[1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ???? |
Autor |
Wiadomość |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-12-2011, 09:13
|
|
|
Tiamat napisał/a: | Nie wiem ile waży seryjne koło, ale moje po odelżeniu waży ok. 5.8 - 5.9. Wydaje mi się, że 20 - 25% to bezpieczne wartości. |
Seryjne koło waży ok 7kg, ja mam teraz 5,5kg. Zrobiłem sobie też u otoczaka na 4,5kg ale nie pasowało (7 śrub a okazało się, że mam 6). |
|
|
|
 |
Rafalix
Nowy Forumowicz Handlowiec

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 24 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 19-12-2011, 10:50
|
|
|
No i jak wrazenia viader ?, jakie plusy i minusy. To na zwyklej tokarce mozna zrobic.
I doczytalem sie ze ktos tam pisal o jakims "sensor map" co to jest, wlasnie jak mozna pokombinowac z dolotem? cos czytalem ze odme sie zdejmuje cos robi z zaworem EGR (ale to jest recylkulacja podcisnien chyba) no nie znam sie zbytnio,wiem tylko ze ogolnie chodzi o to zeby zmniejszyc opory aby chlodne powietrze gladko wpadalo do cylindrow :> |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-12-2011, 12:18
|
|
|
Jak zamontowałem to coś tam mi się wydawało, że się szybciej wkręca na obroty, delikatnie szybsza reakcja na gaz. Teraz po prawie roku nie czuję żadnej różnicy . Minusem jest to, że łatwiej silnik zdusić. Jak się nie wystartuje z odpowiednich obrotów to go potrafi przymulić. Jak się chce mocniej pocisnąć to trzeba szybciej zmieniać biegi bo obroty szybciej spadają i co za tym idzie moment i moc (albo trzeba dać międzygaz).
Poza tym w jeździe codziennej zmiana raczej nieodczuwalna. Jeździ jak jeździł, przy okazji dementuję idiotyczne pogłoski o jakimś słabnięciu pod górę, czy drastycznym spadku v-max. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 20-12-2011, 09:40
|
|
|
co do v-max'a to nie wiem, bo w życiu nie jechalem - generalnie przeganiam pierwsze 4 biegi, czyli do ok 190 - 200km/h. Ale fakt, pod górkę nie słabnie |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Rafalix
Nowy Forumowicz Handlowiec

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 24 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-12-2011, 12:30
|
|
|
Tzn. szybciej auto wytraca predkosc jesli zwolnimy pedal gazu, to napewno jest prawda i jest to logiczne, ale jesli dodamy gazu to auto powinno i szybciej sie rozpedzac bo silnik szybciej osiaga zadana predkosc obrotowa, tyle ze tego nie odczujemy, moze jakis g-tech ale nie czlowiek :>. Takze daruje sobie takie przerobki jak : kolo, czy walki czy nawet obrobka glowicy, ze wzgledow na koszty ,czas i marne efekty, jak ktos tu kiedys powiedzial - chcesz poczuc przyrost mocy w 4g63 ?, zainstaluj turbo. |
|
|
|
 |
marcin3881988
Nowy Forumowicz marcin
Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 16 Skąd: Mącice
|
Wysłany: 21-12-2011, 07:16
|
|
|
Turbo to jedyne sensowne rozwiązanie. U mnie w okolicy lata kilka zaturbionych samochodów bez ingerencji w silnik i jak narazie nic z nimi się nie dzieje. |
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 21-12-2011, 23:32
|
|
|
Rafalix napisał/a: | kolo, czy walki czy nawet obrobka glowicy, ze wzgledow na koszty ,czas i marne efekty |
tak się składa, że wałki i głowica to nie marne efekty, tylko podstawowe, dobre i dające wymierne rezultaty modyfikacje n/a. Ale jeżeli chcesz uzyskać +100KM to oczywiście ładuj turbo, tylko nie zapomnij w gs zmienić wszystkiego z wyjątkiem budy.
marcin3881988 napisał/a: | Turbo to jedyne sensowne rozwiązanie. |
tzn? |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
marcin3881988
Nowy Forumowicz marcin
Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 16 Skąd: Mącice
|
Wysłany: 22-12-2011, 07:13
|
|
|
Tzn ze te wszystkie drobne modyfikacje dają mały efekt. A turbo już konkretniej podnosi moc i moment obrotowy. Nie wiem ile wytrzyma silnik w GS są różne pogłoski ale jak pisałem wyżej kilku moich znajomych zaturbiło swoje auta i efekt jest super. Jak civic 1,6 (125km) u kolegi wytrzymuje moc 208 km to myślę że 4g63 też da rade. |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 22-12-2011, 19:55
|
|
|
4g63 nie da rady z suszara no chyba ze jakies soft turbo ale dla mnie mija sie to z celem bo koszta duze a efekt raczej slaby. i silniki mitsu to nie hondowskie wiertarki tego sie nie porownuje. jak chcesz miec wiecej mocy i nie zawsze to potrzebne to mozna pomyslec o nosie |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
marcin3881988
Nowy Forumowicz marcin
Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 16 Skąd: Mącice
|
Wysłany: 23-12-2011, 10:13
|
|
|
To jest Twoje zdanie ja mam zupełnie inne. Jak miałbym iść w podnoszenie mocy to wstawiłbym turbo i wkręcił na 200km nie więcej. Z mojej strony to tyle. |
|
|
|
 |
kafar_1989
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 178 Skąd: Wojcieszyn/Lublin
|
Wysłany: 23-12-2011, 18:44
|
|
|
sam mam uturbionego gsa i wiem ile jest roboty i ile kasy zeby to smigalo i nie trzeba bylo sie martwic ze cos sie wysra. |
_________________ DSM 1G GSX
4G63T 6bolt |
|
|
|
 |
Rafalix
Nowy Forumowicz Handlowiec

Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 24 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 24-12-2011, 13:08
|
|
|
Chyba najprosciej najszybciej (ale czy najtaniej :>?) zamienic gs-a na gs-t albo gsx, wolalbym to drugie bo w zimie sie pewniej prowadzi i mozna poszalec na sniegu nie martwiac sie o zuzycie opon. I tak sobie pomyslalem ze rozsadniej nie dlubac aut bo potem trudniej je sprzedac jakos kazdy woli kupowac w jak najbardziej seryjnej wersji, chyba ze zamierza sie dlugo jezdzic swoim pupilkiem, ale wszystko co ma poczatek i ma swoj koniec -cyt. z Matrixa chyba :> |
|
|
|
 |
magick
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 5 Skąd: jasło
|
Wysłany: 31-03-2012, 17:10
|
|
|
witam chciałbym sie dołączyć bo tez mam gs i ciekawi mnie turbo w tym autku tylko jak to zrobić widze że kilka osób ma w gs i im chodzi a więc tak na ok 200km żeby wyciągnąć to wytrzyma wszystko takie małe doładowanie żędu 0,4 bara czy sie rozpadnie silnik |
|
|
|
 |
marcin3881988
Nowy Forumowicz marcin
Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011 Posty: 16 Skąd: Mącice
|
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 01-04-2012, 14:23
|
|
|
magick zajrzyj na forum mekp.pl. Są tam odpowiedzi których szukasz. Zerknij na auto Tofika |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
|