Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Ciezko odpala
Autor Wiadomość
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 30-03-2012, 11:09   [E57A 2.0D] Ciezko odpala

Witam Panowie jestem świezym posiadaczem galanta 93r 2.0td , Dzisiaj rano jak odpalałem moje cudo to jak zwykle dwa razy podgrzewam swiece i kręce , ale dzisiaj musiałem dłuuuuzej kręcic i załapał , z tyłu puscił czarnego dyma , i zauwazyłem ze jak odpalił to był mułowaty przez jakies 5min az sie zagrzał czy co ?? i potem juz normalnie . Co to moze byc ?????
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-03-2012, 15:07   

Na pewno świece grzeją :?: kręciłeś pompą wtryskową :?: ustaw jak wcześniej podałem i będzie lepiej palił kont wtrysku
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 31-03-2012, 22:35   

ozebrałem osłone i miałem wszystkie koła na wierzchu
i wszystkie znaki sie zgadzały oprucz jednego , tzn nie zgadzał sie znak na małym kółku które jest po prawej stronie na dole , czyli po prawej stronie od koła głównego

czy jest to istotne aby to małe kółko było na znaku ? bo rozni sie o 7 zębów

sprawdzałem rozrząd bo mam problemy z paleniem , tzn długo musze pokręcic , musze sprawdzic jeszcze swiece

a czy orientuje sie ktos ile grzeją sie swiece po przekręceniu kluczyka ? bo u mnie czy to ciepły czy zimny grzeje jakies 3 sekundy , a po uruchomieniu silnika dogrzewa jeszxcze mniejszym prądem przez jakis czas
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-04-2012, 09:23   

slavo_p napisał/a:
tzn nie zgadzał sie znak na małym kółku które jest po prawej stronie na dole ,

To jest napęd pompy olejowej i wałka balansowego powinny znaki się zgrywać
slavo_p napisał/a:
a czy orientuje sie ktos ile grzeją sie swiece po przekręceniu kluczyka

Najlepiej i najskuteczniej sprawdzić czas grzania na listwie zasilającej świece żarowe miernikiem
Pierwsze 20 sekund szybkie grzanie potem idzie przez opornik i wolne grzanie zapewne masz świece 6 V sprawdz.... ogólnie świece grzeją około 3 minut do osiągnięcia temperatury silnika około 60 st
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 01-04-2012, 15:37   

zgadza sie to jest napęd pompy olejowej ,czy znak ma znaczenie ? , czy ten wałek balansowy to nie jest na tym małym pasku ? połączony z kołem wału ? bo na duzym pasku jest wał ,pompa ileju dwa napinacze ,pompa wtryskowa i wałek rozrządu

co moze byc powodem ze u mnie swiece grzejątylko 3 sekundy :(
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-04-2012, 18:16   

slavo_p napisał/a:
co moze byc powodem ze u mnie swiece grzejątylko 3 sekundy

Jak mierzyłeś że 3 sek grzeją :?:

[ Dodano: 01-04-2012, 18:17 ]
slavo_p napisał/a:
czy ten wałek balansowy to nie jest na tym małym pasku

Tak jest na małym pasku i jest jeszcze drugi na pompie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 01-04-2012, 19:46   

Cytat:
Jak mierzyłeś że 3 sek grzeją :?:


jak przekręce stacyjke to przekaznik zsie włancza i za 3 sek wyłancza , słychac to , jak np. bede włanczał i wyłanczał zapłon kilka razy to za np. piątym włączeniem zapłonu przekaznik włancza sie i momentalnie wyłancza .

podejrzewam jakis czujnik temperatury bo mam równiez problem z tym włanczającym sie wiatrakiem .

W innym poscie kolega pisał ze problemem krótkiego grzania swiec jest czujnik temperatury dwu pinowy w głowicy , ale jak go odepne to znika mi wskazanie temperatury na desce rozdzielczej , mam tez czujnik wkręcony poziomo w głowice , jest to jakis czujnik jedno pinowy . Który jest odpowiedzialny za grzanie swiec ? lub za podanie informacji o temp silnika do ecu ???


Czy w tym silniku sądwa wałki balancyjne ??? Jeden jest na małym pasku a drugi ?? czy jest zintegrowany jakos z pompą oleju ?? U mnie nie zgadza sie znak na kole pompy oleju.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-04-2012, 20:06   

slavo_p napisał/a:
Czy w tym silniku sądwa wałki balancyjne ??? Jeden jest na małym pasku a drugi ?? czy jest zintegrowany jakos z pompą oleju ?? U mnie nie zgadza sie znak na kole pompy oleju.

Są dwa wałki balansowe drugi jest napędzany przez pompę głównym paskiem
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 01-04-2012, 20:15   

kolego a nie jest tak ze jak ustawie wszystkie kioła na znaki to nie bedzie mi sie zgrywac to od pompy oleju , a jak przekrece ze trzy razy w koło to wtedy sie zgrają wszystkie ??
Chodzi o to ze koła nie są symetryczne i jak obróce wałem w koło to to małe kółko nie obróci sie wkoło
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-04-2012, 20:22   

Ustawiasz wszystkie koła i znaki musza sie zgrywać reszta Cię nie interesuje proste jak przekręcisz kilka razy wałem to na pompie inaczej bedzie bo jest inne koło , znaki musza sie pokrywać
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 03-04-2012, 01:03   

ok rozrząd sie zgadza, wszystkie znaki są na miejscach , natomiast co do pompy wtryskowej to usawiając ją na srodku swojego połozenia auto było mułowate troche natomiast jak przestawie jąw strone chłodnicy to czuc odrazu róznice w mocy . Natomiast jak odpale auto to musze chwile poczekac az sie troche zagrzeje bo wtedy jest strasznie mułowaty , ciezko reaguje na gaz.

Czy jest jakas procedura ustawienia wolnych obrotów ? nie chodzi mi oto by dokręcic sróbke tądługa co popycha wajche linki gazu , ale na tych dwóch wajchach co przestawiają kąt wtrysku i ssanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-04-2012, 15:45   

slavo_p napisał/a:
Czy jest jakas procedura ustawienia wolnych obrotów ? nie chodzi mi oto by dokręcic sróbke tądługa co popycha wajche linki gazu , ale na tych dwóch wajchach co przestawiają kąt wtrysku i ssanie

Na rozgrzanym silniku dzwignia gazu nie powinna dotykać dzwigni kata wtrysku
Jest jeszcze ustawianie dawki paliwa po tym zabiegu całkiem inny samochód żwawo przyspiesza i nie ma takiego muła
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 04-04-2012, 10:26   

Na rozgrzanym Dzwignia nie dotyka dzwigni dawki . Natomiast jaka jest procedura ustawienia dawki paliwa ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 04-04-2012, 20:36   

slavo_p napisał/a:
Natomiast jaka jest procedura ustawienia dawki paliwa ?

Tu jest jak robiłem http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 04-04-2012, 20:48   

tą śrubązaplombowaną zmienia sie dawke startową czy dawke ogólnie ? i startowąi w całym zakresie obrotów ??
czy ta sróbka jest na tej przepustnicy co podciąga ssanie ? czy na górze pompy tam gdzie wezyk od turbo idzie ?
a co to moze byc ? musze pompe obrucic w strone chłodnicy inaczej nie ma mocy auto :( czy to pompa juz zwalona ? czy moze tą dawke trzeba zwiększyc
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.