[E57A 2.0D] Ciezko odpala |
Autor |
Wiadomość |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 30-03-2012, 11:09 [E57A 2.0D] Ciezko odpala
|
|
|
Witam Panowie jestem świezym posiadaczem galanta 93r 2.0td , Dzisiaj rano jak odpalałem moje cudo to jak zwykle dwa razy podgrzewam swiece i kręce , ale dzisiaj musiałem dłuuuuzej kręcic i załapał , z tyłu puscił czarnego dyma , i zauwazyłem ze jak odpalił to był mułowaty przez jakies 5min az sie zagrzał czy co ?? i potem juz normalnie . Co to moze byc ????? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 30-03-2012, 15:07
|
|
|
Na pewno świece grzeją kręciłeś pompą wtryskową ustaw jak wcześniej podałem i będzie lepiej palił kont wtrysku |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 31-03-2012, 22:35
|
|
|
ozebrałem osłone i miałem wszystkie koła na wierzchu
i wszystkie znaki sie zgadzały oprucz jednego , tzn nie zgadzał sie znak na małym kółku które jest po prawej stronie na dole , czyli po prawej stronie od koła głównego
czy jest to istotne aby to małe kółko było na znaku ? bo rozni sie o 7 zębów
sprawdzałem rozrząd bo mam problemy z paleniem , tzn długo musze pokręcic , musze sprawdzic jeszcze swiece
a czy orientuje sie ktos ile grzeją sie swiece po przekręceniu kluczyka ? bo u mnie czy to ciepły czy zimny grzeje jakies 3 sekundy , a po uruchomieniu silnika dogrzewa jeszxcze mniejszym prądem przez jakis czas |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-04-2012, 09:23
|
|
|
slavo_p napisał/a: | tzn nie zgadzał sie znak na małym kółku które jest po prawej stronie na dole , |
To jest napęd pompy olejowej i wałka balansowego powinny znaki się zgrywać
slavo_p napisał/a: | a czy orientuje sie ktos ile grzeją sie swiece po przekręceniu kluczyka |
Najlepiej i najskuteczniej sprawdzić czas grzania na listwie zasilającej świece żarowe miernikiem
Pierwsze 20 sekund szybkie grzanie potem idzie przez opornik i wolne grzanie zapewne masz świece 6 V sprawdz.... ogólnie świece grzeją około 3 minut do osiągnięcia temperatury silnika około 60 st |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 01-04-2012, 15:37
|
|
|
zgadza sie to jest napęd pompy olejowej ,czy znak ma znaczenie ? , czy ten wałek balansowy to nie jest na tym małym pasku ? połączony z kołem wału ? bo na duzym pasku jest wał ,pompa ileju dwa napinacze ,pompa wtryskowa i wałek rozrządu
co moze byc powodem ze u mnie swiece grzejątylko 3 sekundy |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-04-2012, 18:16
|
|
|
slavo_p napisał/a: | co moze byc powodem ze u mnie swiece grzejątylko 3 sekundy |
Jak mierzyłeś że 3 sek grzeją
[ Dodano: 01-04-2012, 18:17 ]
slavo_p napisał/a: | czy ten wałek balansowy to nie jest na tym małym pasku |
Tak jest na małym pasku i jest jeszcze drugi na pompie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 01-04-2012, 19:46
|
|
|
Cytat: | Jak mierzyłeś że 3 sek grzeją |
jak przekręce stacyjke to przekaznik zsie włancza i za 3 sek wyłancza , słychac to , jak np. bede włanczał i wyłanczał zapłon kilka razy to za np. piątym włączeniem zapłonu przekaznik włancza sie i momentalnie wyłancza .
podejrzewam jakis czujnik temperatury bo mam równiez problem z tym włanczającym sie wiatrakiem .
W innym poscie kolega pisał ze problemem krótkiego grzania swiec jest czujnik temperatury dwu pinowy w głowicy , ale jak go odepne to znika mi wskazanie temperatury na desce rozdzielczej , mam tez czujnik wkręcony poziomo w głowice , jest to jakis czujnik jedno pinowy . Który jest odpowiedzialny za grzanie swiec ? lub za podanie informacji o temp silnika do ecu ???
Czy w tym silniku sądwa wałki balancyjne ??? Jeden jest na małym pasku a drugi ?? czy jest zintegrowany jakos z pompą oleju ?? U mnie nie zgadza sie znak na kole pompy oleju. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-04-2012, 20:06
|
|
|
slavo_p napisał/a: | Czy w tym silniku sądwa wałki balancyjne ??? Jeden jest na małym pasku a drugi ?? czy jest zintegrowany jakos z pompą oleju ?? U mnie nie zgadza sie znak na kole pompy oleju. |
Są dwa wałki balansowe drugi jest napędzany przez pompę głównym paskiem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 01-04-2012, 20:15
|
|
|
kolego a nie jest tak ze jak ustawie wszystkie kioła na znaki to nie bedzie mi sie zgrywac to od pompy oleju , a jak przekrece ze trzy razy w koło to wtedy sie zgrają wszystkie ??
Chodzi o to ze koła nie są symetryczne i jak obróce wałem w koło to to małe kółko nie obróci sie wkoło |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-04-2012, 20:22
|
|
|
Ustawiasz wszystkie koła i znaki musza sie zgrywać reszta Cię nie interesuje proste jak przekręcisz kilka razy wałem to na pompie inaczej bedzie bo jest inne koło , znaki musza sie pokrywać |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 03-04-2012, 01:03
|
|
|
ok rozrząd sie zgadza, wszystkie znaki są na miejscach , natomiast co do pompy wtryskowej to usawiając ją na srodku swojego połozenia auto było mułowate troche natomiast jak przestawie jąw strone chłodnicy to czuc odrazu róznice w mocy . Natomiast jak odpale auto to musze chwile poczekac az sie troche zagrzeje bo wtedy jest strasznie mułowaty , ciezko reaguje na gaz.
Czy jest jakas procedura ustawienia wolnych obrotów ? nie chodzi mi oto by dokręcic sróbke tądługa co popycha wajche linki gazu , ale na tych dwóch wajchach co przestawiają kąt wtrysku i ssanie |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 03-04-2012, 15:45
|
|
|
slavo_p napisał/a: | Czy jest jakas procedura ustawienia wolnych obrotów ? nie chodzi mi oto by dokręcic sróbke tądługa co popycha wajche linki gazu , ale na tych dwóch wajchach co przestawiają kąt wtrysku i ssanie |
Na rozgrzanym silniku dzwignia gazu nie powinna dotykać dzwigni kata wtrysku
Jest jeszcze ustawianie dawki paliwa po tym zabiegu całkiem inny samochód żwawo przyspiesza i nie ma takiego muła |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 04-04-2012, 10:26
|
|
|
Na rozgrzanym Dzwignia nie dotyka dzwigni dawki . Natomiast jaka jest procedura ustawienia dawki paliwa ? |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 04-04-2012, 20:36
|
|
|
slavo_p napisał/a: | Natomiast jaka jest procedura ustawienia dawki paliwa ? |
Tu jest jak robiłem http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=15 |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
slavo_p
Forumowicz slavo_p
Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2012 Posty: 192 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: 04-04-2012, 20:48
|
|
|
tą śrubązaplombowaną zmienia sie dawke startową czy dawke ogólnie ? i startowąi w całym zakresie obrotów ??
czy ta sróbka jest na tej przepustnicy co podciąga ssanie ? czy na górze pompy tam gdzie wezyk od turbo idzie ?
a co to moze byc ? musze pompe obrucic w strone chłodnicy inaczej nie ma mocy auto czy to pompa juz zwalona ? czy moze tą dawke trzeba zwiększyc |
|
|
|
 |
|