| 
		Reduktor Magic 3 | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Juiceman  		  
		 
         Mitsumaniak Murgrabia Juice
  
  
                  Auto: Galant Wagon 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8681 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 08-03-2012, 22:46   Reduktor Magic 3
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Będę wymieniał reduktor prawdopodobnie i zastanawiam się nad Magic 3 - reduktor tłokowy co o nim myślicie? | 
             
						
				_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 
 
***********************************
 
 
Galant Kombi 2.5 V6 
 
Carisma EXE 1.8 GDI
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2012, 08:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Juiceman napisał/a: | 	 		  | Będę wymieniał reduktor prawdopodobnie i zastanawiam się nad Magic 3 - reduktor tłokowy co o nim myślicie? | 	  
 
 
Odradzam. Tej zimy wlasnie znajomemu mojego taty puscil gaz do ukladu chlodzenia.
 
Oczywiscie reduktor jeszcze na gwarancji ale co z tego... | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Matejko  		  
		 
         Mitsumaniak Macho Paczo
  
  
                  Auto: IS220D 
                  Kraj/Country: Australia 
                  Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2012, 08:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               o tez bylem ciekawy, 
 
KaWu - tylko ciekawe czy odosobniony przypadek, czy wiecej takich bylo, bo kolega 2 rok jezdzi i w porzadku wszystko
 
 
a jak nie tłokowy to jaki sie bedzie dobrze spisywal    | 
             
						
				_________________ Mateusz <Matejko>
 
Nissan Juke
 
Mazda 2
 
Lexus IS220D
 
Calish4nia
 
 
 
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Sylwia  		  
		 
         Forumowicz
  
                  Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomogła: 4 razy Dołączyła: 14 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: tychy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2012, 10:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               polecam AC RO1 lub KME Gold,
 
 
odradzam Magica - trzeba pilnować by nie wywaliło płynu (puścić gaz do układu chłodzenia) | 
             
						
				_________________ Sylwia | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Student  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2012, 10:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Zamiast KME GOLD, lepiej SILVER lub ZAVOLI 
 
Silver przy małych obciążeniach jest ok. 
 
GOLD potrzebuje chłodzenia dla cewki a takie przy mocach do 150KM nie występuje a potem w korkach jest problem. | 
             
						
				_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Juiceman  		  
		 
         Mitsumaniak Murgrabia Juice
  
  
                  Auto: Galant Wagon 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8681 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 09-03-2012, 10:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Dzięki KaWu za odpowiedź, czyli zostanę przy Scorpionie GT     to chyba odpowiedni model. | 
             
						
				_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 
 
***********************************
 
 
Galant Kombi 2.5 V6 
 
Carisma EXE 1.8 GDI
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-03-2012, 11:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Matejko napisał/a: | 	 		  | a jak nie tłokowy to jaki sie bedzie dobrze spisywal   | 	  
 
 
Ciągle polecam stary, sprawdzony     	  | Student napisał/a: | 	 		  |  ZAVOLI  | 	   
 
 
 	  | Juiceman napisał/a: | 	 		  | Dzięki KaWu za odpowiedź, czyli zostanę przy Scorpionie GT  | 	  
 
 
Widzę, że idziesz w ślady Bartka     | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Matejko  		  
		 
         Mitsumaniak Macho Paczo
  
  
                  Auto: IS220D 
                  Kraj/Country: Australia 
                  Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-03-2012, 12:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		   	  | Matejko napisał/a: | 	 		  | a jak nie tłokowy to jaki sie bedzie dobrze spisywal   | 	  
 
 
Ciągle polecam stary, sprawdzony     	  | Student napisał/a: | 	 		  |  ZAVOLI  | 	 
  | 	  
 
 
zeta s??
 
 
 
daje rade? | 
             
						
				_________________ Mateusz <Matejko>
 
Nissan Juke
 
Mazda 2
 
Lexus IS220D
 
Calish4nia
 
 
 
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Juiceman  		  
		 
         Mitsumaniak Murgrabia Juice
  
  
                  Auto: Galant Wagon 2.5 V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8681 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-03-2012, 01:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		  
 
 	  | Juiceman napisał/a: | 	 		  | Dzięki KaWu za odpowiedź, czyli zostanę przy Scorpionie GT  | 	  
 
 
Widzę, że idziesz w ślady Bartka     | 	  
 
 
Zgadza się, skoro się Sprawdza no i tańszy od tego co u mnie siedzi    , aczkolwiek też się będę zastanawiał nad ZAVOLI.Jestem ciekaw czy duża jest filozofia przy zmianie reduktora xD, póki co czekam na kabel do staga.
 
 
Co do AC RO1 lub KME Gold na Golda mnie nie stać, a przy AC R01 słyszałem różne opinie u innych wyrabia powyżej 180 koni innym przy 170 nie. Producent piszę niby, że do 150KM, ponoć ma wyjść wersja do 250? zobaczymy. | 
             
						
				_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
 
 
 
***********************************
 
 
Galant Kombi 2.5 V6 
 
Carisma EXE 1.8 GDI
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 spown  		  
		 
         Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^
  
  
                  Auto: był EA5A 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13-03-2012, 21:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mi po 50-60 tysiącach padł Scorpion, wymienili na gwarancji na AC R01 i jak na razie od niecałych 10 kkm jest ok... | 
             
						
				_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcino  		  
		 
         Mitsumaniak Góral niskopienny
  
  
                  Auto: Galant 2.5 V6 97r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14-03-2012, 08:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Juiceman napisał/a: | 	 		  | Jestem ciekaw czy duża jest filozofia przy zmianie reduktora xD, póki co czekam na kabel do staga.  | 	  
 
Filozofi dużej nie ma jeśli zmieniasz/regenerujesz ten sam model. JAk inny reduktor to mogą być podejścia płynu i gazu w innych miejscach i trzeba wtedy dopasowac rurki. | 
             
						
				_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
 
2006- .... -  Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
 
był - 2011 - 2019    - Pug 307sw 
 
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
 
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r   
 
 
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów    
 
Czyli w tym przypadku 6a13    " by tomchuck
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DanielBogusz  		  
		 
         Mitsumaniak Sędzią moim jest Bóg
  
  
                  Auto: Space Star 1.6 Galant 2.5 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 389 Skąd: Garwolin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-12-2013, 21:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Mam u siebie taki reduktor, oczywiście potwierdzam był problem z puszczaniem gazu do układu chłodzenia, jednak od razu zażegnany. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez DanielBogusz 22-04-2014, 18:27, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Student  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-12-2013, 10:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               KME Silwer 40 tys. Bez problemu. a cena ok.250zł.
 
Szukać na stronie Magapol. | 
             
						
				_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 j-rules  		  
		 
         Mitsumaniak devil inside
  
  
                  Auto: Lancer 93 sedan GLXi 1.6 4g92 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 1422 Skąd: Tarnów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30-05-2014, 13:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja juz magica wywalilem do smieci. Puscil baka do ukladu chlodzenia ...... I bylo niewesolo.
 
Zalozylem Zavoli i poki co wszystko ok.
 
Z tymi Magicami to nie sa przypadki tylko regula :/ | 
             
						
				_________________ Najpierw ty popracujesz a ja odpoczne, pozniej na odwrót, ja odpoczne a ty popracujesz
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lipson-L1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Gru 2012 Posty: 95 Skąd: Wodzisław Śl 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31-05-2014, 18:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | j-rules napisał/a: | 	 		  ja juz magica wywalilem do smieci. Puscil baka do ukladu chlodzenia ...... I bylo niewesolo.
 
Zalozylem Zavoli i poki co wszystko ok.
 
Z tymi Magicami to nie sa przypadki tylko regula :/ | 	  
 
 
poczytałem posta, podpowiedz mi na co zwrócić uwagę bo to że "puścił bąka" do układu chłodzenia to jak mam interpretować?
 
Pękły węże, zbiornik wyrównawczy, chłodnica? 
 
Podczas jazdy czy na postoju?
 
Zorientowałeś się natychmiast czy po czasie?
 
Pytam bo mam ten reduktor i nie chce kłopotów | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |