Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
"zimowe" przewody paliwowe
Autor Wiadomość
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 05-02-2012, 19:17   "zimowe" przewody paliwowe

Zapewne wielu z nas będzie wraz ze zmianą filtra paliwowego myślało o wymianie przewodów paliwowych od baku do filtra--->>> tylko jakie ??? stalowe ??? igelitowe ??? gumowe ??? Dwa ostatnie to w miarę szybko można i na mrozie :rolleyes: poprowadzić tylko czy dawać w jakiejś dodatkowej osłonie np> http://allegro.pl/plecion...2044725665.html lub w http://allegro.pl/rura-ka...2102602884.html ->>> to tylko przykłady. Najlepszy :roll: to stalowy ale jak go układać bez garażu to po pierwsze a po drugie to chyba jakieś specjalne narzędzia są potrzebne do odpowiedniego wyginania,osłona taka jak w/w, była by nieporozumieniem -->>zbierająca się woda przyspieszyła by korozję.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
pawel80 
Forumowicz

Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 144
Skąd: racibórz
Wysłany: 05-02-2012, 21:06   

koledzy na forum radzą miedz w osłonie jak do gazu
a do wyginania myślałem o czymś takim


edyta

ten przewód to taki jak tu http://www.phjacus.pl/Rur...linie-p320.html
ale pewnie da się kupić na metry w każdym warsztacie co gaz zakładają :)
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 11-02-2012, 06:37   

Szczerze Ci powiem, że najłatwiej jest gumowy zbrojony zapodać, ja u siebie taki miałem i zero problemów...ale musi być porządny i odpowiedniej średnicy i gitara
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 11-02-2012, 10:11   

gołąb napisał/a:
gumowy zbrojony zapodać
i tak też zrobiłem. Wąż z oplotem/zbrojeniem średnicy 8mm do gazu,benzyny i oleju napędowego jakiejś niemieckiej firmy ->> dostałem od kolegi co na czasówkach off-road-owych jeździ.
Gumowy najłatwiej jest ułożyć i montaż czasu nie zabiera jak przy metalowych a i w razie draki, przetarcia, łatwiej jest naprawić-->> trzeba mieć tylko kawałek rurki o odpowiedniej średnicy i dobre opaski.
Ważne aby wąż był olejo-odporny.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2012, 10:14   

Witam
Ja do swojego kupiłem komplet miedzianych od poloneza tracka.
dosyć łatwo się wyginają + mają grzybki na końcach co polepsza szczelność
po założeniu opasek ( - jest że są troche dłuższe ) ale ja nie ucinałem aby zostały grzybki
tylko poprowadziłem dłuższą drogą.
Pozdr.
Artur
_________________
Artur
 
 
piotr-stihl 
Forumowicz


Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 125
Skąd: Pabianice
Wysłany: 11-03-2012, 11:49   

dzisiaj akurat mi się przytrafił defekt stalowej rurki paliwowej - na szybko założony odcinek gumowej i dobre zaciski

docelowo obydwa wymienię na gumowe od baku do filtra i będzie spokój
_________________
mitsubishi L 200 [ 1998 r ]

była vitara v6

http://arborysci.net/index.php
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 11-03-2012, 13:19   

U-96 napisał/a:
dosyć łatwo się wyginają + mają grzybki na końcach co polepsza szczelność
moje przetrwały 2 lata. Co do grzybków polepszających szczelność to przy baku jak i przy filtrze trzeba mieć drugą końcówkę "żeńska" Przy baku można to zrobić na stałe ale przy każdej wymianie filtra zarabianie końcówki ??? Przy metalowych jest większe prawdopodobieństwo zagniecenia na np kamieniu (zależy gdzie się jeździ) Gumowa zdecydowanie łatwiej się układa a i naprawa jak by się zerwała jest łatwiejsza (??) wystarczy w środek rurkę i opaski. Tak na dobrą sprawę można też i naprawić stalową tyle że, przy manewrach(stalowa) niechcący możemy naruszyć ją w innym miejscu.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-03-2012, 14:42   

dajesz miedziane przewody w osłonie z plastiku jak do gazu w miejsce starych i nic się nie zagniecie-to wieczyste rozwiązanie
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2012, 15:49   

jawaldek napisał/a:
U-96 napisał/a:
dosyć łatwo się wyginają + mają grzybki na końcach co polepsza szczelność
moje przetrwały 2 lata. Co do grzybków polepszających szczelność to przy baku jak i przy filtrze trzeba mieć drugą końcówkę "żeńska" Przy baku można to zrobić na stałe ale przy każdej wymianie filtra zarabianie końcówki ??? Przy metalowych jest większe prawdopodobieństwo zagniecenia na np kamieniu (zależy gdzie się jeździ) Gumowa zdecydowanie łatwiej się układa a i naprawa jak by się zerwała jest łatwiejsza (??) wystarczy w środek rurkę i opaski. Tak na dobrą sprawę można też i naprawić stalową tyle że, przy manewrach(stalowa) niechcący możemy naruszyć ją w innym miejscu.


Nie zrozumiałeś mnie
Miedziane od poloneza tracka dajesz dokładnie tak samo jak stalowe oryginalne.
Końcowe połączenia przy zbiorniku i filtrze paliwa masz gumowe zbrojone, czyli nic się nie zmienia w montażu.
Również przy wymianach filtra paliwa.
Plusem jeszcze jest cena - 80zł
A za miedziane w plastiku gazownik krzyknął mi tyle za 1 metr.
_________________
Artur
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-03-2012, 16:07   

http://allegro.pl/przewod...2187394760.html
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 11-03-2012, 16:28   

U-96 napisał/a:
Nie zrozumiałeś mnie
no fakt :oops: poszedłem skrótem myślowym ->> zmienność pogody robi swoje raz Słońce a za chwilę śnieżyca :mrgreen:
Jak będziesz zmieniać przy baku obejrzyj dokładnie te które wystają z ... no z baku a może warto też zobaczyć co się dzieje z rurkami w samym baku ???? tam jest taka siateczka drobna jako filtr grubszych frakcji.
Wąż gumowy z oplotem/zbrojeniem średnicy 8mm do gazu,benzyny i oleju napędowego 6zł/mb :mrgreen: Na dniach będę zmieniał też i powrotny.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
piotr-stihl 
Forumowicz


Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 125
Skąd: Pabianice
Wysłany: 11-03-2012, 16:34   

zaglądając do baku na 99% będziesz miał problem z śrubami dokręcającymi pokrywkę

nie było potrzeby zaglądania - z paliwem poprzez otwór spustowy wszystko wylazło

mi wszystkie się ukręciły - kolega podsunął pomysł

uciąłem na równo z otworem a w miejsce tych urwanych bezpośrednio w otworki pokrywki śruby do mocowania blacho dachówki [ te z wiertełkiem ] i trzyma jak złoto
_________________
mitsubishi L 200 [ 1998 r ]

była vitara v6

http://arborysci.net/index.php
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 11-03-2012, 17:01   

jawaldek napisał/a:
U-96 napisał/a:
Nie zrozumiałeś mnie
no fakt :oops: poszedłem skrótem myślowym ->> zmienność pogody robi swoje raz Słońce a za chwilę śnieżyca :mrgreen:
Jak będziesz zmieniać przy baku obejrzyj dokładnie te które wystają z ... no z baku a może warto też zobaczyć co się dzieje z rurkami w samym baku ???? tam jest taka siateczka drobna jako filtr grubszych frakcji.
Wąż gumowy z oplotem/zbrojeniem średnicy 8mm do gazu,benzyny i oleju napędowego 6zł/mb :mrgreen: Na dniach będę zmieniał też i powrotny.


6 zł dobra cena......... :biggrin:
Ja kupiłem Miśka tylko do jazdy w teren, więc nie ryzykowałem
i dałem miedziane.
Jeden znajomy mechanik mówił że gumowe jak są długie to z czasem puchną, mimo że dedykowane do ON.
No i łatwiej urwać w terenie.
_________________
Artur
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 11-03-2012, 17:25   

całość na gumie to dupowate rozwiązanie
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 11-03-2012, 17:52   

lukas 78 napisał/a:
całość na gumie to dupowate rozwiązanie
bo.......... ???
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.