Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Jak zwiekszyc moc w eclipsie 1 gen 2,0 ????
Autor Wiadomość
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-12-2011, 09:13   

Tiamat napisał/a:
Nie wiem ile waży seryjne koło, ale moje po odelżeniu waży ok. 5.8 - 5.9. Wydaje mi się, że 20 - 25% to bezpieczne wartości.


Seryjne koło waży ok 7kg, ja mam teraz 5,5kg. Zrobiłem sobie też u otoczaka na 4,5kg ale nie pasowało (7 śrub a okazało się, że mam 6).
 
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 19-12-2011, 10:50   

No i jak wrazenia viader ?, jakie plusy i minusy. To na zwyklej tokarce mozna zrobic.
I doczytalem sie ze ktos tam pisal o jakims "sensor map" co to jest, wlasnie jak mozna pokombinowac z dolotem? cos czytalem ze odme sie zdejmuje cos robi z zaworem EGR (ale to jest recylkulacja podcisnien chyba) no nie znam sie zbytnio,wiem tylko ze ogolnie chodzi o to zeby zmniejszyc opory aby chlodne powietrze gladko wpadalo do cylindrow :>
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-12-2011, 12:18   

Jak zamontowałem to coś tam mi się wydawało, że się szybciej wkręca na obroty, delikatnie szybsza reakcja na gaz. Teraz po prawie roku nie czuję żadnej różnicy :P . Minusem jest to, że łatwiej silnik zdusić. Jak się nie wystartuje z odpowiednich obrotów to go potrafi przymulić. Jak się chce mocniej pocisnąć to trzeba szybciej zmieniać biegi bo obroty szybciej spadają i co za tym idzie moment i moc (albo trzeba dać międzygaz).

Poza tym w jeździe codziennej zmiana raczej nieodczuwalna. Jeździ jak jeździł, przy okazji dementuję idiotyczne pogłoski o jakimś słabnięciu pod górę, czy drastycznym spadku v-max.
 
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 20-12-2011, 09:40   

co do v-max'a to nie wiem, bo w życiu nie jechalem - generalnie przeganiam pierwsze 4 biegi, czyli do ok 190 - 200km/h. Ale fakt, pod górkę nie słabnie :D
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-12-2011, 12:30   

Tzn. szybciej auto wytraca predkosc jesli zwolnimy pedal gazu, to napewno jest prawda i jest to logiczne, ale jesli dodamy gazu to auto powinno i szybciej sie rozpedzac bo silnik szybciej osiaga zadana predkosc obrotowa, tyle ze tego nie odczujemy, moze jakis g-tech ale nie czlowiek :>. Takze daruje sobie takie przerobki jak : kolo, czy walki czy nawet obrobka glowicy, ze wzgledow na koszty ,czas i marne efekty, jak ktos tu kiedys powiedzial - chcesz poczuc przyrost mocy w 4g63 ?, zainstaluj turbo.
 
 
 
marcin3881988 
Nowy Forumowicz
marcin

Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Mącice
Wysłany: 21-12-2011, 07:16   

Turbo to jedyne sensowne rozwiązanie. U mnie w okolicy lata kilka zaturbionych samochodów bez ingerencji w silnik i jak narazie nic z nimi się nie dzieje.
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 21-12-2011, 23:32   

Rafalix napisał/a:
kolo, czy walki czy nawet obrobka glowicy, ze wzgledow na koszty ,czas i marne efekty

tak się składa, że wałki i głowica to nie marne efekty, tylko podstawowe, dobre i dające wymierne rezultaty modyfikacje n/a. Ale jeżeli chcesz uzyskać +100KM to oczywiście ładuj turbo, tylko nie zapomnij w gs zmienić wszystkiego z wyjątkiem budy.

marcin3881988 napisał/a:
Turbo to jedyne sensowne rozwiązanie.


tzn?
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
marcin3881988 
Nowy Forumowicz
marcin

Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Mącice
Wysłany: 22-12-2011, 07:13   

Tzn ze te wszystkie drobne modyfikacje dają mały efekt. A turbo już konkretniej podnosi moc i moment obrotowy. Nie wiem ile wytrzyma silnik w GS są różne pogłoski ale jak pisałem wyżej kilku moich znajomych zaturbiło swoje auta i efekt jest super. Jak civic 1,6 (125km) u kolegi wytrzymuje moc 208 km to myślę że 4g63 też da rade.
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 22-12-2011, 19:55   

4g63 nie da rady z suszara no chyba ze jakies soft turbo ale dla mnie mija sie to z celem bo koszta duze a efekt raczej slaby. i silniki mitsu to nie hondowskie wiertarki tego sie nie porownuje. jak chcesz miec wiecej mocy i nie zawsze to potrzebne to mozna pomyslec o nosie :twisted:
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
marcin3881988 
Nowy Forumowicz
marcin

Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Mącice
Wysłany: 23-12-2011, 10:13   

To jest Twoje zdanie ja mam zupełnie inne. Jak miałbym iść w podnoszenie mocy to wstawiłbym turbo i wkręcił na 200km nie więcej. Z mojej strony to tyle.
 
 
kafar_1989 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 178
Skąd: Wojcieszyn/Lublin
Wysłany: 23-12-2011, 18:44   

sam mam uturbionego gsa i wiem ile jest roboty i ile kasy zeby to smigalo i nie trzeba bylo sie martwic ze cos sie wysra.
_________________
DSM 1G GSX
4G63T 6bolt
 
 
 
Rafalix 
Nowy Forumowicz
Handlowiec


Auto: Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 24
Skąd: Zamość
Wysłany: 24-12-2011, 13:08   

Chyba najprosciej najszybciej (ale czy najtaniej :>?) zamienic gs-a na gs-t albo gsx, wolalbym to drugie bo w zimie sie pewniej prowadzi i mozna poszalec na sniegu nie martwiac sie o zuzycie opon. I tak sobie pomyslalem ze rozsadniej nie dlubac aut bo potem trudniej je sprzedac jakos kazdy woli kupowac w jak najbardziej seryjnej wersji, chyba ze zamierza sie dlugo jezdzic swoim pupilkiem, ale wszystko co ma poczatek i ma swoj koniec -cyt. z Matrixa chyba :>
 
 
 
magick 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: jasło
Wysłany: 31-03-2012, 17:10   

witam chciałbym sie dołączyć bo tez mam gs i ciekawi mnie turbo w tym autku tylko jak to zrobić widze że kilka osób ma w gs i im chodzi a więc tak na ok 200km żeby wyciągnąć to wytrzyma wszystko takie małe doładowanie żędu 0,4 bara czy sie rozpadnie silnik
 
 
 
marcin3881988 
Nowy Forumowicz
marcin

Auto: eclipse gst
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 16
Skąd: Mącice
Wysłany: 31-03-2012, 18:42   

http://mekp.pl/viewtopic....2b685bcb2c02472
 
 
Tiamat 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 290
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 01-04-2012, 14:23   

magick zajrzyj na forum mekp.pl. Są tam odpowiedzi których szukasz. Zerknij na auto Tofika
_________________
Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.