Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo
Autor Wiadomość
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2012, 20:08   Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo

No więc siedzę i poraz kolejny zakładam nowy temat.
Tym razem jednak to jest model o którym marzyłem od bardzo dawna :D
Przedstawiam Wam jeden z najwyższych modeli Galanta, car of the year 1988 :D
Zakupiony jako Dynamic 4, teraz prawie pełnoprawny VR4.
4WD, 4WS i do tego turbo :D

Na razie jak wspomniałem wyżej zrobiłem z niego VR4 (będę go tak nazywać, mimo, że brakuje mu napędów z wiskozami :P jak ktoś się będzie upierał przy swoim albo domagał się wyjaśnienia to dla poprawy humoru).
Na razie jestem mega zadowolony :) Napęd działa jak się należy, turbo pompi nieźle, komp evo8 spisuje się dobrze :)

W planach bardziej męskie turbo - evo2 czyli td05-16g, (na razie jest T-25 garreta), w końcu większe hamulce i odetkanie wydechu:)
Na razie tyle :P Jakby co to pytać :)



_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 10-03-2012, 20:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-03-2012, 20:32   

G I T i tyle :) mam nadzieje że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę ;)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 10-03-2012, 20:37   

Maretzky85, wkońcu się przesiadłeś na porządnego Gala :!: przy takim to można dłubać z uśmiechem na twarzy :)
_________________
CA0
Galant II
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-03-2012, 20:55   

gratulacje, bo autko swietne. :wink: To jakiego Marku ty kompa masz w koncu wydawało mi sie ze z EVO V , jakis tak flash :wink:

Jak mozna spytac ile wazy taka gablota ???
Co do VR4 to jeszcze z lekka wyglad sie rózni , ale ogólnie dla mnie jest jak marzeniem w idealnym kolorze...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 10-03-2012, 21:06   

Miałem evo V, teraz mam EVO VIII.
W/g dowodu 1315 kg.
A różniły się troszkę przednim zderzakiem, ale niewiele :P
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
koszmarek 
pure energy :-)
ciotka koszmarek


Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 05 Kwi 2008
Posty: 4805
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-03-2012, 21:09   

Wszyc napisał/a:
że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę ;)


w lipcu :)
_________________
Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem :D
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2012, 21:16   

więcej zdjęć!! porządną sesje mu musicie zrobić !

a tak to gratki :D kolorek jedyny słuszny :)
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-03-2012, 21:40   

Ja też bym chciał TURBO :cry:
Galant świetny, z podniesioną mocą musi się jeździć bajecznie.
Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe?
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-03-2012, 21:41   

I jeszcze jedno... UMYJCIE GO :mrgreen:
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-03-2012, 21:55   

xcracing napisał/a:
Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe?

Takie jak Ty w koncu macie ta ubozsza wersje Dynamic-4 pierwotnie bo u Marka przechodzi przemiane w VR4... Tak wogóle Marku moze by sie znalazły dwutłoczkowe takie jak chyba w VR-4 czy tym bogatszym dynamicu były (z eclipse gsx oczywiscie). :wink:
Co do róznic to jeszcze emblematy, podobnie jak u mnie w eclipse, takze przecie miałem pierwotnie wersje AWD NA. Z tym ze u mnie w tym momencie jedynie mostu z LSD brakuje (ale mam i czeka na montarz) i emblematu z tyłu.
Jak dla mnie buda w która seryjnie włozyli NA moze byc nawet atutem, bezwypadkowa , zawieszenie w idealnym stanie, nie wytłuczone. Tak przynajmniej u mnie jest...
No i 16-ka musi byc jak nic... Wtedy bedzie moim zdaniem VR4, takim 100%, Acha no własnie jaka do VR4 wsadzali turbine ??? :wink: Cos pokroju 16-ki (o ile nie sama) ???
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-03-2012, 22:08   

No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe :D
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
mystek 
Mitsumaniak

Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1933
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-03-2012, 22:09   

Mógłbyś napisać jakieś dane katalogowe tego modelu dla laików takich jak ja? :) super wyglądają te galanty! Sedany są świetne! Graty rarytasa, niewątpliwego :)
_________________
Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
 
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 10-03-2012, 22:25   

Maretzky85, gratki. Zacny model :wink:
Na zlocie opij.. ... obejrzymy :P
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 10-03-2012, 23:55   

xcracing napisał/a:
No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe :D

ale to fabryka dała czy Serek (czy tez moze Ty sam) ?????
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 11-03-2012, 07:24   

xcracing, to dołóż sobie turbo :P
Co do mycia, to był myty, tylko zdjęć nie miał. Przedni zderzak był walnięty z noskiem i reflektorem troszkę wejszłym do środka :P Ale lampa wyprostowana, zderzak i nosek się prostują picują i malują, więc jak już będę miał to zrobimy sesję i powrzucam :)
Zaciski jednotłoczkowe niestety :(
rosomak1983, jakby się znalazły to może jakoś byśmy się dogadali :)
Co do seryjnej turbiny w VR4 to było TD05 ale chyba 14stka a nie 16stka :P

Co do budy, to niekoniecznie bezwypadkowa. Nic nie widać, ale kilka rzeczy musiałem już zrobić żeby mi woda do środka nie wlatywała :P

A co do wymiany napędu, to wał muszę naprawić, bo stuka :P A jeśli chodzi o wymianę skrzyni, transferu i dyfra, to jedeny problem jest z tylnym dyfrem... Potrzebuję takiedo z LSD i miejscem na pompę 4WS :P

Spoecyfikacje?
http://www.youtube.com/watch?v=UE4GQfJL4Ck
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Specyfikacje na wiki:
http://en.wikipedia.org/w..._specifications
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.