 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Dziwne bicie przy hamowaniu i przy80 km/h tarcze do wymiany? |
Autor |
Wiadomość |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-03-2012, 16:29
|
|
|
wojtas021180 napisał/a: | Przed wymianą tarcz warto sprawdzić również piasty, tak dla świętego spokoju. |
Użytkownicy Galantów często skarżą się na bicie przy hamowaniu.
W dużej liczbie przypadków wymiana tarcz i klocków nic nie daje.
Problemem często okazują się zwichrowane piasty.
Warto je sprawdzić. Ja sam poszedłem po najłatwiejszej linii oporu i po wymianie tarcz na TRW (z nawiercanych MIKOD) oraz klocków BREMBO (z ATE) po 3 tys. km problem powrócił.
Auto hamuje b. dobrze jednak bicie zaczynające się już około 80 km/h zabija radość z jazdy. |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 24-03-2012, 21:19
|
|
|
Mikodę założyłem ok. roku temu dokładnie kwiecień 2011 rok / nawiercane ,nacinane / przebieg po roku ok, 18000km - jest już wyczuwalny rancik zatem zużywają się szybko ale cena była 300zł.- podkreślam .Bicia na kierownicy nie ma , nie trzęsie autem przy hamowaniu i nie ma innych rzeczy do których można się przyczepić poza scieralnością , zatem negatywnej opini nie dam dla producenta bo jestem zadowolony a autem nie jezdzę jak emeryt .Hamują dobrze z ekstremalnych prędkosci jak i normalnych - dla mnie cena -jakosć jest zadowalająca - następne też będą mikody .Nie widzę sensu wkładać tarczy za 700-800zł sztuka bo jakość hamowania przy technologi z 93 roku nie wiele się zmieni bez wymiany przewodów,pompy itd . ponadto przy kolizji drobnej nawet nie z mojej winy sigma wyceniona będzie poniżej ceny zakupu owych tarcz /kompl/ nie pisząc już o klockach i innych podzespołach ,które ucierpią w owym zdarzeniu .Nie oszukujmy się ferrari to to nie jest i nigdy nie będzie |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 24-03-2012, 21:52
|
|
|
Ja mogę dodac, że ATE - niby wspaniałe tarcze polecane jako Stock z nowymi autami sa do bani , komplet po wymianie u producenta (odesłali inne tarcze że niby wszystko ok ) i znów bije po kilku tysiącach. Kupię mikodę taką jak zbyszek poleca i zobaczę jak będzie działać. |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 24-03-2012, 22:50
|
|
|
No ok, a jakie masz klocki Zbyszku? |
|
|
|
 |
|
|