Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-03-2012, 20:08 Mitsubishi Galant E39A VR4 2.0 16V Turbo
|
|
|
No więc siedzę i poraz kolejny zakładam nowy temat.
Tym razem jednak to jest model o którym marzyłem od bardzo dawna
Przedstawiam Wam jeden z najwyższych modeli Galanta, car of the year 1988
Zakupiony jako Dynamic 4, teraz prawie pełnoprawny VR4.
4WD, 4WS i do tego turbo
Na razie jak wspomniałem wyżej zrobiłem z niego VR4 (będę go tak nazywać, mimo, że brakuje mu napędów z wiskozami jak ktoś się będzie upierał przy swoim albo domagał się wyjaśnienia to dla poprawy humoru).
Na razie jestem mega zadowolony Napęd działa jak się należy, turbo pompi nieźle, komp evo8 spisuje się dobrze
W planach bardziej męskie turbo - evo2 czyli td05-16g, (na razie jest T-25 garreta), w końcu większe hamulce i odetkanie wydechu:)
Na razie tyle Jakby co to pytać
 |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
Ostatnio zmieniony przez Maretzky85 10-03-2012, 20:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-03-2012, 20:32
|
|
|
G I T i tyle mam nadzieje że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 10-03-2012, 20:37
|
|
|
Maretzky85, wkońcu się przesiadłeś na porządnego Gala przy takim to można dłubać z uśmiechem na twarzy |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-03-2012, 20:55
|
|
|
gratulacje, bo autko swietne. To jakiego Marku ty kompa masz w koncu wydawało mi sie ze z EVO V , jakis tak flash
Jak mozna spytac ile wazy taka gablota ???
Co do VR4 to jeszcze z lekka wyglad sie rózni , ale ogólnie dla mnie jest jak marzeniem w idealnym kolorze... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 10-03-2012, 21:06
|
|
|
Miałem evo V, teraz mam EVO VIII.
W/g dowodu 1315 kg.
A różniły się troszkę przednim zderzakiem, ale niewiele |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
koszmarek
pure energy :-) ciotka koszmarek

Auto: Focus MK1
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 05 Kwi 2008 Posty: 4805 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-03-2012, 21:09
|
|
|
Wszyc napisał/a: | że już przez zlotem przed premierowo go zobaczę |
w lipcu |
_________________ Jestem absolutnie bardzo rozgadanym i wszędobylskim stworzeniem |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 10-03-2012, 21:16
|
|
|
więcej zdjęć!! porządną sesje mu musicie zrobić !
a tak to gratki kolorek jedyny słuszny |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-03-2012, 21:40
|
|
|
Ja też bym chciał TURBO
Galant świetny, z podniesioną mocą musi się jeździć bajecznie.
Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe? |
_________________ Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==
==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-03-2012, 21:55
|
|
|
xcracing napisał/a: | Jakie masz zaciski z przodu jedno czy dwutłoczkowe? |
Takie jak Ty w koncu macie ta ubozsza wersje Dynamic-4 pierwotnie bo u Marka przechodzi przemiane w VR4... Tak wogóle Marku moze by sie znalazły dwutłoczkowe takie jak chyba w VR-4 czy tym bogatszym dynamicu były (z eclipse gsx oczywiscie).
Co do róznic to jeszcze emblematy, podobnie jak u mnie w eclipse, takze przecie miałem pierwotnie wersje AWD NA. Z tym ze u mnie w tym momencie jedynie mostu z LSD brakuje (ale mam i czeka na montarz) i emblematu z tyłu.
Jak dla mnie buda w która seryjnie włozyli NA moze byc nawet atutem, bezwypadkowa , zawieszenie w idealnym stanie, nie wytłuczone. Tak przynajmniej u mnie jest...
No i 16-ka musi byc jak nic... Wtedy bedzie moim zdaniem VR4, takim 100%, Acha no własnie jaka do VR4 wsadzali turbine ??? Cos pokroju 16-ki (o ile nie sama) ??? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
xcracing
Mitsumaniak Fan starszych Mitsu

Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 16 Wrz 2006 Posty: 417 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
mystek
Mitsumaniak
Auto: Lancer Sportback 2014
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 1933 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-03-2012, 22:09
|
|
|
Mógłbyś napisać jakieś dane katalogowe tego modelu dla laików takich jak ja? super wyglądają te galanty! Sedany są świetne! Graty rarytasa, niewątpliwego |
_________________ Mitsubishi Colt CJ4A 01.2010 - 01.2012
Mitsubishi Mirage Turbo 02.2012 - 10.2013
Rover 216 Tomcat 02.2014 - 09.2014
Volvo V40 T4 08.2014 - 01.2019
Toyota MR2 SW20 04.2017- ...
Mitsubishi Lancer Sportback 11.2018 - ...
|
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 10-03-2012, 22:25
|
|
|
Maretzky85, gratki. Zacny model
Na zlocie opij.. ... obejrzymy |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 10-03-2012, 23:55
|
|
|
xcracing napisał/a: | No przepraszam, ja mam dwutłoczkowe |
ale to fabryka dała czy Serek (czy tez moze Ty sam) ????? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 11-03-2012, 07:24
|
|
|
xcracing, to dołóż sobie turbo
Co do mycia, to był myty, tylko zdjęć nie miał. Przedni zderzak był walnięty z noskiem i reflektorem troszkę wejszłym do środka Ale lampa wyprostowana, zderzak i nosek się prostują picują i malują, więc jak już będę miał to zrobimy sesję i powrzucam
Zaciski jednotłoczkowe niestety
rosomak1983, jakby się znalazły to może jakoś byśmy się dogadali
Co do seryjnej turbiny w VR4 to było TD05 ale chyba 14stka a nie 16stka
Co do budy, to niekoniecznie bezwypadkowa. Nic nie widać, ale kilka rzeczy musiałem już zrobić żeby mi woda do środka nie wlatywała
A co do wymiany napędu, to wał muszę naprawić, bo stuka A jeśli chodzi o wymianę skrzyni, transferu i dyfra, to jedeny problem jest z tylnym dyfrem... Potrzebuję takiedo z LSD i miejscem na pompę 4WS
Spoecyfikacje?
http://www.youtube.com/watch?v=UE4GQfJL4Ck
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Specyfikacje na wiki:
http://en.wikipedia.org/w..._specifications |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|