłem gala i wiadomo jak to po kupnie trzeba sporo rzeczy poprawić.
_________________

 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 07-01-2009, 20:37   

Owczar, obrotomierz mi pokazuje cos koło 900 a u was??
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-01-2009, 20:38   

U mnie jest 800.

Rick masz jeszcze sporo czasu ;)
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 07-01-2009, 20:41   

a czym regulować obroty??? Czy sama pompa reguluje?
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 07-01-2009, 20:47   

Nie wiem jak w to ingerować, ale z tego co wiem, biegiem jałowym steruje ECU.
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 07-01-2009, 20:53   

Czyli nie ma co kombinować tylko lać i jeździć
:)

[ Dodano: 21-02-2009, 10:08 ]
Odgrzebie troszke temat poniewaz znalazłem na alledrogo taki zestaw do turbinki
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=549472106
Jak myslicie bedzie dobre facet napisał ze jesli kod silnika to 4d68 to bedzie ok
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-01-2010, 09:56   [EA6A/W 2.0TD] turbina umarla?

odpala perfekcyjnie (nawet przy -27), na biegu jalowym wszystko ok, po ruszeniu i przejechaniu ok. 50m traci sily, zapala sie kontrolka oleju (olej/filtr zmieniane w wakacje 2009). nasluchujac silnik wszystko bangla do 3000obr./min, pozniej przygasa. przy recznym dodawaniu gazu pod maska z turbiny wydobyl sie metaliczny dzwiek jakby spuszczania duzej ilosci powietrza i jakby maly trzask w chodnicy intercoolera.

czy to juz ostateczny objaw smierci turbiny? czy ktos z forumwiczow regenerowal turbinke w galu?
_________________
do or do not, there's no try
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-01-2010, 11:09   

kungfumiszcz, niestety sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.

Może się przyda:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=47088
 
 
kungfumiszcz 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2000 ST.W GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 120
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 26-01-2010, 12:11   

dzieki za odpowiedz. tak, jak myslalem wszystko wskazuje na turbinke. nie jestem mechanikiem, wczesniej jezdzilem maluchem 8)
_________________
do or do not, there's no try
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-03-2012, 15:29   

Czy demontaż turbiny to bardzo trudna sprawa? Macie jakieś wskazówki, bo patrzę w manual i dużo nie rozumiem :) muszę wyciągnąć turbinę i oddać do regeneracji, więc potrzebuję pomocy żeby wiedzieć jak się za to zabrać.
pozdro
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 08-03-2012, 16:31   

Jesli chcesz podam Ci nr do mojego mechanika-kuzyna on zdejmowal u mnie turbine, wiec na pewno Ci doradzi. Wiem tylko ze dostep do niej nie jest tragiczny;) a co wlasciwie dzieje sie z Twoja turbina?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-03-2012, 18:41   

padła i po drodze prawie mi zatarła silnik... dlatego muszę ją oddać do naprawy. Teraz gal kopci na niebiesko i skaczą mu obroty, więc chwilowo go nie odpalam nawet
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 08-03-2012, 21:25   

wilk88 napisał/a:
Czy demontaż turbiny to bardzo trudna sprawa? Macie jakieś wskazówki, bo patrzę w manual i dużo nie rozumiem

Jak z gorącą stroną turbiny demontaż to jest więcej roboty , ale jak tylko część tłocząca to szybko się demontuje przeprowadzałem taki zabieg -regeneracja masz pytania pisz pw gdzieś miałem schematy turbiny
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-03-2012, 22:57   

wilk88 napisał/a:
padła i po drodze prawie mi zatarła silnik... dlatego muszę ją oddać do naprawy. Teraz gal kopci na niebiesko i skaczą mu obroty, więc chwilowo go nie odpalam nawet


Tak jak się obawiałem... :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.