"zimowe" przewody paliwowe |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 11-03-2012, 17:58
|
|
|
gumowe przewody na calości to kupa
dlatego ,że
są grube i źle się układają
nie sa tak trwałe jak miedź
guma nawet zbrojona pracuje a tym bardziej na takiej długosci
wszyscy znani mi mechanicy zakładają miedź i to nie z lenistwa |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 11-03-2012, 18:24
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | gumowe przewody na calości to kupa
dlatego ,że
są grube i źle się układają
nie sa tak trwałe jak miedź
guma nawet zbrojona pracuje a tym bardziej na takiej długosci
wszyscy znani mi mechanicy zakładają miedź i to nie z lenistwa |
no cóż co kraj to obyczaj z gustami się nie dyskutuje ale masz też rację tak jak i ja.Wybór zależy od użytkownika->> wiem padnie pytanie to czemu w fabryce nie zakładają gumowych tylko stalowe-->>> bo na częściach zamiennych fabryka też musi zarobić. Co by to było gdy by produkowano bezawaryjne samochody z dożywotnia gwarancją ??
Nie wiem tylko czemu kolega co jeździ w czasówkach wywalił wszystkie metalowe i założył gumowe-->>> jakiś powód widocznie jest i zapewniam Cię że wydanie w stylu lenistwa Jego nie dotyczy-->> ma totalnego zajoba na punkcie funkcjonalności i użyteczności w samochodzie terenowym. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 11-03-2012, 23:54
|
|
|
jawaldek znam też takich super ofrołdowców co jako zabezpieczenie antykorozyjne dają w rame piankę montażową |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 12-03-2012, 19:50
|
|
|
kolega dał mi przewód miedziany w osłonie z tworzywa ale
w miśku jest przewód zasilający troszkę grubszy od powrotu
czy stosując obydwa przewody o tej samej średnicy [ średnica taka jak w oryginalnym powrocie ] - coś będzie nie tak ? , czy nie robi różnicy troszkę mniejszy przepływ w zasilaniu ?-
szukać na zasilanie grubszej rurki ? |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 12-03-2012, 20:26
|
|
|
ma być taki jak fabryczny
to diesel a od zbiornika do pompy jest spora odległość |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 12-03-2012, 21:00
|
|
|
piotr-stihl napisał/a: | zy nie robi różnicy troszkę mniejszy przepływ w zasilaniu ?-
|
O przepływ bym się nie obawiał , pompa ma i tak nadmiar w stosunku do ilości podawanego paliwa do silnika . Ważniejsze są opory przepływu, wpływające na trwałość pompy.
Zachowałbym fabryczne średnice przewodów. |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 13-03-2012, 04:28
|
|
|
dzięki za odpowiedzi - dzisiaj poszukam grubszej rurki
[ Dodano: 13-03-2012, 23:08 ]
przewody zdobyłem
grubszy [ 8 mm ] miedziany 12zł/mb , cieńszy od kumpla dostałem
wrzuciłem na kipę z myślą że wieczorem wymienię
nawet do domu z roboty nie dojechałem , znowu w starym dziura i kombinacje
ale już wymienione i powinno być dobrze ,
najgorzej z dobrymi zaciskami było i odpowiednim uformowaniem przy ramie |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
|