Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: mkm
30-10-2016, 22:03
Jak wino...
Autor Wiadomość
Arturro-86 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A 97' + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 473
Skąd: Tychy
Wysłany: 26-03-2012, 21:23   

Dzisiaj palcem, jutro gwoździem :mrgreen:
Nie no... bez takich - nie ma w tym nic dziwnego, że lecą na tą furę, prezentuje się nadal świetnie, pomimo tych 15 lat (jakbys zrobil jakąś sondę na ulicy to myślę, że na pewno ludzie nie daliby mu 15 lat :mrgreen: ). No a jeszcze ta Avance'owa morda :twisted:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-03-2012, 21:58   

Sam sobie to napisał żeby ruszyć jakiś temat :P
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 26-03-2012, 23:56   

Hugo napisał/a:
Sam sobie to napisał
rozgryzłeś mnie :) trzeba jeszcze zaznaczyć, że specjalnie jezdziłem pół dnia koło wielkich pieców w Hucie Sendzimira żeby go tak ładnie przykurzyć 2 dni po umyciu :P
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 27-03-2012, 02:22   

tomek84 napisał/a:
Derpin napisał/a:
mogła numer zostawić 8)


ale to chyba sveno ostatnio mówił, że nie interesują go laski, co na auto lecą

tym lepiej....mógłby skorzystać inny klubowicz z autem w takim kolorze...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
wojzi 
Mitsumaniak


Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 1713
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-03-2012, 03:05   

Ja obstawiam, że Magda napisała. Nikomu innemu Sławek by auta ruszyć nie dał.
_________________


Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy :P , a nie za to że mało je.
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 01-04-2012, 20:58   

ledowania ciąg dalszy. Tym razem padło na oświetlenie wnętrza i bagażnika. Zakupiłem pasek led smd w silikonie, w każdą lampkę poszedł odcinek 5cm czyli 3 diody a do bagażnika dałem 5 takich modułów i rozmiesciłem je na całej półce. Efekt przerosł moje oczekiwania :) fotki będą jak posprzątan bagażnik bo obecnie wożę tam wszystko co mi się w akademiku nie mieści :(
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 03-04-2012, 14:49   

Zakupiłem olej: Elf Evolution 5W40
filtr: niestety Knechta nie mieli a zapewniali przez telefon, że jest, więc wziąłem Filtrona 575
płukanka K2
silikon wysokotemperaturowy K2, to do miski, planuję ją zrzucić, ale jeszcze zobaczymy.
Wymiana w czwartek o ile ktoś mi planów nie pokrzyżuje.

Aha te zakupy robiłem na os. Dywizjonu 303 blok 21 lokal 1 i szczerze chyba ostatni raz tam pojechałem, wpadkę z filtrem jeszcze mogę wybaczyć, ale tekst, że ten olej to czysty syntetyk a nie HC bo wszystkie HC to 10Wxx świadczy o ich profesjonalności :?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 03-04-2012, 15:19   

sveno napisał/a:
więc wziąłem Filtrona 575

nie polecam tego filtra u mnie wszystkie puszczały olej uszczelką dokręcanie też nie pomagało ,chyba mają za cienką gumę
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 03-04-2012, 16:51   

a ja go miałem przed obecnym Knechtem i nic z nim się nie działo
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-04-2012, 17:04   

gdzieś w temacie o oleju, ktoś pisał, że ten filtr nie ma jakiegoś tam zaworka, zwrotnego czy what ever, i że coś tam w związku z tym
nie ważne

też miałem ten filtr + Valvo i klepały mi popychacze (dokładnie 1 sztuka sobie czasem klepnęła), po jakimś tam czasie
teraz mam Knechta + Valvo i nie klepią, pomimo tego, że do wymiany tuż tuż (znaczy jutro)

czy to ma jakiś związek, raczej nie, chyba przypadek
ale tak czy tak jutro wrzucam Valvo i Knechta
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 03-04-2012, 18:21   

tomek84, to było u mnie w temacie i pisał o tym Hugo
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-04-2012, 18:44   

sveno napisał/a:
tomek84, to było u mnie w temacie i pisał o tym Hugo


no, odgrzebałem, łatwo nie było i rzeczywiście Hugo pisał, że mu klepały popychacze, bo nie ma zaworka zwrotnego
u mnie było to samo, ciekawe jakie to ma znaczenie, a na ile to przypadek
ja mam OC 230 teraz i jest malina, wymieniany z 8 miesięcy temu, niecałe 7 tyś km, ale zima i jeżdżony tylko na krótkich odcinkach, więc jutro wymiana
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21935
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-04-2012, 18:56   

tomek84 napisał/a:
ja mam OC 230
Ja mam teraz chyba OC196, olej Valvoline Max Life 5W40, przebieg na nim ok. 15 000 km i silnik pracuje jak "pszczółka". Nowy filtr OC230 już kupiony czeka na półce, jeszcze olej do kupienia i wymiana, z tym, że chyba teraz zaleję Mobil 1 5W50, bo jest do kupienia na miejscu i nie chce mi sie takich zakupów już robić przez internet :wink:
 
 
radek79 
Mitsumaniak

Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 7453
Skąd: CHEŁM
Wysłany: 03-04-2012, 20:36   

sveno napisał/a:
a ja go miałem przed obecnym Knechtem i nic z nim się nie działo

nie wiem może stare były bo ciekło mi w gdi i v6 albo może przez olej 0w30 bo taki zalewam dogala
_________________
moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294
 
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 05-04-2012, 22:26   

Koła letnie wyważone i założone na auto, fotek brak, bo aparatu brak :(
Tarcze 276mm przetoczone, tak jak zapewniał Psikus od którego je kupiłem były prawie proste więc tokarz zebrał praktycznie tylko rdzę :) po przetoczeniu grubość tarcz to 23.55mm i 23.35mm i żadnych rantów a świecą się jak nowe.
No i powalczyłem trochę z zaciskami i jarzmami. Czyściłem z rdzy, ale nie oczyściłem do końca bo zdarłem 2 druciane szczotki rotacyjne: jedną do wiertarki i jedną do fleksa :( jutro muszę jechać po nowe i skończyć robotę, potem podkład i wieczorem pójdą w czerwień, mam nadzieję, że brat nie kupił zbyt oczowieciejakiego lakieru :)

Z zaciskami czuję, że będzie przebój, w obydwu górne prowadnice były dość mocno zapieczone, macie jakiś patent jak przeczyścić i lekko przeszlifować otwory pod prowadnice?
Drugie pytanie to jak wypchnąć tłoczki z zacisku? W jednotłoczkowym nie ma problemu, bo można go delikatnie wybić przez otwór od przewodu, ale w dwutłoczkowym? Myślałem, żeby podpiąć ten zacisk pod przewód w samochodzie i wypchnąć pompując pedałem, ale może jest jakiś prostszy sposób?
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.