gwizdanie turbiny |
Autor |
Wiadomość |
Tux
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 43 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-03-2012, 10:34
|
|
|
yesko napisał/a: | ... Szukał filtra cząstek stałych - nie znalazł, to mnie zdziwiło ale i ucieszyło jeżeli rzeczywiście nie ma tego filtra, auto - produkcja 04.2008 w Japonii, może ta "seria" była bez. |
lexus napisał/a: |
Filtr dpf jest tylko otwarty czyli bezobsługowy |
Mój też jest z początku tego rocznika i ASO uparcie twierdzi, że ten traktor nie ma DPF'a. A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami. |
_________________ Michał |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-03-2012, 11:00
|
|
|
Tux napisał/a: | A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami. | Chyba raczej 1l na 10000 km:) |
|
|
|
 |
Tux
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 43 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-03-2012, 12:37
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Tux napisał/a: | A olej.... 1l/1000km czyli jedna dolewka między przeglądami. | Chyba raczej 1l na 10000 km:) |
Hehe, przy tych silnikach to nawet ta literówka mogłaby wygladać na wiarygodna informację. Oczywiście 1l na 10 000 km. |
_________________ Michał |
|
|
|
 |
Tom@sz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II '08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 5 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 08-04-2012, 17:17
|
|
|
Co do pogwizdywania turbiny to przy zmianie na 2gi i 3ci bieg slychac lekki swist...
cos jakby blow off valve... ale czy 2,0 DID cos takiego ma? |
|
|
|
 |
sylb
Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009 Posty: 593 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 08-04-2012, 20:45
|
|
|
Silnik może brać chyba do 1.5L na 1000km zgodnie z normą, dopiero większe zużycie kwalifikuje się do naprawy lub wymiany silnika. |
|
|
|
 |
lucano
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-11-2018, 07:37
|
|
|
Tom@sz napisał/a: | Co do pogwizdywania turbiny to przy zmianie na 2gi i 3ci bieg slychac lekki swist...
cos jakby blow off valve... ale czy 2,0 DID cos takiego ma? |
Ma to samo i zastanawia mnie od samego początku co to może być. Wiele razy chciałem to opisać ale nie wiedziałem jakimi słowami. Świstogwizd taki przez ułamek sekundy i tylko przy zmianie z 2 na 3 i rzadko z 1 na 2 i zawsze przy niskich obrotach. Jak podkręcę go bardziej to przy zmianie biegów tego nie słychać. Nie wiem czy to może mieć znaczenie ale zaraz po odpaleniu przez pierwsze 1-2 km tego nie ma ale jak już złapie jakby temp to już to słyszę. |
Ostatnio zmieniony przez lucano 27-11-2018, 12:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kajos
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 1090 Skąd: Chodziez
|
Wysłany: 27-11-2018, 12:28
|
|
|
sprawdz dokrecenie flanszy turbo-wydech
a jesli bedzie dobrze dokrecone to odkrec to i zobacz czy podkladka miedziana nie wypalila sie
tam gdzie moze byc nieszczelnosc bedzie czzarny nalot sadzy wiec przed odkreceniem przypatrz sie (bedzie to trudne )
wszystko idzie zrobic od spodu-ciezkie dojscie ale da rade |
|
|
|
 |
lucano
Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2018 Posty: 71 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-11-2018, 13:09
|
|
|
Będę musiał zlecić mechanikowi przy okazji wiosennego przeglądu.
Dzięki za trop, zobaczymy co będzie - dam znać. |
|
|
|
 |
|